TO///M3K Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 (edytowane) Witam, sprowadzony samochód kupiłem, nie posiada żadnej kartki co za olej jest wlany, samochód jak w tytule, dodam , że nie chce oszczedzać na oleju ale tez nie ma co przesadzać bez sensowie, własnie dlatego pytam o zdanie, auto ma już swój przebieg, jest to czysta benzyna. Edytowane 1 Kwietnia 2014 przez TO///M3K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Kup sobie Maxlife 10W40 półsyntetyk i będzie dobrze . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi_e36 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Wiesz co ja w poprzedniej coupe 1.8 is też miałem duży przebieg, jakoś ponad 300 tyś ... i zalewałem go Valvoline MaxLife 10W40. Silnik chodził na prawdę dobrze na nim . Jak kupiłem auto wlany był mineralny ;/;/ , zmieniłem na własnie Max Lif-a i po przejechaniu troszku km różnica była odczuwalna w dzwięku silnika i jego pracy . Ja osobiście polecam i większość na pewno też 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Teraz zalej 10W40 a następna wymiana po max 5 tyś na 5W40, IS powinien śmigać na OLEJU! a nie na kujawskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil560 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 tak jak kazdy polecam max life!! prawie kazdemu leje ten olej do bmw no chyba ze sie ktos uprze i kupi sam cos innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 30 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Przebieg ponad 300 10W40 na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Tematów o oleju jest sporo, nie ma sensu zakładać nowego. Nie ważne czy to E36, E46 czy F06 z przebiegiem 100 200 czy milion kilosów. Lejesz jak najlepszy i tyle. Najlepiej coś pod 5W. Osobiście polece Valvo. Jeździłem na nim w zeszłym roku, teraz przesiadłem się na motula, jednak coś mi on nie podchodzi więc za pół roku Valvo wraca. Przeszukaj tematy olejowe, masę odpowiedzi tam znajdziesz bez konieczności zakładania nowego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO///M3K Opublikowano 30 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 No to dzięx puki co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 31 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 teraz przesiadłem się na motula, jednak coś mi on nie podchodzi Kolego w jakim sensie Ci nie podchodzi jeśli można wiedzieć? dzieje się coś z silnikiem czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 1 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Nie, nic się z silnikiem nie dzieje. Ale: jak zmieniałem olej, kupiłem 6L, wlałem tyle ile BMW przykazało (5,75) to na bagnecie ledwo się pokazał, nie mówię już o odpowiednim poziomie, musiałem wlać całe 6L. Na valvolinie tego nie miałem a biorę olej z tego samego miejsca. Po drugie trochę dłużej zawory mi na nim grają. Nie długo bo na valvo wogóle czasem może z 2s jak dłużej postoi a na motulu ok 5 ale zawsze coś. Nie mówię, że motul to zły olej bo moim zdaniem to jeden z wyższej półki (rzadziej podrabiany). Ale jakoś valvoline mi bardziej podchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 1 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Nie wiesz co było zalane więc bezpiecznie będzie jak wlejesz valvoline maxlife 10w40 jeśli po 5tyś km nie zniknie ci olej z bagnetu to zalej nawet 5w40 też maxlife. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 1 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Nie, nic się z silnikiem nie dzieje. Ale: Ok. Dzięki, bo też mam zalany motul 5w i myślałem że zauważyłeś jakieś mocno niekorzystne zmiany w pracy silnika :bmwsexemofg3: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcmastiff Opublikowano 1 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Ja mam M50B25. Jak kupiłem, zalany był MaxLifem 10W40. Lałem to kilka razy, ale ostatnio zmieniłem na MaxLifa5W40 i zmiana jest tylko na plus Krócej słychać zawory, oleju bierze tyle samo co 10W. Następnym razem robię płukankę i zalewam Valvo 5W50 Spróbuj zalać Maxlifa 10W40, jak wszystko będzie ok, to 5W40, albo 5W50 Płukanka silnika tez nie zaszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO///M3K Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 (edytowane) Ziom załatwił mi Millers Oils Trident 10w40, zachwala i pare znajomych co jeździ na tym również, zobaczymy tak na początek, poźniej można coś z nano technogia wlać, albo tego Valvolina, myśle klasa ta sama co Millers. P.S z klimatyzacji może ciec olej, bardzo mokro mam na dole silnika od oleju nieciekawa sprawa, diagnosta(doświadczony pzm) tak mi podpowiedział, ale klimy sie nie używa znowuż w zimie, miski olejowa nieszczelna ? Edytowane 3 Lutego 2014 przez