Bimmer92 Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Koledzy przewertowałem instrukcję ale dużo się o DSC nie dowiedziałem(tyle,że jest to układ anty poślizgowy) czy mając DSC w zimę lepiej jeżdzić tak jak jest po uruchomieniu auta,ze DSC aktywne czy lepiej jest wyłączyć DSC??chodzi mi o ruszanie bo zauważyłem,że jadę jest no nie taki duży śnieg chce skręcic i to trochę zajmuję bo tylne koła przy delikatnym gazie obracają się czy w takim wypadku powinienm nacisnąć 1 raz DSC by wyłączyć ten pierwszy tryb? czy przytrzymać by obydwa tryby wyłączyć?? czy to może być prawda np mam DSC jadę 100km/h jest zakręt nie duży,swobodnie wchodze w niego to DSC już mi automatycznie trochę przychamowuje i traci się troszkę mocy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 kolego odwiedz czasem wyszukiwarke a to jeden z wielu linków o tym BMW Polska: BMW serii 3 Limuzyna: Układ kontroli trakcji (DSC) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 jesli niemasz potrzeby wylaczania to nawet nie ruszaj tego przycisku na sniegu lub sliskiej nawierzchni!!!!!!!!!! dobrze ci radze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 a czy auto lepiej się zbiera z wyłączonym DSC? (ps pytam jak będzie już pogoda dobra,czyli po zimie)?? hmm bo ja ostatnio jak jechałem to przytrzymałem DSC z 5 sekund i pierw się zapaliło na żółto 1 wyłączenie a potem ręczny drugie wyłączenie i tak sobie trochę jechałem ale wtedy delikatny gaz na zakrecie i na bok od razu auto szło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 3 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Będzie się zbierało lepiej, ponieważ kontrola trakcji nie będzie "dławiła" obrotów kiedy koła wpadną w poślizg. Tylko trzeba to robić z głową aby nie mielić kapcia w miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 5 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Zabije sie chlopak Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.