Marcin316 Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Witam mam taki problem bo kupiłem BMW E39 z silnikiem 2,8 1x Vanos i jest tam uszkodzona uszczelka pod głowicą co prawda wymiana uszczelki waha się to w granicach 1000-1500zł z robocizną mechanika i ogólnie sprawdzenia głowicy planowania itp. Zwyczajna procedura przy wymianie uszczelki. Kupienie drugiego silnika zwanego gołego Słupka od 1000 do 2000zł + wstawienie u mechanika zalanie nowym płynem i olejem. Pytanie moje jest takie chce ten silnik 2.8 wyjąc z budy i wstawić 2.5 też na 1 vanosie i o podobnych parametrach KM Moja Beema to rocznik 1998 Proszę o odpowiedzi kogoś kto się na tym dobrze zna i kogoś kto już się z tym spotkał a nie dzieci które mają BMW 1,6 i nie mają pojęcia wogóle o SWAPIE czy mechanice samochodowej Pozdrawiam i z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Kolego zmień dział. Po wymianie porobione fotki jak tego dokonałeś (wraz z opisem) wrzuć tu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 A ja tak z ciekawości zapytam, dlaczego nie chcesz robić tej uszczelki, tylko zmieniać silnik? Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin316 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Po pierwsze kupiłem już ją z tym uszkodzeniem, dwa auto jest na gazie i 3 nie wiem osobiscie czy motor nie zostal przegrzany. A ja tak z ciekawości zapytam, dlaczego nie chcesz robić tej uszczelki, tylko zmieniać silnik?Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Marcin skoro silnik do wymiany ja bym zdjął głowicę i zobaczył w jakim jest stanie środek, 2,8 jest już warte remontu. Co do swapa z 2,8 na 2,5 to bez problemu, oba silniki są na dużej głowie więc dyfer i skrzynia ta sama nawet wydech jest podwójny taki sam. Potrzebujesz kompletnego silnika 2,5 z komputerem, słupek tylko w opcji 2,8 na 2,8. Dodatkowo 2,8 ma trochę inny dolot od 2,5 więc jak brać to kompletny silnik z osprzętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Ja bym też uszczelki nie robił róznie to z tym bywa powód jakiś był że ją wywaliło , szukaj goły słupek z 2,8 troche neta przewertujesz to znajdziesz z jakiegoś angola w dobrym stanie na tablicy sporo tego jeszcze bedzie zamotnowany to odpalisz i sprawdzisz czy warto brac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 słodki co do tych angoli to aż tak bym ich nie wychwalał, zapytaj Stefana czemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Kolego zmień dział. kiedy się ogarniecie,ze zwykły user nie może sam przenosic tematów :?: Co do swapa z 2,8 na 2,5 to bez problemu, oba silniki są na dużej głowie więc dyfer i skrzynia ta sama nawet wydech jest podwójny taki sam. Potrzebujesz kompletnego silnika 2,5 z komputerem, słupek tylko w opcji 2,8 na 2,8. Dodatkowo 2,8 ma trochę inny dolot od 2,5 więc jak brać to kompletny silnik z osprzętem. część pierwszego posta tyczy się powyższej wypowiedzi Proszę o odpowiedzi kogoś kto się na tym dobrze zna i kogoś kto już się z tym spotkał a nie dzieci które mają BMW 1,6 i nie mają pojęcia wogóle o SWAPIE czy mechanice samochodowej kolego ponury,dla twojej wiadomości e39 to nie e36 gdzie był typ 168 w w R4 i R6 2.0 a wyżej typ 188 czy e46 R4 pb do R6 2.0 pb typ 168k,a typ 188k od najmniejszego klekota i wyżej.Juz nie wspomne twojego "innego dolotu",gdzie np przepływka jest taka sama !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Pytanie moje jest takie chce ten silnik 2.8 wyjąc z budy i wstawić 2.5 też na 1 vanosie i o podobnych parametrach KM jesli chcesz o podobnych parametrach jesli chodzi o moc to w gre wchodzi ten stary m50 ale troche dziwne zeby stary silnik do nowszego wkladac, ale mozesz tak zrobic bo slupek raczej jest bardzo podobny jesli chodzi umiejscowienie gwintow i innych zaczepow osprzetu, ja osobiscie dolozylbym te pare stowek i wlozyl normalnie 2.8 i nie bal sie z anglika bo tylko wiecej kaszany bedzie w przyszlosc jakbys chcial to sprzedac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin316 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Decyzja zapadła że daje na warsztat i niech robią uszczelkę najwyżej się w******le w koszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 no i dobra decyzje podjeles bedziesz wiedzial przynajmiej co masz i ze dlugo pochodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Cytat Napisał Zgibniew Zobacz postKolego zmień dział. kiedy się ogarniecie,ze zwykły user nie może sam przenosic tematów Kolego pawelo, poniekąd masz rację więc się ogarniam. Przejrzałem kilka moich postów i zauważyłem, że nie każdy mogę skasować. jednak w dziale "zrób to sam" mam taką możliwość. Na myśli więc miałem skasowanie tego i założenie identycznego w odpowiednim dziale. Pozdrawiam Zgibniew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 kolego ponury,dla twojej wiadomości e39 to nie e36 gdzie był typ 168 w w R4 i R6 2.0 a wyżej typ 188 czy e46 R4 pb do R6 2.0 pb typ 168k,a typ 188k od najmniejszego klekota i wyżej.Juz nie wspomne twojego "innego dolotu",gdzie np przepływka jest taka sama !!! Ups sorki za pomyłkę, faktycznie nie zauważyłem że temat dotyczy serii 5, moja wypowiedz oczywiście jest do 3er więc tu gafa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanike39 Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Sam nie dawno robiłem taki swapik. Miałem szczęście bo kupiłem bardzo tanio (700zł) silnik z osprzętem od 523i z przebiegiem 89tysięcy (aso) (za sondy i czujniki tyle wziąłem ). Roboty dużo nie ma instalację masz taką samą, zależy czy automat czy nie (patrz przy zakupie czy masz tarcze sprzęgłową) Jest to 4h roboty dla 2 osób w średnio wyposażonym warsztacie mechanicznym(z kanałem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Decyzja zapadła że daje na warsztat i niech robią uszczelkę najwyżej się w******le w koszty Może i koszty będą, ale efekt w niebo wzięty. jednostka 2,8 to jeden z lepszych motorów tej marki, a uwierz mi, że nie jeden chciałby taki mieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 kolego jak bys nie patrzył d.... zawsze z tyłu a 2.8 warte reanimacji kalkulując naprawa czy kolejny piec sianko podobne (jak masz słupek za dobre pieniądze) wiem z własnej autopsji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil560 Opublikowano 15 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 ja bym juz wolal wrzucic m54 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.