TO///M3K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall Opublikowano 3 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Też w IS-e cieknie mi lekko olej a klimy nie posiadam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 3 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Ja ze spokojem ducha mogę polecić maxLife 10W40 tak jak jakiś czas temu polecili mi go koledzy na forum za co dziękuje. Silnik chodzi odczuwalnie lepiej. Lej valvoline maxlife 10w40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 4 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 ale klimy sie nie używa znowuż w zimie Pewnie że się używa. Szyby tak nie parują jak się śnieg z butów roztopi bo klima osusza powietrze. Poza tym:"Nieużywanie klimatyzacji przez dłuższy czas, na przykład przez całą zimę, może spowodować powstanie korozji na elementach ciernych sprzęgła sprężarki." "Nawet jeśli nie mamy problemu z parowaniem na szybach, by zapobiec awarii, należy uruchamiać klimatyzację przynajmniej raz w tygodniu na co najmniej kwadrans." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 4 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Nie wiem czy u Ciebie kolego się da bo u mnie w e39 nie da się załączyć klimy w zimę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO///M3K Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 U mnie jest manulna, chodzi nawet w zimie jeżeli tylko chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 4 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Nie wiem czy u Ciebie kolego się da bo u mnie w e39 nie da się załączyć klimy w zimę U mnie działa nawet w duże mrozy. Sprężarka zasprzęgla, wentylator na chłodnicy startuje, wszystko tak jak w lecie :wink: Mam dwustrefowy klimatronic, ustawiam go na tryb auto, obieg wewnętrzny/zewnętrzny też auto i sobie hula. O proszę cytat na temat: "Niekiedy pojawiają się głosy, że klimatyzacja nie włącza się przy niskich temperaturach (poniżej ok. 4 st. C). Może tak się dziać, gdy nasze auto wyposażone jest w zabezpieczenie przed oblodzeniem parownika. Aby to obejść i korzystać w mroźne dni z układu klimatyzacji trzeba zamknąć obieg powietrza i poczekać aż wnętrze nieco się nagrzeje. Wtedy sprężarka powinna ruszyć bez problemu." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Następnym razem robię płukankę i zalewam Valvo 5W50 Spróbuj zalać Maxlifa 10W40, jak wszystko będzie ok, to 5W40, albo 5W50 Płukanka silnika tez nie zaszkodzi Pamiętaj kolego,że maxlife ma dodatki zmiękczające uszczelki itp. a valvoline durablend 5w50 tego niema.Jak Ci bierze olej to lepiej pozostań na 5w40 maxlife... Ale wybór należy do Ciebie bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO///M3K Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 (edytowane) A powiedzcie mi gdzie znajduje sie korek spustowy od oleju oczywiście do ISa, nie mogłem dobrze tego zlokalizować na podnośniku w stacji diagnostycznej. P.S Ktoś ma jakieś pomysły co do mojego wycieku o ktorem strone wcześniej pisałem ? Edytowane 5 Lutego 2014 przez TO///M3K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcmastiff Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Pamiętaj kolego,że maxlife ma dodatki zmiękczające uszczelki itp. a valvoline durablend 5w50 tego niema.Jak Ci bierze olej to lepiej pozostań na 5w40 maxlife...Ale wybór należy do Ciebie bmw_1 Czy myślisz tutaj o uszczelniaczach zaworów? Czy jeszcze o którychś uszczelkach? Z rury nie kopci na niebiesko, a mam też jakiś wyciek gdzieś w silniku, bo obrzygany ciągle gdzieś z przodu i na dole lolol Także część ubytków oleju na pewno bierze się z tej przyczyny. Uszczelniacz wału od strony skrzyni wymieniony, także chyba te najgorsze sprawy do ewentualnej naprawy w przypadku złej reakcji na zmianę oleju mi odpadają... Co myślisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 JAk jest wyciek to trzeba go zlikwidować i żadne oleje tu cudów nie zdziałają, może tam gdzie coś zaczyna się pocić maxlife troszkę wydłuży okres do przecieku. Niema cudów jak się sączy na ostro, napuchnięcie uszczelki nie pomoże, w większości to jest układ ciśnieniowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcmastiff Opublikowano 7 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 JAk jest wyciek to trzeba go zlikwidować i żadne oleje tu cudów nie zdziałają, może tam gdzie coś zaczyna się pocić maxlife troszkę wydłuży okres do przecieku. Niema cudów jak się sączy na ostro, napuchnięcie uszczelki nie pomoże, w większości to jest układ ciśnieniowy. Czyli tam gdzie się pociło, pocić się będzie, a tam gdzie było dobrze, zmiana oleju nie ma większego znaczenia Przy następnej wymianie robię płukankę i przechodzę na 5w50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.