Georgii Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Jestem w szoku po tym co piszesz,bo nasłuchałem się i naczytałem,że minerala się nie leje do auta z vanosem. Nawet na żadnej stronie z doborem oleju do Bmw - mineralnego nie spotkałem... Nawet do nowych aut w salonie nie słyszałem aby nalewali gdziekolwiek minerala chyba,że robią to w fabryce,a potem zmieniają na syntetyk... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Ale to tego minerala lejesz na krótki okres. Robisz 100km na nim. Zlewasz, jeszcze raz na ileś tam wlewasz, znowu zlewasz i wtedy właściwy syntetyk. Nie jestem pewien czy ten drugi raz jest konieczny, ale to już niech Leo mnie poprawi i poda przy okazji interwaly tych wymian. Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 minerał jest TYLKO po to żeby się motor ułożył na nim się nie jeździ tak o tylko dociera wylewa i zalewa syntetykiem w fabryce silniki są docierane na stacjach a nie w karoseriach a co sie ma vanosowi stać od mineralnego oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Nigdzie nie poleca się mineralnego oleju do silnika z vanosem. Ale każdy mówi inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Dobrze zgodzę się jeśli podasz mi choć jeden argument DLACZEGO nie zaleca sie minerala do vanosa (na czas docierania) i pokaż mi gdzie piszą w jakiej kolwiek dokumentacji o remoncie i docieraniu silnika W bmw kupuje sie nowe silniki z kartonika (tak działa polityka BMW) Nie myl proszę docierania silnika z jazda na oleju mineralnym bo w tym wypadku jest to zabronione (nawet jazda na półsyntetyku jest niedozwolona) i bierze się to z precyzją działania vanosa (jego szybkością i precyzją w ustawianiu) małe dysze z natrysku na denko tłoka i panewki któe lubieją sie obrócić na najlepszym syntetyku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Wchodzimy tu na drażliwy temat o olejach. W sumie każdy ma rację, mineralny jest kiepskim olejem ale przez te kilka set km nic się nie stanie. Najważniejsze to aby mineralny nie był w silniku podczas niskich temperatur, w -15st robi się jak miód, oraz żeby za długo na nim nie jeździć po ok 3 tyś km czarnieje i strasznie usyfia silnik. Ale to wszyscy oczywiście wiedzą Leo tak jak mówisz jak autko wyjedzie z fabryki to ma cylindry, tłoki i pierścienie spasowane na żyletę, po 200 tyś km silnik już ma trochę wystrugane materiału i kapitalny remont rządzi się swoimi prawami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Wszystko się zgadza tylko ja piszę o docieraniu silnika na odpowiednim oleju a nie o jeżdżeniu na mineralnym na codzień (tego powinni wręcz zakazać) Olej mineralny dobry jest do rometa a nie do bmw Mineralny lejemy tylko po ty aby przyspieszyc i polepszyc procedure docierania po nic innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.