UmbertoLbn Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 witam.załozone mam felgi styling 37 8" (tył 9,5") , zawieszenie obniżone sprężynami. przy skręcie trze w zasadzie tylko prawe koło.nie wiem co jest,bo jeszcze nie zagladałem. moze okazać się,ze spręzyna jest pęknieta..lub po prostu inna zastanawiam się jednak nad załozeniem gwintu na przód,bo rozumiem,że pozwoli mi to na regulacje wysokości...ale i twardosci zawieszenia? czy zostawić tak jak jest,a próbować ustawić w lekki negatyw? z tyłem jest wszystko super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 wiadomo gwinta ustawisz jak bedziesz chciał ale z twardością to juz trzeba regulacje siły tłumienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UmbertoLbn Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 widze coś takiego: BMW E36 Gwintowane Zawieszenie Przód GWINT PRZEDNI (3868411010) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ...więc co...wychodzi na to,ze to zwykła lipa. centymetr w tą,centymetr w tamtą,a na samą twardość nadal nie mam wpływu. wiec za co tu płacić? za świadomość,że jeżdże na gwincie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 (edytowane) Chyba nie myślałeś że za 450 zł kupisz gwint z regulacją twardości . Kompletne zawieszenia z regulacją to wydatek 2-3 tyś UP . Edytowane 19 Stycznia 2014 przez hall Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Chyba nie myślałeś że za 450 zł kupisz gwint z regulacją twardości . Kompletne zawieszenia z regulacją to wydatek 2 tyś UP . 2 tysie to chyba minimum a ta technix to mi się kojarzy z ta śmietnix jak inwestycja to cos już lepszego , z doświadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 najpierw zobacz jednak co trze będziesz wiedział co dalej a gwint zależy do czego potrzebujesz jeżeli auto ma stać i ładnie wyglądać to każdy gwint tani będzie dobry jeżeli ma wyglądać i jeździć to wyłóż 5 razy tyle co w linku i będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UmbertoLbn Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 właśnie na takie konkretne odpowiedzi liczyłem. wyglada ładnie i bez gwintu. jeśli juz to problem leży własnie w twardosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.