Chacko e30 Opublikowano 11 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 witam, kilka tygodni temu jak były mrozy zdarzyło mi się całkiem przypadkowo wpaść w kontrolowany poślizg;D od tamtej pory mam dziwne stukania w tylnym zawieszeniu;/ dźwięk jest taki jakby "stukająca półośka" ale nie moge jej zdiagnozować bo po podniesieniu auta na lewarku problem "ustaje", po czym na pierwszym łuku-zakręcie znowu stuka, dodam jeszcze że raz stuka przy przyśpieszaniu,raz przy stałej prędkości a raz przy hamowaniu silnikiem,może ktoś borykał się z podobnym problemem i coś podpowie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Masz dokręcone koła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Masz dokręcone koła? x2 Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 stukania były przed wymianą opon i po wymianie więc nie wydaje mi się żeby to było przyczyną, najgorsze jest to że nic nie widać a jak podniosę auto to stukania ustają, wszystkie tuleje na wahaczach są ok,żadnych luzów, a jak sprawdzić półosie?przeguby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 A może poduszki tylnych amortyzatorówpytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Normalne, że jak dasz auto w górę to jest cisza... Wystarczy mały luz i będzie stukać. Podjedź na stację diagnostyczną na szarpaki może dojdą co stuka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Z tymi szarpakami to tez roznie bywa,mialem dwie fury w których cos mi kiedyś stukalo i na szarpakach nic nie wyczaili ,najlepiej podnośnik i samemu wyszukać ,łomik i do roboty :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Nie wiem jak w alu, ale w stalówkach niekiedy choć bardzo rzadko robią się "fasolki". Jeżeli jakiś czas jeździ się ze słabo dokręconym kołem otwory na śruby przybierają kształt takiej fasolki. Jak jeździsz na stali to sprawdź też to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 łomik i do roboty już kilka razy próbowałem;/;/ Jak jeździsz na stali to sprawdź też to. jeżdżę na ori alu j Z tymi szarpakami to tez roznie bywa mam podobne podejście ;D (u ojca w octavi 2009r nie wykryli głównej tulei wahacha!!!) w e39 jest coś takiego jak tarczo-bęben? zastanawiam się czy ew. mocowania od szczęk hamulcowych sie nie posypały, miałem podobny problem kiedyś w W210. a ręczy działa mi ledwie co! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Jeśli podejrzewasz coś z hamulcem ręcznym, to nie bagatelizuj tego . Miałem niemiłą przygodę na wiosnę ub. roku. Mianowicie szurało mi coś w tyle i w końcu doszło do zerwania wszystkich 5 szpilek w prawym tylnym kole. Całe szczęście, że byłem akurat na minimalnej szybkości do zaracania na drodze szybkiego ruchu....do mechanika nawiasem mówiąc.Jeszcze chwilę wcześniej jechałem 140km/h. Nie chcę wiedzieć co działoby się, gdyby koło urwało mi właśnie w tamtej chwili.Okazało się ,że zerwała się okładzina i klinowała się wewnątrz tarczo-bębna. Doszło do takich przeciążeń, że mechanicy nie wierzyli, że w ten sposób taki materiał jak szpilki potrafiło ściąć w jednej chwili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Polecam auto sprawdzić metodą jak kolega wyżej napisał: łom sprawne ręce i wszystko po kolei przeglądnąć. Dobry i cyknięty mechanik znajdzie bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanike39 Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Może masz guza na oponie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Może masz guza na oponie? opony 4 nowe,stukania były jeszcze na starych oponach w sobote będę walczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 podjedz na stacje diagnostyczna moze amortyzator poszedl zaraz Ci pokarze w tescie a tego na lewarku nie uslyszysz za cholere i jest strasznie mylacy dzwiek ze nigdy bys na to nie postawil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Miałem podobny problem , stukało, a na stacji diagnostycznej koleś diagnosta powiedział, że w głowie mi stuka, bo on nic nie widzi, fakt sam byłem pod autem i nic nie zauważyłem. Więc w czasie urlopu poświęciłem się, bo stwierdziłem, że to nie stary polonez by coś stukało, rozbebeszyłem całe zawieszenie w czynniki pierwsze, jak okazało się posypał się prawy wachacz( ten większy), lewy (ten mniejszy), a łączniki stabilizatora wyglądały jak jajo. Nadmienię, iż szarpaki nic nie wykazały( jak zwykle tak bywa),dopiero wymiana zużytych elementów no i oczywiście po wszystkim ustawienie zbieżności i pochylenia kół z tyłu zażegnały mój problemhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 udało się zwalczyć ten denerwujący dźwięk;D:D przyczyną była jak zawsze "pęknięta guma" :D, a tak poważnie to z racji wieku osłona przegubu się posypała;/, do przegubu naleciało pełno błota i zatarł się. po wyczyszczeniu,nasmarowaniu i złożeniu na nowej osłonie dźwięk ustał! przy okazji wymieniłem klocki tył,czujnik zużycia,2xelastyczne przewody hamulcowe,2x tarcze,zestaw montażowy+szczęki i czujnik abs-u ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.