koko090681 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Może BMW nie odpala sie z kabli heheh może i tak dlatego się zmuliłem po próbie odpalenia kablami że coś nie tak ale jest wszystko gites i się cieszę happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 26 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 do spawania ZAWSZE należy odpiąć aku.. Już od jakichś 10lat nie trzeba tego robić, wystarczy zapiąć na AQ moduł stabilizujący Facom - DX.8-12 Moduł stabilizujący 12 V - IM profesjonalne narzędzia Moduł zabezpiecza, sterowniki oraz inne urządzenia elektroniczne samochodów przed ładunkami indukcyjnymi, przepięciami, zmianami napięć, spowodowane np. spawaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Odkręcenie klemy jest i zarazem tańsze i bezpieczniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Ja tu piszę np. o warsztatach samochodowych na pewno szybciej założą taki moduł do np. 3000 tys aut rocznie niż odkręcą i zakręcą po robocie AQ, na pewno wyjdzie taniej bo czas to pieniądz, wiadomo że dla samego siebie jest totalną bzdurą kupować coś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Nie chodzi o sam czas , ale mój znajomy spawał tłumik używając podobnego ustrojstwa. Fakt Subaru miało piękne brzmienie po odpaleniu ale zanim odpaliło, wymienili licznik i komputer i sterownik za bagatela 6000 zł. Wiec ja wole klemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 A ktoś wie dlaczego mi ten zbiorniczek tak roz***alo???? Jak to jest z tym ładowaniem ,mogl mi sie zagotować plyn bo nie bylo prądu? I czy nie powinno byc jakiegoś zaworka upustowego do takich akcji??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyB Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 przecież pompe wody masz na pasku wiec raczej obieg był,szczerze to nie mam pojecia...nie dolewałeś do pełna płynu? a może na wode jezdziszlolol możliwe ze było już zmeczenie materiału,warunki klimatycznie i wiesz "sorry ale taki mamy kliamat" :4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 nie dolewałeś do pełna płynu? płynu było tyle ile ma być ,takiej opcji nie ma że przelane a mogła się zgrzać bo wentylator przestał chodzić ????? tylko że wskazówka była w pionie no i temperatura powietrza minusowa to też tak nie zabardzo żeby się zgrzał po tak krótkim odcinku nie mam pomysłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Jak zbiornik wyrównawczy ci rozsadziło? WoW Może jakiś pacjent w warsztacie klucz zostawił co sie podczas jazdy przesuną coś go wprowadziło w ruch o uderzył w zbiornik. OMG ale mam fantazje. Nie mam pojęcia po to masz zaworek w nim ze jakby sie zagotowało nawet przez niego powinno znaleźć ujście ciśnienie. Choć często bywa ze te koreczki się zapychają. Faktycznie zagadka jak archiwum X. A zrób zdjęcie tego zbiorniczka jak można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 TUTAJ JEST FOTKA http://www.maxbimmer.pl/f29/%5Bkoko090681%5D-e46-2-5-hamownia-str-33-a-19270/index38.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 ze starości sie rozleciał to norma w 6cylindrowych :mrgreen: nie ty pierwszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 nie ty pierwszy i nie ostatni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 co do tego ustrojstwa do spawania nie ma takiej mozliwosci cos z***ac jak to jest podłonczone tam jest blokda na zasadze bezpiecznika. I wymyslono to własnie do aut naszpikowanych elektryka w których odpiecie aku robi wiecej burdelu w aucie(komp,radio,itp) ja uzywam tego juz ze dwa lata i nigdy nie malem takiej sytuacji.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Kiedyś i ty będziesz miał pierwszy raz. Oczywiście nie życzę tego Wysłano z Sony S za pomocą TapaTalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Siema. Napiszę w temacie bo sprawa tyczy się zbiorniczka wyrównawczego (oczywiście pękniętego). Odpiąłem węże i nie mogę wyjąć zbiorniczka, on jest na jakiś zaczepach? Silnik M43TU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Hej. Jak to robiliśmy u CzAkSsa z moim to trzeba było wyciągnąć całość - razem z taką plastikową obudową u góry. Oprócz tego trzeba było go od spodu podważyć bo był na jakimś zaczepie. Ogólnie - powodzenia. Bo się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Plastikowa obudowa u góry? Ja tam nic na górze nie widzę pytanie_bmw Od dołu po palcu czuje że coś trzyma (jakieś ząbki). Próbowałem szarpać ale ani drgnie tylko porusza się delikatnie góra/dół. Chłopaki podpowiadajcie coś bo bez auta jestem :drool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 W sensie razem z elementem numer 10 z rysunku poniżej: Expansion tank, manual transmission | BMW 3' E46 320i M52 Europe Wyciągaliśmy to w całości a dopiero na zewnątrz można było na spokojnie wymontować sam zbiorniczek z tego rusztowania Ewentualnie dawaj auto do CzAkSsa na moim aucie się nauczył to u Ciebie to pójdzie jak po maśle tylko by Cię pewnie musiał zholować tak jak i mnie wtedy... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Domyslalem się ze jest taka opcja. Dziurka nie jest duża i jest na górze więc dziś spróbuję skleic. Jeśli mi się nie uda to doczolgam się do swojego mechanika ale wtedy już z nowym zbiorniczkiem. Dzięki Pirooz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Spoko, I sorry ale teraz zauważyłem że Ty z Lubina jesteś to miałbyś trochę daleko do CzAkSsa Co do klejenia - polecam kupić nowy, choćby zamiennik. W InterCars (na Krakowskiej we Wro ale oni mają pełno oddziałów) mają taki od ręki za bodajże mniej niż 150 zł. Także nie majątek. A pamiętaj, że tam jest wysokie ciśnienie i klej może puścić. Pewnie jakiś inny sklep z zamiennikami będzie miał je jeszcze taniej (Bo Intercars jest drogi ) Ogólnie podpowiem tylko, że nie zdejmiesz tego bez wczołgania się pod auto. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Spoko spróbować nie zaszkodzi a zbiorniczkow jest pełno więc z zakupem nie będzie problemu Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozakk Opublikowano 11 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 podepne sie pod temat, ostatnio po mocniejszym butowaniu, wywala plyn chlodniczy, raz spod odpowietrznika raz spod korka, widać takie rzygniecie na oslonie i w okolicach korka zbiorniczka. PRzy normalnej jezdzie plynu nie ubywa, olej w normie, mazi na korku oleju brak. Co moze byc przyczyna ? termostat( chociaz trzyma temperature w normie) ? korek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 13 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Zacznij od wymiany korka. Najprostsza i najszybsza naprawa. Moze po prostu juz nie popuszcza cisnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozakk Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 gdzie we wrocku zrobie test na zawartosc spalin w plynie chlodniczym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozakk Opublikowano 2 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 a czy walniety termostat moze powodowac wywalanie plynu ? sprawdzilem dzisiaj weze i od silnika do zbiorniczka wąż goracy, a za chlodnica do termostatu zimny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.