box-e Opublikowano 26 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Słuchajcie, mam taki problem-mam zerwane gwinty w głowicy(e46 328ci), przez co szpilki do mocowania kolektora wydechowego wkręcone są "na styk"(siedzieć siedzą ale luźno, a z pod maski słychać jak auto "pierdzi"). Jak można to najlepiej naprawić? Czytałem o zestawach naprawczych do gwintów(np. firmy helicol dostępne na alledrogo). Czy może nawiercać nowe gwinty w głowicy? Polecicie jakiegoś ogarniętego mechanika który by się tego podjął z okolic Wrocławia/Lubina, bo nie chcę dawać do pierwszego lepszego mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 26 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 wszystkie są luźne ??? można przegwintować np z 8 na 10 i szpilki będą grubsze ( wtedy w kolektorze też trzeba rozwiercić ) są twż zestawy (takie jakby sprężynki ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 26 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 &link=1'>NAPRAW ZERWANY GWINT M10 x 1,5 ZESTAW NAPRAWCZY - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Tak wyglądają zestawy naprawcze i tyle kosztują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 26 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Najszybciej i bez kombinowania to ci ogarnięty tokarz zrobi szpilki z naciętym gwintem o średnicy na początku 8mm przechodzące do 9mm i taką wkręcasz i będzie trzymać , można też na 10 zrobić gwint ale trzeba wiercić mało miejsca i można spaprać sprawę , a wytoczone szpilki sam wkręcisz :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darozxr Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 tokarz nie tokarz ale trzeba to zrobic na aucie ciezki temat ogolnie malo kto sie podejmie ja nie w kazdym razie zycze powodzenia ze szczerego serducha"p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 (edytowane) Zrobienie tego bez nieścigania głowicy graniczy z cudem. Raczej wątpię żeby się ktoś tego podjął. Dostęp jest słaby i do tego nawierty i gwintowanie musi być zrobione idealnie pod kątem prostym. Ciężki temat na maksa! Powodzenia życzę i jak najmniejszych kosztów!! Co do samych "sprężynek" to korzystałem z tego przy pokrywie zaworów M40. Jednak wydaje mi się, że do kolektora wydechowego to może być za słabe. Sprężynka po prostu nie pokrywa całej długości gwintu śruby Edytowane 28 Lutego 2014 przez Lijo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
box-e Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Kolega z forum zaproponował swoją pomoc, w nast tygodniu będę działał, zobaczymy co z tego wyjdzie, trzymajcie kciuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Kto się podejmuje jeśli można zapytać Darek z Mojęcic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
box-e Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Nie nie, kolega z Wrocławia 5oul polecił, zdam relacje po wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Tak jak Dyziu mówi, specjalne sprężynki. Kumpel to ogarniał ostatnio i podobno bardzo dobrze się sprawdza. Nawiercasz, wkręcasz sprężynkę w nią szpilke co była. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Nie nie, kolega z Wrocławia 5oul polecił, zdam relacje po wszystkim. ... i wszystko jasne, powodzenia w naprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Ja też mocno 3mam kciuki bo temat z tych "nie łatwych". Tylko daj proszę znać jak to się skończyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.