Songo Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Witam. Złapałem błąd świecy na drugim cylindrze, w związku z tym chciałbym podjąć pewne działania. 1. Czy taki błąd świecy na drugim cylindrze jednoznacznie świadczy o świecy czy może to też być sterownik? Jak to sprawdzić? 2. Czytałem o problemach z wykręceniem świec, często się to zdarza? Czy warto się za to zabierać samemu? Jakieś patenty aby uniknąć problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 kolego jaki ten błąd masz??? typu plug zylinder 2??? jeśli byś miał 3,4 świece spalone(tak pokazywał by komp) wtedy jest to podgrzewacz świec do wymiany jak masz na 2 cylindrze(tydzień temu też miałem to samo 4 świece niby spalone-padł sterownik)wymieniłem sterownik i wywaliło plug zylinde 2 czyli świeca 2 spalona.Kupiłem Beru za 55zł mechanik wymienił.Mówił bym rozgrzał auto do 90stp zanim przyjadę.. zdjął kolektor i nic tam nie psikał ani nic z delikatną siłą i odkręcił świece(i blada twarz:lol:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zabrze silnik tak jak kolega pisze i z CZUCIEM wykrecaj, nie powinieneś mieć z tym problemu. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 i wywaliło plug zylinde 2 czyli świeca 2 spalona.Kupiłem Beru za 55zł mechanik wymienił.Mówił bym rozgrzał auto do 90stp zanim przyjadę.. zdjął kolektor i nic tam nie psikał ani nic z delikatną siłą i odkręcił świece(i blada twarz:lol:) Błąd to 4222 Glow plug zylinder 2 Czytałem, że świece lubią się zapiekać mimo wszytsko spróbuję sam jesli będzie stawiać opór oddam do mechanika. Czy wymianiać tylko tą jedną świecę czy polecieć z kompletem? Nie wiem jakie tam aktualnie świece siedzą ale chyba nie będzie to problem jeśli jedna będzie innej firmy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 1.świeca żarowa nr 2 spalona 2.No jak chcesz tylko,że jak nie dasz rady to 2x robota od nowa wszystko składac i do mechanika.To chyba lepiej dać mu te 30zł i niech wykręci 3.Jak masz fundusze to wymień wszystkie.Ja miałem Boscha wszystkie i wymieniłęm 1 na beru.Tak,że śmiało,możesz innej marki dać świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 1.świeca żarowa nr 2 spalona2.No jak chcesz tylko,że jak nie dasz rady to 2x robota od nowa wszystko składac i do mechanika.To chyba lepiej dać mu te 30zł i niech wykręci 3.Jak masz fundusze to wymień wszystkie.Ja miałem Boscha wszystkie i wymieniłęm 1 na beru.Tak,że śmiało,możesz innej marki dać świece Ze rozłożeniem tego nie mam problemu, kolektor ściągałem już nie raz. 30zł mówisz? Mechanik u któremu zazwyczaj zostawiałem auto krzyknął 200zł za wymianę świecy (bez róznicy 1 czy 4), innym zaufanego mechaniora nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 ja też sam kolektor ściągłęm parę razy ale dałem do mechanika za ściągniecie kolektora+wymiana świecy+wymiana oleju+filtra oleju+przesmarowanie prowadnic klocków smarem miedzianym=60zł koszt ale to jest mechanik taki co zawsze u niego wszystko robiłem w każdym aucie,zna mnie dobrze to dla tego tyle bierze ja się nie dziwię jak bym pojechał do byle jakiego innego to pewnie ze 100-150by krzyknął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Ja sam za świece w klekocie bym się nie brał. Dobrze słyszałeś, lubią się zapiekać, a więc po co ryzykować. Ostatnio wykręcałem w mojej benzynie i 1 i 6 trzymały jak cholera (tylko porcelanka strzelała jak delikatnie odkręcałem). W dieslu zawsze dawałem do mechanika i Tobie też to radzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 A ja robiłem sam , nic się nie ukręciło, po pierwsze kup sobie wszystkie 4 świece, przecież to nie taki duży koszt ze 185zł przy okazji poczyścisz sobie kolektor, Egr-a, posprawdzasz wężyki podciśnienia, Jak będziesz odkręcał świece to spryskaj je jakimś płynem penetrującym i wykręcaj obrót w przód pół w tył, tak kilka razy w międzyczasie jeszcze pryskaj tym płynem, a gwarantuję Ci że nic nie ukręcisz. Po wykręceniu świec, przeczyść gniazda bo na pewno tam jest jakiś delikatny nagar od świec, potem zakładaj nowe, i śmiej się z mrozów bmw_2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 ja bym samemu zmienil ale to dlatego ze jestem mechanikiem, ale jesli masz wyczucie kiedy cos nie idzie tylko sie rwie to dasz rade jesli ma sie urwac to sie urwie nawet mechanikowi ktoremu oddasz auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.