maxiks Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Witam, Coś ostatnio niedobrego dzieje się z dźwiękiem w moim turasku. Zauważyłem dwie rzeczy. Po pierwsze nie działają głośniki w tylnych drzwiach... nie wiem jak długo... a druga rzecz to dziwne dźwięki z przedniego lewego głośnika kiedy radio/cd jest włączone... coś jakby przepięcia, trzaski. Jakby ktoś podczas włączonego radia ruszał przewodami od głośników. Czy znacie kogoś z Lubina lub okolic kto byłby w stanie ogarnąć temat? Ja kompletnie nie znam się na takich rzeczach i nie chciałbym czegoś uszkodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Jakie to radio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Dlu 10713 kupiłeś ją od mojego brata z księginic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Może końcówka mocy w radio doczekała swojego żywota? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiks Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 (edytowane) Dlu 10713 kupiłeś ją od mojego brata z księginic? dokładnie tak. cholernie mały ten świat co do radia to jest chyba ta najniższa wersja. z krótkim wyświetlaczem... jak poniżej na zdjęciu. jeśli dobrze policzyłem to 10 głośników [ATTACH=CONFIG]28092[/ATTACH] Edytowane 15 Stycznia 2014 przez maxiks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...