Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


poważny wyciek prosz pilnie o pomoc


Bimmer92

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy nie wiem co robić do tej pory myślałem,że to chlodniczka spalin ta rurka puszcza a tu lipa co zauważyłem:

http://i42.tinypic.com/2emn1uc.jpg

na tej śrubce robi się czarne i stąd kapie i spada na chłodniczkę... co lepsze ktoś sylikonem tam to wszystko wziął i mimo to puściło i kapie dalej a tu dalej:

http://i40.tinypic.com/v2w9i1.jpg

ten bok ktoś silikonem wziął(tu gdzie kreska to nic nie leje się) tylko tam gdzie strzałka w tym zakamarku tam tez świeci się na czarno.... przecież to jest część nie wymienialna tylko łącznie z silnikiem ehh :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:

co z tym zrobic? zauważyłem tez,że ktoś przedłużał śrrubki spawając jest by były dłuższe :mad2: :mad2:

panowie proszę pilnie co możmna zrobić bo jestem załamany.Ciągle coś czarnego z tej śrubki na dole się wydobywa i rozlewa się na chłodniczkę a potem śmierdzi pod maską jak by spalenizną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ahaa czyli kolego tylko uszczelka pod pokrywą zaworów... tylko tego nie kumam:

dokładnie widać co się leje

http://i39.tinypic.com/2zs7fxx.jpg

i jaki to ma związek z uszczelką zaworów? dodam,że cieknie ze śruby,ale ta śruba jest od góry wkręcna więc tam wychodzi tylko gwint więc jakim cudem cieknie przez śrubę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale widze partacz pchal lapy w te twoje auto, wiec tak uszczelke pod deklem i tak musisz wymienic dla swietego spokoju a nie jakies sylikonowanie a jesli chodzi o ta srube pewnie ktos kiedys zerwal gwint albo co niewiem i przewiercil na wylot chcial moze nakretke dac od dolu albo dogwintowac ale cos nie wyszlo teraz to sprobowac na klej skrecic jezeli wogole trzyma ta sruba, zreszta jesli chce sie na to jakis patent wymyslec to trzeba stac przed autem a nie tak po zdjeciach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj gdzie czarne strzałki to jest śruba ta góra(tutaj u góry nic się nie leje) dodam zwróć uwagę na drugą strzałkę tutaj na tym zdjęciu ta druga śruba/nakręta ona jest jak widziałem zespwana,tak jak by ktoś przedłłużał coś.

http://i40.tinypic.com/29ogzl0.jpg

a tutaj jest ta śruba co się leje:

http://i39.tinypic.com/4tr09g.jpg

to jest ta sama śruba co na zdjęciu powyżej tylko ona jest na dole(ta końcówka co zaznaczyłem na czerwono) i z tego się leje i to mnie dziwi jakim cudem się leje z tamtąd skoro śruba jest wkręcona to gdzie tam jaki luz pomiędzy śrubą jest,ze przecieka przez nią o to chodzi

ps ta część jest po zdjęciu rury od przełwomierza do turbo i po zdemontowaniu przeływki dopiero dokładnie to widać... lecz tej śrubki na dole nie widać gołym okiem tylko trzeba przystawić lusterko tam by to zobaczyc.DOKŁADNIE TO JEST NAD CHŁODNICZKĄ SPALIN,NAD RURKĄ KARBOWANĄ CO ŁĄCZY SIE Z KOLEKTOREM

dodam kolego,że jest nakrętka dana na tą śrubę pod spodem i mimo tego też cieknie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego Tylko jeden problem mały uszczelka pokrywy zaworów nie obejmuje miejsca tej śruby,prosze bardzo:

czarno na białym:

http://i41.tinypic.com/281c7eg.jpg

czerwona strzałka taka jest ori śruba i ta śruba ori ma nigdzie z tyłu NIE WYSTAWAĆ a ktoś zrobił tak,że tutaj gdzie zielone zaznaczyłem,rozwiercił na wylot i dał śrubę taką długą i na końcu kontra na nakrętkę i przez to,że konieć(tam gdzie zielone) zostało przewiercone na wylot to się teraz leje,bo fabrycznie tam nie ma prawa być przewiercone na wylot... i co teraz robić???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa to juz kumam o co chodzi, to sproboj ja wykrecic przemyc gwint w glowicy i ta srube nalozyc kleju do gwintow lub sylikonu skrecic i zostawic na pare godzin, nawet jesli bylo dobrze wczesniej skrecone to i tak bedzie lac bo sam goly gwint bez uszczelnienia nie bedzie trzymal plynow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no do gwintow przecierz kiedys bedzie trzeba to rozkrecic by cos zrobic, nalej troche na srube ewentualnie tez ten gwint w glowicy posmaruj skrec i zostaw na pare godzin, nie zalepisz nim dziury bo jest plynny a zastyga dopiero jak jest skrecony i gdy niema doplywu tlenu ponoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...