pawel83 Opublikowano 18 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Naszedł niestety czas na zmiane sprężyn z eibacha -30 -25 na seryjne ponieważ na dłuższą mete konfiguracja krótsza sprężyna i seryjny amorek to nie jest jednak dobre połącznie , na równej drodze i małych nierównościach jest pięknie lecz na trasie już nie jest tak fajnie auto zachowuje się dziwnie skacze na nierównościach a przód siedzi już na odbojach... Jutro zmieniam na seryjne sprężyny a eibach musi poczekać do przyszłego roku na sportowe amorki najprawdopobniej będzie to sachs advantage z m technika w oryginale, myślę że taka konfiguracja będzie ok ewentualnie mysle jeszcze nad koni str Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 18 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Jaki kolor spręzyn masz? Bo tam chyba byly dwa rodzaje: czarne (pro kit) i czerwnoe (sportline), ale nie do konca pamiętam, ktore sa które Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 19 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Mam pro kit czarne a czerwone są właśnie sportline Da się jezdzic na pro kit ale dziś po wymianie na seryjne sprężyny auto prowadzi się dużo lepiej Więc wniosek prosty jak sportowe krótsze sprężyny to i amortyzatory też muszą być sportowe i kropka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r4ll Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Hmmm dziwne, bo juz wiele opini slyszalem, ze do serii mozna dac eibach pro kit sprezyny i to juz daje lepszy komfort i przyjemne obnizenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ice Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Właśnie ten temat chwilo wstrzymał u mnie kupno pro kit, ale w necie co osoba to inna opinia ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 za dużo czytacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 12 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Właśnie ten temat chwilo wstrzymał u mnie kupno pro kit, ale w necie co osoba to inna opinia ;/ A ******lisz, zakładaj i nie marudz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik Opublikowano 12 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 za dużo czytacie X2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ice Opublikowano 12 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 hmm, to dopisałem do listy modów do parcha na wiosnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 20 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 OK, moze konkretniejsze info.. Jakis tydzien temu sprzedalem e39 523 kombi. Zalozylem mu w zeszlym roku nowe amory (z pamieci, nie wiem, sieprien jakos?) po czym zalozylem sprezyny eibach pro kit - obnizenie 25/30mm - jakos tak. Tydzien temu w niedziele koles przyjechal obejrzyc auto, lacznie z wizyta na "trzepakach" aby sprawdzic stan zawioeszenia. Amory wykazaly cos w okolicach 75proc, czyli prawie ze nowki. Wiec jesli chodzi o mnie, obnizenie w okolicach 30mm jest jak najbardziej dozwolone, zreszta to samo mi napisali w firmie ktora handlowala i sprezynami i amorami (bo rownie dobrze mogliby sprobowac mi wcisnac amory sportowe do sprezyn). Wg nich takie obnizenie na stanndardowych amorach jak najbardziej ok, ale wieksze, np 50mm to juz sportowe. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r4ll Opublikowano 20 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Hmmm to póki co mamy dowód na to że ten zestaw (standard amor i sprężyny eibach pro kit) nie jest szkodliwy dla układu. Niemniej chodzą słuchy że ten zestaw pozostawia nienajlepsze wrażenia z jazdy a to też jest ważne. Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 20 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Hmmm to póki co mamy dowód na to że ten zestaw (standard amor i sprężyny eibach pro kit) nie jest szkodliwy dla układu. Niemniej chodzą słuchy że ten zestaw pozostawia nienajlepsze wrażenia z jazdy a to też jest ważne. Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka Mialem go i uwazam ze byl bardzo dobry. Samochod siedzial nizej, a nie czuc bylo ze jezdzilo sie za twardo (mykam po wrocku, a tutaj drogi nie sa jak stol..) Ale wiecie jak jest. Tyle opinii ile osob. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.