mmaarrcciinn Opublikowano 5 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Witam. Podłączał już ktoś z was klakson tak prosto z tej wiązki pod fajerą? Odkąd mam tą e36 nie mam trąbika ponieważ poprzedniemu właścicielowi chyba nie chciało sie go podłączyć przy zmianie kiery na RAID, a tak po prostu w końcu bym go chciał mieć. W środku kierownicy nie mam żadnych przewodów, zdjąłem plastik otaczający stacyjkę ale nic nie zdziałałem. Dodam że ten cały ''rysik'' czy jak to tam sie nazywa co jeździ z tyłu kierownicy jest i odchodzi z niego kabelek, ale to wszystko. Po prostu chciałby wiedzieć jak, skąd jaki kolor mają kable które tam w kierownicy powinny być do podłączenia klaksonu? Może ktoś się w to bawił i wie? Bo jeśli nie to będę musiał dać zarobić elektrykowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 5 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Jaka kierownica? W weekend swoją zdejmowałem (trójkąt z napisem SRS AIRBAG) z tego co pamiętam to wtyczka była 2-kablowa, szeroka dość, chyba jeden kabel brązowy a drugi fioletowy. Kiere będę jeszcze raz zdejmował i poprawiał na ząbkach to zwrócę uwagę na te kable i dokładnie opisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Napisałem na górze. Kierownica RAID. Chodzi mi tylko o to jakie i skąd wychodzą kable. Bo gdy zdjąłem te plastiki za nabą to mam tylko ten ślizgacz który się ślizga po tyle kierownicy i kabelek który z niego wychodzi. To wszystko, żadnych innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Besol Opublikowano 25 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Ten rysik, to bolec stykowy, on powinien dotykać takiego ślizgu która jest na tyłach taśmy kierownicy. W ten sposób przekazywana jest masa na koło kierownicy (w starszych wersjach, bo po lifcie w e36, masa została przeniesiona już na taśmę bezpośrednio). W kierownicy powinien być od tego ślizgu pociągnięty kabelek bodajże brązowy i przykręcony powinien być do samego koła. Tyle teorii. Sygnał klaksonu podaje przewód niebieski, a masę brązowy. Zwierajac te dwa kable, zatrąbi Ci auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Jeszcze raz zajrze może w tym tygodniu to może to ogarnę. Jak nie to śmigam do elektryka bo bez trąbika to tak goło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.