Bimmer92 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Koledzy nie wiem co robić do tej pory myślałem,że to chlodniczka spalin ta rurka puszcza a tu lipa co zauważyłem: http://i42.tinypic.com/2emn1uc.jpg na tej śrubce robi się czarne i stąd kapie i spada na chłodniczkę... co lepsze ktoś sylikonem tam to wszystko wziął i mimo to puściło i kapie dalej a tu dalej: http://i40.tinypic.com/v2w9i1.jpg ten bok ktoś silikonem wziął(tu gdzie kreska to nic nie leje się) tylko tam gdzie strzałka w tym zakamarku tam tez świeci się na czarno.... przecież to jest część nie wymienialna tylko łącznie z silnikiem ehh :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: co z tym zrobic? zauważyłem tez,że ktoś przedłużał śrrubki spawając jest by były dłuższe :mad2: :mad2: panowie proszę pilnie co możmna zrobić bo jestem załamany.Ciągle coś czarnego z tej śrubki na dole się wydobywa i rozlewa się na chłodniczkę a potem śmierdzi pod maską jak by spalenizną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Załóż nowa uszczelkę i po sprawie. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 ale dla czego kapie tam gdzie śrubka??? i dla czego ktoś sylikonem zrobił to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Bo pewnie jakiś druciarz chciał zrobić tanio i tyle. A kapie koło śrubki bo ta jest na dole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 no właśnie kolego a co ta śrubka ma wspólnego z uszczelką.... duzo to roboty jest by to zdjąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Odkręć śrubki, zdejmij ten element, wymień uszczelkę która tam jest i dokrec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 ehh kolego a prócz uszczelki trzeba też uszczelniacze zaworów wymieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Nie jestem mechanikiem ale jeżeli silnik chodzi normalnie to po co? Wymień tylko uszczelkę żeby Ci się nie pocił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 no właśnie silnik chodzi normalnie czyli jak chodzi normalnie to nie trzeba uszczeliniaczy zaworowych wymieniać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Moim zdaniem nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 ehh i widzisz jak co za głąb to robił...że nie chcialo się uszczelki dać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 a trzeba kolego podkłądki pod wtryskiwacze nowe itp?? bo nigdzie tego nie widze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Wtryski jak się wyciąga to najlepiej podkładki nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 ahaa czyli kolego tylko uszczelka pod pokrywą zaworów... tylko tego nie kumam: dokładnie widać co się leje http://i39.tinypic.com/2zs7fxx.jpg i jaki to ma związek z uszczelką zaworów? dodam,że cieknie ze śruby,ale ta śruba jest od góry wkręcna więc tam wychodzi tylko gwint więc jakim cudem cieknie przez śrubę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 ale widze partacz pchal lapy w te twoje auto, wiec tak uszczelke pod deklem i tak musisz wymienic dla swietego spokoju a nie jakies sylikonowanie a jesli chodzi o ta srube pewnie ktos kiedys zerwal gwint albo co niewiem i przewiercil na wylot chcial moze nakretke dac od dolu albo dogwintowac ale cos nie wyszlo teraz to sprobowac na klej skrecic jezeli wogole trzyma ta sruba, zreszta jesli chce sie na to jakis patent wymyslec to trzeba stac przed autem a nie tak po zdjeciach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 tutaj gdzie czarne strzałki to jest śruba ta góra(tutaj u góry nic się nie leje) dodam zwróć uwagę na drugą strzałkę tutaj na tym zdjęciu ta druga śruba/nakręta ona jest jak widziałem zespwana,tak jak by ktoś przedłłużał coś. http://i40.tinypic.com/29ogzl0.jpg a tutaj jest ta śruba co się leje: http://i39.tinypic.com/4tr09g.jpg to jest ta sama śruba co na zdjęciu powyżej tylko ona jest na dole(ta końcówka co zaznaczyłem na czerwono) i z tego się leje i to mnie dziwi jakim cudem się leje z tamtąd skoro śruba jest wkręcona to gdzie tam jaki luz pomiędzy śrubą jest,ze przecieka przez nią o to chodzi ps ta część jest po zdjęciu rury od przełwomierza do turbo i po zdemontowaniu przeływki dopiero dokładnie to widać... lecz tej śrubki na dole nie widać gołym okiem tylko trzeba przystawić lusterko tam by to zobaczyc.DOKŁADNIE TO JEST NAD CHŁODNICZKĄ SPALIN,NAD RURKĄ KARBOWANĄ CO ŁĄCZY SIE Z KOLEKTOREM dodam kolego,że jest nakrętka dana na tą śrubę pod spodem i mimo tego też cieknie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 A co innego można zrobić jeszcze? o prosze http://i39.tinypic.com/2sadoh5.jpg takie powinny być ori śruby czyli małe a tu ktoś rozwiercił na wylot ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 kolego Tylko jeden problem mały uszczelka pokrywy zaworów nie obejmuje miejsca tej śruby,prosze bardzo: czarno na białym: http://i41.tinypic.com/281c7eg.jpg czerwona strzałka taka jest ori śruba i ta śruba ori ma nigdzie z tyłu NIE WYSTAWAĆ a ktoś zrobił tak,że tutaj gdzie zielone zaznaczyłem,rozwiercił na wylot i dał śrubę taką długą i na końcu kontra na nakrętkę i przez to,że konieć(tam gdzie zielone) zostało przewiercone na wylot to się teraz leje,bo fabrycznie tam nie ma prawa być przewiercone na wylot... i co teraz robić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 aaa to juz kumam o co chodzi, to sproboj ja wykrecic przemyc gwint w glowicy i ta srube nalozyc kleju do gwintow lub sylikonu skrecic i zostawic na pare godzin, nawet jesli bylo dobrze wczesniej skrecone to i tak bedzie lac bo sam goly gwint bez uszczelnienia nie bedzie trzymal plynow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 właśnie kolego coś takiego jak sylikon było,ale nawalone na śrubę i tez po bokach a to chodzi chyba o to,żeby ją przesmarować całą i wkręcić tak,żeby w środku też uszczelniło tak? a jaka inna opcja jeszcze jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 no wlasnie trzeba do srodka i sproboj od dolu troche napchac w ten otwor ale leprzy bylby klej do gwintow mi sie wydaje i musi byc koniecznie dobrze odtluszczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 hmm kolego a czy taki klej do gwintów,jak by tą dziurę z tyłu zalepił+osmarował całą śrubę i ją wkrecił tam to uszczelniło by tak,że nie ciekło by?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 koledzy co lepiej kupić klej do gwintów?? czy klej do aluminium? który po 24h jest taki,ze można wiercic w nim???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 nie no do gwintow przecierz kiedys bedzie trzeba to rozkrecic by cos zrobic, nalej troche na srube ewentualnie tez ten gwint w glowicy posmaruj skrec i zostaw na pare godzin, nie zalepisz nim dziury bo jest plynny a zastyga dopiero jak jest skrecony i gdy niema doplywu tlenu ponoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.