pawel83 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 (edytowane) Chciałbym się zorientować i dowiedzieć czegoś na temat sprężyn Eibach Pro Kit -30mm -20 ,25mm zastosowanymi z fabrycznymi amortyzatorami sachs , czy ktoś używa lub używał takiego zestawu , jesli tak to jak to wygląda pod względem wizualnym w sensie obniżenia i pod względem użytkowania na naszych polskich drogach... Mam zamiar kupić nowe sprężyny i nowe amory sachs , co myślicie o takim zestawie , czy warto zakładać takie obniżenie i czy będzie to wogóle widoczne... Proszę o rady... Edytowane 21 Stycznia 2014 przez pawel83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 ja w 7er mam pro-kit dużo na komforcie nie straciła. Jak będziesz kupował sprężynki to kup prosto od eibacha na polske nie przez alegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 A duzo poszła w dół ? Nie chce żeby zeszła za dużo w dół. Chciałem kupić sprężyny przez intercars bo mam spore zniżki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 sprężyny -25 wszystkie. jak odebrałem auto to zdecydowanie w dół poszlo. to sprawdź ceny przed kupnem. mimo zniżek ja tez mam w intercarsie przez EIBACH - oficjalny dystrybutor marki Eibach w Polsce bylo taniej i dostałem paczkę bezpośrednio z fabryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Czyli jednak poszła w dół , tylko zastanawiam się nad żywotnością amorów , wiem że na stronie podają że mozna je stosować z fabrycznymi amorami ale czy aby na pewno jest to dobre... Dzięki sprawdzałem już na tej stronce , u nich za komplet krzyczą 745 zł + przesyłka , a w intecarsie moge je mieć za 680 zł... Kurcze sam już nie wiem co robić czy zostać na fabrycznych sprężynach tylko nie podoba mi się bo na 18 calach wygląda jak tarpan , dlatego chciałem ja delikatnie obniżyć ale zachować fabryczne amorki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 tylko zastanawiam się nad żywotnością amorów ja mam amory i sprężyny eibach jeżdżę 1.5 roku wcześniej Nem 2 lata a ile jeszcze wcześniej miały nie wiem w grudniu był przegląd to przód 72% tył 56% mam touringa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Ale ty masz amorki o skróconym skoku czy standardowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 chyba niestandardowe bo jest dużo niżej jutro się dowiem to co napiszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 No właśnie , jak masz o skróconym skoku to masz wszystko skonfigurowane jak trzeba , w sumie to nie powinno się chyba stosować sprężyn nawet o tak nie znacznym obniżeniu jak 30mm bo jeśli jezdzi się samemu bez pasażerów to ok , amor to wytrzyma , ale jeśli zapakujemy na pokład ze trzy osoby to autko znacznie już siądzie i wtedy amor będzie dobijał do konca co spowoduje jego zniszczenie... Nie chcę wydać kupe kasy na amory sachsa i nowe sprężyny żeby zaraz się pokonczyły amorki... Może jednak kupić oryginalne amory i zostać przy tych sprężynach co są i uzbierać kase na przykład na jakiś firmowy gwint , tylko na tym znowu będzie bardzo twardo... Trudny temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 powiem tak różnie jeżże sam 4 osoby(rodzina duża) no i już trochę wytrzymało i kilka tysięcy kilometrów zrobiłem coś NEM mówił że to dedykowane pod ten model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Rok temu montowałem znajomemu taki zestawik sprężyn eibacha w 530d na standardowe amorki nic sie nie dzieje prowadzi się dużo lepiej nie są za twarde dobrane w sam raz , dobre są jak założysz koło 18tke auto nie wygląda jak traktor i szczelina jest w sam raz międy kołem a błotnikiem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Czyli mozna zmontowac taki zestawik :-) w takim razie zamowie sprezyny i amorki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Chyba że jeszcze zastosować taką opcję Zawieszenie gwintowane FK AK Street BMW E39 w 24H! (3818785176) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ale to już nie będzie to samo co na fabrycznych amortyzatorach w sensie pracy zawieszenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zdecydwałem że jednak zostaje przy fabrycznych sprężynach i kupiłem nowe amorki sachsa , za jakiś czas kupię firmowe zawieszenie gwintowane i będzie wszystko jak się należy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Ja w e46 miałem przez 2 lata (dopóki nie sprzedałem) zestaw sprężyny eibacha i amorki standardowe właśnie z sachsa i było oki, a więc bez problemu możesz ładować eibacha na standardowe amory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 No i stało się , eibach pro - kit 30mm /20-25mm zamontowany na autko bo już nie mogłem znieść tego widoku kozy przód siadł dużo niżej jakieś 40mm od serii natomiast tył nie wiele może jakiś 10mm Co do montażu do fabrycznych amortyzatorów to przód niestety leży na odbojach no ale zobaczymy jak to wszystko bedzie się sprawować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Mogłeś fotki zrobić przed i po dla porównania To jeszcze walnij na stabilizatory poliuretan będzie idealnie na szybkich łukach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 (edytowane) Spoko fotki z przed mam jutro cyknę jak to wygląda teraz i wrzucę wygląda mega!!! no i prowadzi się o wiele lepiej bez porównania do standardowych sprężyn tak wygląda na serii a jutro Eibach Edytowane 29 Czerwca 2015 przez pawel83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 A tutaj fotka na EIBACH PRO KIT 30mm /20-25mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 30 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Widze, ze przed Kitem musiało byc wysoko, skoro po wsadzeniu kita z eibacha nie jest super, tzn. super nisko Ale to moje zdanie Może Ty do takiej wysokosci dążyłeś, więc tobie sie podoba. Ja bym dał niżej albo wsadził 18'' (bo te to 17"?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Przed kitem było mega wysoko a o takie obniżenie właśnie mi chodziło no może tył powinien byc troche nizej ale i tak jest ok To są 18'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 30 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 To są 18'' Myslałem, ze 17'' Przód ci piał tak jak teraz mi, ale tył u mnie bardziej siedzi. Myslałem na jakims kitem, ale kupie gwint FK bo na lepszy kasy nie mam i sobie wyreguluje tak jak chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Też myślałem nad gwintem właśnie z racji regulacji ale po przeczytaniu różnych opinii na temat gwintu zdecydowałem się na sprężyny ale może Tobie akurat bedzie pasował gwint więc kupuj i zakładaj a pózniej wklej fotki jak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 30 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 No tez czytałem opinie, ale im więcej czytasz, tym większy metlik w głowie pytanie_bmw Na FK daja 2 lata gwarancji bez limitu kilometrow. Ludzie jeżdzą na MTS-ach, TA-Tesco i nie narzekają Ale na przykład Forestowi cos tam ostatnio padło w gwincie (chyba amory), ataniego gwintu nie miał. Mam nadzieję ze w lipcu Dyziu będzie miał okazje go zamontowac 8) A foty to obowiazkowo bedą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 no dokładnie tak jak mówisz im więcej się człowiek naczyta tym bardziej nie wie co wybrac , co do gwintów które wymieniłeś to podobno działają one najlepiej gdy auto jest zglebione na maxa w dół a jeśli podniesiesz go do ok połowy to robi się strasznie twardo ale to tylko opinie które przeczytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.