koko090681 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Dzisiaj pojechalem do ecu Project odebrac furę,wracajac zapalila mi sie kontrolka od ladowania-najpierw zgaslo mi radio potem zapalili sie kontrolki trakcji abs itd.owylaczalem swiatla ,nawiew żeby tylko wyjechac z wroclawia-nie udalo sie ,w korku na drodze na wylocie z wro pierdyklo cos pod maska i wylala sie woda teraz pytanko ,jak do tego doszlo ?z braku prądu nie dzialalo chlodzenie czy pompa czy jak to jest???nie zagladalem jeszcze pod auto bo z nerwów nie mialem juz ochoty i przemarzlem na kość jadąc przy otwartym oknie bez nawiewu .Auto przyjechalo na lawecie Mam nadzieje ze to tylko jakas guma szczelila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 kurcze to masz pecha:( prawdopodobnie pasek szczelil gdzies sie reszta zaplatala i moze zlapalo kolko od pompy i upieprzylo albo resztki paska co innego zachaczyly i urwalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Może być, że straciłeś ładowanie i faktycznie bez wentylatora się zagotował... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Może strzelił pasek, nie napędzał pompy, płyn się zagotował i wypieprzyło w najsłabszym miejscu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Pierwsza czesc wyglada jak by pasek altka sie slizgal przez co niebylo ladowania a w efekcie strzelil. Co do drugiej czesci jezeli to byla woda to niema co sie dziwic. Uklad zamarzl, nie bylo droznosci i gdzies to cisnienie musialo ujsc. Jezeli to nie byla woda, to w sumie nic mi do glowy nie przychodzi... Jak ta woda/plyn wylecial z obiegu ? Wyrzygal sie na raz czy stopniowo popuszczal ? Byc moze pasek strzelil na tyle skutecznie, ze rozwalil chlodnice lub przewod(czasem lubi sie posypac wszystko co napedza pasek tzn rolki i inne zelastwo). Otworz maske wrzuc jakies foto moze wysnujemy jakas teorie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 (edytowane) Z góry tylko lukłem i pasek jest caly,a wode Raczej wypluł cala na raz Edytowane 24 Stycznia 2014 przez koko090681 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 No to pewnie szlak trafił coś związanego z układem chłodzenia, pewnie przymarzło i rozsadziło, faktycznie woda, lub stary płyn już pewnie bez właściwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Jutro popatrzę na spokojnie i zobacze jakie szkody.oby nie duże bo warjacji dostane-to sie dzisiaj nacieszylem nowym wydechem pffff Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 U mnie w E46 miałem podobne objawy z ładowaniem i po sprawdzeniu okazało się, że ładuje ok. 19V. Padł regulator napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Konik ,ja mam radio z wskaźnikiem prądu jaki jest i póki radio nie zgaslo to mi pokazywalo 10v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 To mało , wczoraj sprawdzałem u siebie i było 14,2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 A wpadłeś na pomysł ? Skoro pojechałeś zawieść auto do warsztatu na wymianę tłumika a wracając zaczęły się dziać szopki czy nie warto pomyśleć ze mogła tam ingerować boska ręka mechanika?. To tylko taki pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Mi jak padł regulator to na wolnych miałem ok.13 a po dodaniu gazu rosło do 19V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 nie róbcie offtopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 A wpadłeś na pomysł ?Skoro pojechałeś zawieść auto do warsztatu na wymianę tłumika a wracając zaczęły się dziać szopki czy nie warto pomyśleć ze mogła tam ingerować boska ręka mechanika?. To tylko taki pomysł. raczej to nie jego wina -parę dni jak odpalalem auto to ladowanie mi gaslo po przejechaniu pewnego odcinka drogi i tak myślę ze akurat pech chcial i padlo calkiem wlasnie teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 W takim razie być może coś przymarzło, mam nadzieje ze nie rozleciało sie tylko coś poważnego. Porób zdjęcia pomyślimy jutro. A tak BTW jak tłumik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 SoulRea ty mnie nie strasz ,ja obstawiam ze mi tylko wąż wylecial:-) a co do wydechu to jestem za***iscie zadowolony ,gada jak Mpiątka :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 No to zakładaj opaskę na węża jutro i się widzimy w niedzielę na magnolii:drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Dobrze by bylo jakby to tylko to bylo ale jeszcze alternator :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajchel17 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 a co do wydechu to jestem za***iscie zadowolony ,gada jak Mpiątka :-) mam focha na Ciebie ze się nie odezwałeś :2bacik: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Szmajchel co mi z wydechu teraz jak auto na lawecie jezdzi :-) będzie wszystko git to będę tarabanil :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajchel17 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 masz równy tydzień na zmontowanie tego.... wrzuć foto co się popsuło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 (edytowane) "z autem nie za dobrze-zalozylem inny alternator zbiorniczek wyrownawczy,stary wybuchl:-) odpalil raz pochodzil chwile ,swiecila sie kontrolka od abs i cos tam jeszcze .Zgasilem auto ale juz nie odpalil,przy przekrecaniu kluczyka slychac tylko pojedyncze stukniecie i koniec,co sie okazalo to alternator ma teraz na wtyczce 3 piny a w moim oryginalnym byly dwa-jutro wymienie na jeszcze inny alternator eby byl identyczny-boje sie tylko ze mi sie porobimy gigantyczne bledy w kompie i go nie uruchomię,zobaczymy co jutro będzie ,tylko mnie zastanawia dlaczego wogle odpalil skoro altek byl nie ten co trzeba-moglem cos s******lic przez ten alternator????nie mam kompa zeby sprawdzic co sie dzieje jutro jak wymienie to może ktoś mógłby podjechac do mnie z kompem i popatrzec co się w nim dzieje (mam nadzieje że chociaż odpali )-jest ktos kto ma chwile wolną ???????????????? Edytowane 25 Stycznia 2014 przez koko090681 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 (edytowane) jaka jest różnica w alternatorze dwu i trzy pinowym ??????????????? szukam szukam i nicpytanie_bmw może cos sie stało że podłączyłem altka z 3 pinami a nie dwoma nikt nic nie wie ??????????????/ Edytowane 25 Stycznia 2014 przez koko090681 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik Opublikowano 25 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Ja też u siebie wymieniłem alternator, miałem dwu pinowy, a kupiłem trzy. Nic się z autem nie dzieje. Z tego co wiem to to ten trzeci pin jest bez użyteczny, bo z instalacji i tak żaden kabel tam nie wchodzi. Ja kupiłem z 1999 roku alternator i miał 3 piny, a moja e46 z 2001 i 2 piny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.