stoker83 Opublikowano 1 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Witam wszystkich ! dziś stwierdziłem że poświęcę trochę czasu memu autku, popucowałem tu i tam, umyłem że aż lśni a ona mi na koniec dnia taką niespodziankę, po zaparkowaniu pod domem nie dała się wyłączyć, stacyjka kręci się w kółko cały czas na zapłonie. Wiem że temat wielokrotnie wałkowany znam filmik z wyjmowaniem stacyjki, bardzo przydatny, wiem w czym tkwi problem myśle że dam sobie rade z wyciągnięciem wkładu ale czy możecie mi poradzić jakiś zakład albo fachmana we Wrocku który mógłby zregenerować ten wkład bo ponoć się da, i ewentualnie jeśli ktos przerabiał opisany wyżej problem to jaki to koszt może być. chciałbym uniknąć takiej sytuacji że mam osobny klucz do stacyjki a osobny do zamków. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 MIałem tak samo, od zeszłego tygodnia auto stało na parkingu. Wczoraj się za to zabrałęm i naprawiłem. Ja się nie szczypałem i od razu kupiłem używaną stacyjkę z wkładem na aalegro. Ten filmik Millersa na YT za wiele mi nie pomógł, pozatym w ten sposób masz szanse na wyciągnięcie stacyjki jeśli jest ona sprawna- trzeba odpowiednio ustawić stacyjkę. W twoim wypadku szansa do nawiercenie małym wiertełkiem obudowy stacyjki, w miejscu gdzie jest ten zatrzask i wciśnięcie go-wyciągnięcie wkładu. Dwa klucze to nie taka straszna sprawa, a mnie cała operacja kosztowała 50zł, widać że w moim aucie to już trzecia stacyjka;) A cha jak byś kupował używke to zwróć uwagę czy z ews czy bez bo są dwa rodzaje, mi cała zabawa zajęła 3h. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoker83 Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 w sumie mogłem się podpiąć pod Twój temat :bag: przerabiałeś to całkiem niedawno, jakos przeoczyłem, kiedyś miałem podobną sytuację ale e36 było z 91 roku i skończyło sie tak że jezdziłem bez wkładu a odpalić można było chocby śrubokrętem, z tym ews sie tak chyba nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Da się tęż odpalisz śrubokrętem tylko kluczyk musi być w stacyjce aby komp sczytał sobie transponder. Miałem taki plan jeździć na "śrubokręt" ale w końcu wpadła mi fajna stacyjka więc przemieniłem. Jak byś miał problemy z przemianą stacyjek to pisz. U mnie wszystko poszło gładko. W skrócie: -Odpinasz akumulator żeby poducha nie strzeliła czasami, oraz błędu nie było !!! - W zależności jaka kierownica, moja trójkątna z napisem SRS, do odkręcenia dwa torxy z tyłu tej poduszki- poduszka na zewnątrz. -Oczom ukazuje się śruba 16 trzymająca kierę do kolumny- duży klucz i odkręcasz. - znaczysz na kierownicy i kolumnie jak powinna być wsadzona i wyciagasz. -na kolumnie wyciągasz pierwsazy metalowy pierścień (rękami schodzi) -najgorsze teraz, metalowy pierścień który siedzi w rowku, rodzaj zabezpieczenia, tu potrzebne kilka śrubokrętów, kombinerki rozwierające i osoba do pomocy. - po zdjęciu tego zabezpieczenia drugi metalowy pierścień do zdjęcia rękami. - teraz a nawet wcześniej, kierunkowskazy wyciągnij na bok. - u mnie były dwie śruby 10 ale możesz napotkać nakrętki samozrywalne, które trzymają całą obudowę stacyjki z stacyjką, trzeba to odkręcić i stacyjka jest już do zdjęcia. - potem reszta w odwrotnej kolejności. Cenna uwaga jak nową stacyjkę będziesz skręcał to wsadz kluczyk i przekręć na pozycję zapłon, bez tego wkładka się zablokuje. Na końcu transpondery z kluczyków do przełożenia, ja na początku nie przełożyłem i chciałem przyłożyć kluczyk do anteny EWS, moje spostrzeżenie: naprawdę słaba ta antena, a właściwy transponder musi być bliziutko anteny aby odpaliło oraz czasem sczytuje kod z kluczyka a czasem nie. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Acha najważniejsze, jak chcesz jeździć na "śrubokręt" to pamiętaj że w kierownicy jest blokada i żeby czasami gdzieś na zakręcie Ci nie zaskoczyła bo by była szopka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Kolego Stoker po co zakładasz identyczne tematy?! Wystarczy wpisać w szukajce stacyjka itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoker83 Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 dzięki za wskazówki na pewno skorzystam jak tylko znajdę stacyjkę, z tym jeżdżeniem na śrubokręt to muszę wyciągnąć wkład włożyć kluczyk do niego a w otwór po wkładzie śrubokręt i powinno zapalić? czy coś pomieszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoker83 Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 przyznaję niepotrzebnie po fakcie się zorientowałem mea culpa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Stoker nie z tej strony kombinujesz;) stacyjki nie ruszasz, wsadzasz normalnie klucz jak zawsze, a z drugiej strony jak rozbebeszysz plastik pod kierą jest taka czerwona kostka w kształcie walca przyczepiona do stacyjki. Trzyma się to na dwóch małych bolcach które można odkręcić i wyciągasz to. Tam jest takie gniazdo w które wsadzasz śrubokręt i tak jakbyś kluczykiem odpalał kręcisz śrubokrętem. Mozna tez odpowiednia kable połączyć z soba i np zrobic guzik start stop. Tak się jeździ na śrubokręt. Tylko musisz mieć pewność że ci kiery nie zablokuje podczas jazdy, dlatego warto najpierw potestować auto. Mi się zablokowało w pozycji zapłon dlatego taka opcja istniała. Co do zdublowanego tematu, mozna mój zamknąć i usunąć, spytałem-odpowiedz uzyskałem-problem rozwiązałem. Od tego jest forum żeby pytać, a sam szukałem informacji o zmianie stacyjki i wcale sprawa nie jest tak prosta jakby się mogło wydawać, najczęściej jak już ktos zmienił stacyjkę to temat urywał i nie pisał jak to zrobił, a jest kilka typów kierownic oraz dwa typy stacyjek od których zależy sposób naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoker83 Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 A od tej strony... to ja nie skumałem, kiedys mi się stacyjka rozsypała bez ews i odpalałem na śrubokręt w inny sposób, wkłądałem normalnie w miejsce gdzie częściowo wkładu nie było i normalnie paliła, za chwile się bedę brał za to napiszę jak poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoker83 Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Zrobiłem taka jak to opisałeś potem podzwoniłem żeby zrobić jak należy bez prowizorki, i we Wrocławiu cena 250zł, ale przejechałem sie do Kłodzka,właśnie wróciłem, i facet mi na miejscu w 25min za 80zł wymontował, zregenerował i zamontował mój wkład, więc mam dalej jeden klucz i wszystko chodzi jak ruskim zegarku, dzięki za pomocne rady.bmw_1 W razie czego mogę podać namiary, znalazłem go na ukcji ze stacyjkami, nawet z paliwkiem i tak sie opłacało z Wrocławia podjechać, ale można tez mu wysłać i odsyła zrbione, ja tam wolałem sie przejechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 3 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 To wpisz jego namiary w polecanych firmach/warsztatach pewnie ktoś skorzysta :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 3 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 bmw_1 i tak trzymać, furka smiga:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.