Szopu Opublikowano 17 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Cześć, w końcu dzisiaj stałem się właśnie posiadaczem Bawarki 520i, przebieg 260km (ile w tym racji - Bóg wie no i gaziana od dwóch lat - jak na mój stan uczniowski, to gitara ) 90 rok. Mam trochę rzeczy do wymiany ale mogę pochwalić blacharkę - Niemiec chyba pod kocem trzymał. Do sedna, mam za pewien czas do wymiany tarcze przód. Co polecacie konkretnie i ile gdzieś wynosi koszt wymiany u mechanika, przy zasobie czasu (pracuję dorywczo - szczególnie teraz, nawet po 12h) ciężko z czasem żeby sam w to łapy wsadzić. Kolejna rzecz to szarpanie na jedynce, jakby zamulanie/dławienie, potem jakoś leci. No i świst powyżej 2 tysięcy obrotów - gaz sekwencyjny który jest tam założony przełącza automatycznie na benzynę powyżej trzech... Jutro jadę do mechanika z uszczelką miski bo lekko się poci i powymieniam wszystkie filtry - może w tym leży wina. Proszę tylko z góry o nie odsyłanie do innych tematów - liczę na jakiejś konkretne informacje od starszych kolegów, dzięki! Szczerzę mam trochę do roboty ale nie żałuję kupna - wracałem nią dzisiaj i mimo tych problemów, czułem się naprawdę wspaniale. P.S Świst i szarpanie mogę nagrać kamerą i wrzucić, jeżeli ktoś byłby skory mi pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopu Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Cześć, wielki dzięki na starcie za odpowiedź Co do wymiany, chodziło ile mogą wziąć, sądzę że nie dużo. Zainwestuje w coś droższego i lepszego, w żadnym wypadku Chińszczyzna co też dużo o niej słyszałem i sądzę że każdy ma owe zdanie. Szarpanie/zamulanie było z pewnością na gazie i jakby z mniejszym kątem na benzynie. Na zimnym i ciepłym - dzisiaj było dość ciepło więc wątpię aby od warunków pogodowych. Jutro przyjrzę się temu dokładnie, możliwe że nagram, to samo z gazem i jego parametrami, podam wszystko na spokojnie. Co do 'świstu' możliwe że filterek gazu - wymienię go również na dniach, może zapchany wyrzuca gdzieś na bok, to samo z innymi filtrami. Zapomniałem wspomnieć, jak wygląda sprawa z osiąganiem max. obrotu 4 tyś (łapie już odcinę) - zagłębiałem mordę w internecie w tym cały wieczór, inni sugerują dolot powietrza inni dawki mieszanki a inni walnięte wtryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 18 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Na początek wiadoma sprawa wymień wszystkie cześci eksploatacyjne, świece filtry, oliwe itp. Co do szarpania sprawdz dolot, a co do hantli ja polecam TRW. Opisz dokładnie co to za problem z tym szarpaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopu Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Dziś dokładniej się przyjrzałem wszystkiemu. Na benzynie tak nie szarpie i nie muli przy starcie ale czuć spadek obrotu - na gazie bowiem jakbym startował ciągnikiem. Dopiero w poniedziałek jestem umówiony na wymianę oleju i wszystkich filtrów. Może też coś być z pompą paliwa, przepływomierzem, fajkami albo silniczek krokowy - Bóg wie, strzałów może być wiele, jeżeli nie pomoże wymiana filtrów uderzymy w następne elementy. Męczy mnie ten spadek i mocy i kręcenie do 4k max. Jutro sprawdzę z przepływomierzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darozxr Opublikowano 18 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 heh kolega jak ma e34 2.0 nie ma wentylowanych tarcz przynajmniej ja tak mialem w swojej e34 silnik m50 , szarpanie moze byc spowodowane pirdola typu guma za przeplywka w e34 nagminnie sie krusza u mnie tak bylo nie zdazylem zmienic w sumie bo wsadzilem m52b25 listwe wtryskowa mam za grosze do 2.0 jak cos:p przeplywke tez mam:p choc nie w tym jest problem moim zdaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopu Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Cześć, skoro coś wiesz na ten temat - zarzuć zdaniem, każda informacja się przyda. Jedzie się nią fajnie pod względem prowadzenia i zawiechy - ale to wkręcanie na obrót, tragedia. Jedzie się jakby była zapchana, cholernie zamulona, wykręci na pewno ponad setkę ale nie patrze na to tylko przyłożenie tej mocy która na ten moment wygląda jakby jej nie było. Z tego co zauważyłem silnik 2.5 i 2.0 mają to do siebie, spadek obrotów/falowanie, brak mocy. PS. Tarcze jeszcze żyją- ale jakoś w Maju/Czerwcu będę już zmieniał. Jeżeli problem choć nie zmniejszy się o krok po wymianie filtrów - uderzę