Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Bmw e39 sedan Sprężyny Eibach -30mm - 25mm amory sachs fabryczne


pawel83

Rekomendowane odpowiedzi

Naszedł niestety czas na zmiane sprężyn z eibacha -30 -25 na seryjne ponieważ na dłuższą mete konfiguracja krótsza sprężyna i seryjny amorek to nie jest jednak dobre połącznie , na równej drodze i małych nierównościach jest pięknie lecz na trasie już nie jest tak fajnie auto zachowuje się dziwnie skacze na nierównościach a przód siedzi już na odbojach... Jutro zmieniam na seryjne sprężyny a eibach musi poczekać do przyszłego roku na sportowe amorki najprawdopobniej będzie to sachs advantage z m technika w oryginale, myślę że taka konfiguracja będzie ok ewentualnie mysle jeszcze nad koni str

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pro kit czarne a czerwone są właśnie sportline :) Da się jezdzic na pro kit ale dziś po wymianie na seryjne sprężyny auto prowadzi się dużo lepiej

Więc wniosek prosty jak sportowe krótsze sprężyny to i amortyzatory też muszą być sportowe i kropka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

OK, moze konkretniejsze info..

Jakis tydzien temu sprzedalem e39 523 kombi. Zalozylem mu w zeszlym roku nowe amory (z pamieci, nie wiem, sieprien jakos?) po czym zalozylem sprezyny eibach pro kit - obnizenie 25/30mm - jakos tak. Tydzien temu w niedziele koles przyjechal obejrzyc auto, lacznie z wizyta na "trzepakach" aby sprawdzic stan zawioeszenia. Amory wykazaly cos w okolicach 75proc, czyli prawie ze nowki.

Wiec jesli chodzi o mnie, obnizenie w okolicach 30mm jest jak najbardziej dozwolone, zreszta to samo mi napisali w firmie ktora handlowala i sprezynami i amorami (bo rownie dobrze mogliby sprobowac mi wcisnac amory sportowe do sprezyn). Wg nich takie obnizenie na stanndardowych amorach jak najbardziej ok, ale wieksze, np 50mm to juz sportowe.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm to póki co mamy dowód na to że ten zestaw (standard amor i sprężyny eibach pro kit) nie jest szkodliwy dla układu. Niemniej chodzą słuchy że ten zestaw pozostawia nienajlepsze wrażenia z jazdy a to też jest ważne.

Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm to póki co mamy dowód na to że ten zestaw (standard amor i sprężyny eibach pro kit) nie jest szkodliwy dla układu. Niemniej chodzą słuchy że ten zestaw pozostawia nienajlepsze wrażenia z jazdy a to też jest ważne.

Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka

Mialem go i uwazam ze byl bardzo dobry. Samochod siedzial nizej, a nie czuc bylo ze jezdzilo sie za twardo (mykam po wrocku, a tutaj drogi nie sa jak stol..) Ale wiecie jak jest. Tyle opinii ile osob.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...