BarTeX5575 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Witam, Mam pytanie odnośnie tylnych piast. Mam założony set z tarczami z tyłu, tylko są wyjechane gwinty w piaście. Piasty z hamulców bębnowych bębą pasować, ewentualnie po małych przeróbkach, czy muszę szukać piast od wersji z tarczami? Jakbym chciał przejść na 5 śrub z tyłu wystarczy założyć piastę i tarcze z E36 Compact, czy całych wahaczy muszę szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Gwinty wyjechanie, może jest sens je naprawić. Są specjalne zestawy do naprawiania gwintów- rozwiercasz odpowiednim wiertłem, gwintujesz lewym gwintem i wkręcasz wkładkę z właściwym gwintem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarTeX5575 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Taki zestaw będzie pewnie kosztował prawie tyle, co piasty z dobrym gwintem. W ostateczności wezme śruby o twardości 10.9 lub wyższej, zrobie szpilki i przyspawam TIGiem, by się trzymało, ale to trochę drut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 25 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Do konwersji na 5 śrub podobno wystarczy zmienić same piasty na takie z compacta e36. Tych kitow do naprawy gwintu to nie polecał bym do kół. Lepszy pomysł z tym wspawaniem szpilek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.