chyba do kogoś z forum albo z polecanych warsztatów. Jeżeli ktoś sam byłby skory pomóc, chętnie przyjmę pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 18 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Jak z spalaniem, ile na 100km? Kolor spalin? Czy nie dymi? Warto może zerknąć za przepustnicę, nic to nie kosztuje, prosta robota i przy okazji przeczyścić ją. Spróbuj ręcznie przygazować przez naciśnięcie wajchy na przepustnicy do oporu, czasami najbanalniejszy sposób moze być trafny, może linka od gazu sie blokuje ;P Reset kompa, odłącz klemy i zobacz czy coś pomogło. Jak na razie tyle zrób to plus podstawa i jak dalej bedzie kicha zaczniemy gnębić temat dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopu Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Nie dymi - nie puszcza żadnych chmur 'białej/czarnej pary' ani tym podobnych. Szczerzę to nie mam pojęcia, bo pół licznika mi nie działa a na oko mi ciężko ocenić - zalałem nie dawno za stówkę (ok 19 litrów) to podgrzewam piec a potem ciskam na gaziance. Nowy licznik mam w bagażniku - wystarczy go przełożyć, tylko że obecny przebieg ma manualny a ten nowy elektroniczny, będą pasowały przejściówki i kostki? Tamten nowy był z 88 roku licznik. Zmieniłem mechanika - dogadałem się z braciakiem z którym też się mało widuje (wszyscy zapracowani) o podbicie do jego znajomego który zrobi za dobrą cenę i w miarę szybko. Pierwszy za wymianę paru pierdół w okresie 2-3 wywalił cenę z kosmosu. Nie wiem, mniejsza o to. Do wymiany będzie wszystkie filtry, olej, świece, wyciek (bo poci się albo micha, z tego co widać - prawdopodobnie ona. Albo jakiś przewód sparciały.) i na pewno jeszcze coś znajdziemy z przy okazji u mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopu Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 (edytowane) Tak, mechaniczny - ja się spotkałem z takim nazewnictwem jaki napisałem wcześniej, luźno. 90 rok, m20b20, we wcześniejszych wiadomościach wspominałem o tym. Na razie nie ma co wróżyć - zobaczymy jak będzie w kolejnym tygodniu z tym, a jak znajde chwilę dam dokładną i wyczerpując odpowiedź. Edytowane 21 Lutego 2014 przez Szopu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 20 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Coś nakombinowane masz tam z tym licznikiem(manualne to łem20b20 miały) jak masz instalacje lpg to podejżyj mapy benzynowe/gazowe i zobacz do ilu ms podlewają Tobie wtryskiwacze-zorientujesz się gdzie będzie siedział problem. Wykręć świece i sprawdź spalanie w cylindrach na podstawie barwy świecy. Powąchaj trochę co wylatuje z ruru wydechowej(wiem-pb droga ale zostaw troche silnik na niej i wąchaj)na lpg też spróbuj tak. Ponury-pompa nie ma dać ciśnienia ale przepływ paliwa w L/min i to jest wyznacznij jej pracy. Ciśnienie utrymuje się w połączeniu z regulatorem na listwie i to on ma utrzymać 3,0b dla b20. Wiec najpierw przepływ paliwa a potem regulator na listwie-w przypadku zbyt małej wartości ciśnienia na listwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bisu Opublikowano 20 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 moze jest wypalone gnazdo zaworowe na 6 cylindrze,to jest przypadlosc tych silnikow z gazem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 20 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Ponury-pompa nie ma dać ciśnienia ale przepływ paliwa w L/min i to jest wyznacznij jej pracy.Ciśnienie utrymuje się w połączeniu z regulatorem na listwie i to on ma utrzymać 3,0b dla b20. ??? w tym temacie chyba tego wątku nie poruszyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopu Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 walnąłem się - m20b20. Z gory sorry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 24 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 ponury bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 25 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 I nie wymieniaj najpierw klocków a potem po miesiącu tarcz bo szkoda roboty, zakup komplet i zrób to za jednym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopu Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Do zamknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 oddałeś na złom czy zmieniłeś forum ? efendi,szopu popchnal E34 dziadkowi(skoro zamyka to znaczy ze dziadek nie jego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.