Bimmer92 Opublikowano 4 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Panowie przejechałem się dzisiaj autkiem tak 120km/h i przy gwałtownym hamowaniu jest lekkie telepotanie/drżenie kierownicy co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 4 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Krzywe tarcze hamulcowe Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherlock Opublikowano 4 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Wszystko: od źle wyważonych opon, zbieżności, przez wywalone drążki kierownicze, wahacze (i wszelki el. met-gumowe zawieszenia), aż po przekładnię kierowniczą, piasty, rdzę między tarczą a felgą, piastą a tarczą itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 czyli nie ma sensu dup.. se zawracać jak wszystko może być bo zbankrutował by człowiek wymieniając wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 4 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Podjedz na stacje diagnostyczna i za 20 zeta Ci sprawdza. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 byłem 2 razy na trzepakach itp wszystko wyszło git tarcze z tyłu+klocki nowe bosch z przodu są dobre tarcze jeszcze wiec sam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 4 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Jak chcesz oszczędzać na życiu własnym i pasażerów to tak dokładnie zrób olej to jak odpadnie samo to będzie wiadomo co było klapnięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 4 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Ja może tak przekornie zapytam. Bimmer92 czy byłeś obecny przy zakupie twojego samochodu? Jak długo jestem na tym forum nie widziałem nigdy aby ktoś założył taką ilość tematów w tak krótkim czasie na temat problemów z jego furą. NIGDY! Zastanów się może czy warto w nią inwestować bo wierz mi zaniedbana e46 potrafi wypruć nawet bardzo głębokie kieszenie. Codziennie jestem na forum i codziennie widzę że coś zauważasz. A to tarcze krzywe, a to coś ze sprzęgłem, a to nie ta faza księżyca i jeszcze czasem tak nazwiesz temat, że nie wiadomo czy piszesz o samochodzie czy chcesz się podzielić z nami przeżyciami związanymi z trasą między mechanikiem a budką z kebabem... Nie zrozum mnie źle, ale jak widzę temat założony przez ciebie to poważnie się zastanawiam jak Ci pomóc. Skąd w ogóle jesteś? Jeśli jesteś z Wrocławia to napisz do mnie PW może coś wymyślimy z tą Twoją bryką. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 5 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Ja bym na dzień dobry sprawdził cisnienie (do nabicia po 2,5 bara) w oponach i załatwił jakis inny komplet kół i sprawdził jak na tym jeździ. To że tarcze masz z przodu jeszcze dobre nie znaczy że nie sa krzywe.Ewentualnie piasta zwichrowana. Bimmer niezła padlina Ci sie trafiła, gorzej niz w moim e36;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.