Szpadyzor71 Opublikowano 26 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Witam. Taka sytuacja: jak kupiłem auto na blacie cały czas wyskakuje COOLANT LEVEL, wiem, że to info o niskim poziomie płynu chłodniczego albo problem z samym czujnikiem. Tylko sytuacja wygląga tak, że jak auto się dobrze zagrzeje to komunikat znika. Płyn mi nigdzie nie ucieka, mam zalane dokładnie tak jak powinno być do tej kreski. Więc nie wygląda mi to na walnięty czujnik, choć pewnie się mylę. Jakieś sugestie oprócz tego, że to pewnie walnięty czujnik. Wiem, że nie jest on drogi ale nie chcę kupować i potem walnąć go na półkę i dalej się głowić co jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 26 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Po tym co napisałeś też obstawiam czujnik. Najlepiej podłącz czyjś sprawny i sprawdź. Udostępnił bym Ci swój, ale trochę daleko mamy do siebie i nie wiem czy z e39 podejdzie:bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Od E39 nie podejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 26 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 A komp nie wykaże co go dokładnie boli?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Możliwe, że by wykazał, tylko znaleźć kompa który będzie dobrze grał z E34 jest ciężko. Przynajminej w okolicy Wrocławia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 26 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 (edytowane) Szpady wlasnie jestem na etapie wyposazania swojej wersji LOW w czujniki wiec wiem jak dziala. To czujnik w ktorego plywaku jest magnes a ten z kolei reaguje z kontaktronem wewnatrz osi po ktorej przesuwa sie plywak. Czujnik jest normalnie zwarty(w pozycji gornej plywaka przy prawidlowym poziomie plynu jest przejscie na pinach czujnika. Wiec wystarczy to sprawdzic i bedzie wiadomo. Jednoczesnie mozesz po odpieciu wtyczki czujnika zmostkowac w niej piny po stronie instalacji-pozwoli to na ocene dzialania CC. Jezeli po zmostkowaniu dalej pojawia sie blad to trzeba sprawdzic ciaglosc przewodow pomiedzy wtyczka czujnika a modulem CC. Mozliwa jest tez usterka CC. Ale nie ma co sie narazie zaglebiac. Najpierw piny czujnika imostkowanie wtyczki. Jezeli juz czujnik okaze sie walniety to proponuje wypompowac plyn ze zbiornika wyrownawczego i obejzec plywak ew.poruszac nim. Spotkalem sie juz ze zdeformowanymi/zakleszczonymi plywakami jak rowniez z nieszczelnoscia ktora powodowala zalanie kontaktrona i dzialanie niezalezne od plywaka. Czujnik OEM okolo 90 PLN ale rownie dobrze mozna kupic zamiennik bo to zwykly czujnik poziomu wiec szalu nie musi byc(gdyby mozna bylo uzyskac szczelnosc po rozebraniu czujnika to pewnie sami bysmy sobie je naprawiali za 30gr. Bosch motronik 3.1 sie z tego czujnika nie wyspowiada bo stany normalne dla niego to zarowno 0 jak i 1 Edytowane 26 Lutego 2014 przez Dziki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 szpadi jak cos ja mam sprawny - mozemy sie ustawic, podmienic, posprawdzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 No to kiedy Panowie macie czas? Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 dam znać bliżej 19-stej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Ja dziś odpadam. Jutro do 18 lub sobota do 18. Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chlebi Opublikowano 27 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Komp tego czujnika nie wykaże, przerabiałem w e60, to jest poprostu na zasadzie działa albo nie, ja miałem powaloną instalację i cały czas waliło że mam za mało płynu, okazało się że gdzieś w instalacji kabel stykał do busy, rozryta instalacja poprowadzone dwa nowe przewodu do modułu i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Generalnie, w ciągu dwóch lat ten błąd prawie w ogóle mi z blatu nie schodził przy odpalaniu auta. Teraz zaczyna dość często znikać. Nie żeby mi to przeszkadzało, ale jakoś to dziwnie jak odpalam a tu żadnego błędu... :4: jutro spróbuje z tym powalczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.