Piotr Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 jeżeli driftujesz stale z odcinką to............. nie ma to sensu bo i monemt i moc jest poniżej odcinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 jednak przy tym jak leci sie bokiem to raczej ciagnie sie na granicy odciecia pozdr!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Jak lecisz bokiem i chcesz utrzymac auto w poslizgu t oma sens Tak ale auto do driftu jest przeznaczone do zarżn... driftu :wink: Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 jeżeli driftujesz stale z odcinką to............. nie ma to sensu bo i monemt i moc jest poniżej odcinki Piotzre ne stale a le przyjmijmy ze elcisz bokiem w zakrecie, a podczas zakretu ne izmien a sie biegow, b owtedy drift sie zjebie :wink: Chyba wiesz o co m ichodzi? Auto przeznaczone do driftu raczej nie jest do zarzniecia!!! Powiedzcie czem uw moi msilnik ujeszcze nci nie padlo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Enzo pewnie, z tym że tak naprawdę to nasze auta takie jak są to są za słabe do porządnego prawdziwego driftu gdzie masz taki zapas mocy że możesz driftować w danym zakręcie i na 2 i na 4 biegu i nie musisz wykorzystywac ciągle max osiągów, i znając tor wchodzisz w zakręt z odpowiednią prędkościa i na odpowiednim biegu więc ta cała dyskusja z lekkim przymrużeniem oka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 9 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Powiedzcie czem uw moi msilnik ujeszcze nci nie padlo? Bo masz w miarę odporną Etę ale wszystko jeszcze przed Tobą :wink: Kumpel nie takie silniczki zażynał... Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 9 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Piotrze: To prawda teraz ze szpera to na trojce jeszcze polece bokiem, w skarbimeirzu tak latalem przy 110-120kmh ale wtedy juz trudno utrzymac auto :? :evil: IeSie: a ja mysle, ze to nie to niektorzy katuja auto na zimnym silniku, nie wymieniaja na zcas plynow itp. to jest glowny blad, a nie katwoanie do odcinki!!!! Bo odcinka wlasnie po to jest zeby silnika nie pzrekrecic :!: Taka bezpieczna granica dla sueprety to ok. 6000obr (odcinka 5400) a dla reszty M20 7000obr (odcinka chyba 6250?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 15 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Dobra wczesniej sie nie wychylalem ale wczoraj potwierdzilem i niewiem czy ja mam cos nie tak z autkiem czy co.Wedlug tego co mam wbite w dowod to pod maską mam 2litry z 90roku: II-125 (niedociągnolem do odciecia) III-170 Chcialem sie skupic na predkosciach tych dwu biegow gdyz odbiegają od tego co piszą koledzy z podobnymi motorami. Licznik nie przeklamuje bo sprawdzilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 15 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Dobra wczesniej sie nie wychylalem ale wczoraj potwierdzilem i niewiem czy ja mam cos nie tak z autkiem czy co.Wedlug tego co mam wbite w dowod to pod maską mam 2litry z 90roku:II-125 (niedociągnolem do odciecia) III-170 Chcialem sie skupic na predkosciach tych dwu biegow gdyz odbiegają od tego co piszą koledzy z podobnymi motorami. Licznik nie przeklamuje bo sprawdzilem. na 3-ce do 170 :?: :shock: nie wiem ale chyba odcinka powinna byc juz , wydaje mi sie ze wytłumaczeniem tego moze byc albo bardzo długi dyfer albo niestety kłamia zegary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu Opublikowano 15 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Chyba klamia zegary bo to wrecz nie realne aby M20B20 wycisnelo na 3 biegu 170 :lol: :lol: :lol: :shock: :shock: To samo sie tyczy drugiego biegu Skoro piszesz ze licznik sprawdzales masz fajne kola lub sma nie wiem masz magiczne E30 :mrgreen: :mrgreen: I tak jakos nie wierze w to co napisales , udowodnisz uwierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 15 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Dobra wczesniej sie nie wychylalem ale wczoraj potwierdzilem i niewiem czy ja mam cos nie tak z autkiem czy co.Wedlug tego co mam wbite w dowod to pod maską mam 2litry z 90roku:II-125 (niedociągnolem do odciecia) III-170 Chcialem sie skupic na predkosciach tych dwu biegow gdyz odbiegają od tego co piszą koledzy z podobnymi motorami. Licznik nie przeklamuje bo sprawdzilem. Jest to realne. BMW e30 z początku produkcji miały długie mosty, a już te ostatanie miały krótki :!: Jeśli masz Bunie z końca, a ktoś długi dyfer wsadził to będziesz osiągał takie prędkości, jednak będziesz się dłużej rozpędzał <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu Opublikowano 15 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Owszem jest realne zwiekszenie predkosci na biegach tracac przeyspieszenie szybkie , ale nie takie predkosci ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 15 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Owszem jest realne zwiekszenie predkosci na biegach tracac przeyspieszenie szybkie , ale nie takie predkosci ... A jednak, podobno to jest możliwe. Kiedyś mówił mi o tym pewien mechanik, który bardzo lubi E30-tki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 15 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Dobra wczesniej sie nie wychylalem ale wczoraj potwierdzilem i niewiem czy ja mam cos nie tak z autkiem czy co.Wedlug tego co mam wbite w dowod to pod maską mam 2litry z 90roku:II-125 (niedociągnolem do odciecia) III-170 :shock: Conajmniej jak M30B35... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 15 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 ja mam długi dyfer i 323 na III biegu do odcinki to koło 150, a to 323 a nie 320 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 15 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 moja buma juz sprawna wiec pewnie zadebiutuje na najblizszym spocie i potestujemy.Moze faktycznie zegary przeklamują . Domyslilem sie ze pisząc predkosci biegow moge spotkac sie z wlasnie takimi reakcjami. troche wstyd mi gdyz moje autko jest troszke laciate z przodu ale co tam . wpadne i mam nadzieje wspolnie dojdziemy do wnioskow czy to wina zegarow czy jak to wkoncu jest . Niechlubne to i wiem ze glupie ale test zrobilem na armii krajowej specjalnie do tego postu. mam nadzieje do zobaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 16 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 ja mam długi dyfer i 323 na III biegu do odcinki to koło 150, a to 323 a nie 320 Z tego co się orientuje to 323 ma troche wcześniej odcięcie, jednak nie będę twardo upierał się przy swoim, bo osobiście tego nie sprawdzałem. Dla ety najkrótszym przełożeniem jest 3,46 gdzie dla 320 może to być już bardzo długie przełożenie. Pisze o tym, bo słysze: III-170 drugi raz, więc może coś w tym jest :idea: Jak sprawdzicie,porównacie i ocenicie to myślę że opiszecie wrażenia. Pozdro <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 16 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Z tego co się orientuje to 323 ma troche wcześniej odcięcie, jednak nie będę twardo upierał się przy swoim, bo osobiście tego nie sprawdzałem. wątpię bo moc max. przypada najwyzej ze wszystkich E30 bo na 6000 obr/ min, a dyfer długi bo na III buegu przy 2000 obr/min mam 60km / h :shock: trochę cięzko sie jeździ pomieście heheheh nie ma gdzie IV biegu wrzucić :mrgreen: <bmw_3> ---> kaspri84 wpadnij na spota to sprawdzimy twoją 320 :wink: i nie przejmuj sie wyglada jak wygląda :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adihash Opublikowano 16 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Dobra wczesniej sie nie wychylalem ale wczoraj potwierdzilem i niewiem czy ja mam cos nie tak z autkiem czy co.Wedlug tego co mam wbite w dowod to pod maską mam 2litry z 90roku:II-125 (niedociągnolem do odciecia) III-170 dokladnie takie osiagi ma 320 ale automat 4biegowy (moze ty masz automata) bo w manualu to mi sie nie chce wierzyc w takie osiagi koles ma E34 530 R6 i na trojce przu odcieciu ma 153km. ja w m20b25 na trojce przy odcieciu mam prawie 14zlotych. takze kolego te twoje wypociny to jakies brednie sa . chyba ze na III-125 a na IV-170 w to bym uwierzyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 17 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 dobra ,teraz zaluje ze sie wogule wychylilem. nie chcesz to nie wiez .na spocie sie napewno zjawie i potestujemy co i jak. moze licznik mi scieme wali a moze i nie! wpadniesz to chetnie pokarze co mi zegary pokazuja ,porownamy i sie okaze czy ta predkosc to farmazon czy komus gul skoczy ze jednak lodzio-miodzio i buma mi gna tyle co predkosciomierz pokazuje. Nie obraz sie bo nie bezposrednio na ciebie sie wkurzam tylko po prostu zaluje ze sie wychylilem i dalem temat do niepotrzebnych komentarzy! tak zylbym sobie w nieswiadomosci a nie w stresie ze moze mi bunia klamie i jaralbym sie ze lata naprawde z przjemnymi osoiągami na poszczegulnych biegach. Do spotu napeno nie dam rady nic poprawic w bmce wiec bedą laciate zwloki z dlawiącym sie motorem ,ale przeciez tu nie o przyspieche chodzi ale o Vmax. na biegach a w szczegulnosci II i III wiec zobaczymy co sie da wykszesac.zapraszam ciebie rowniez na rundke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 dobra ,teraz zaluje ze sie wogule wychylilem. nie chcesz to nie wiez .na spocie sie napewno zjawie i potestujemy co i jak. moze licznik mi scieme wali a moze i nie! wpadniesz to chetnie pokarze co mi zegary pokazuja ,porownamy i sie okaze czy ta predkosc to farmazon czy komus gul skoczy ze jednak lodzio-miodzio i buma mi gna tyle co predkosciomierz pokazuje. Nie obraz sie bo nie bezposrednio na ciebie sie wkurzam tylko po prostu zaluje ze sie wychylilem i dalem temat do niepotrzebnych komentarzy! tak zylbym sobie w nieswiadomosci a nie w stresie ze moze mi bunia klamie i jaralbym sie ze lata naprawde z przjemnymi osoiągami na poszczegulnych biegach.Do spotu napeno nie dam rady nic poprawic w bmce wiec bedą laciate zwloki z dlawiącym sie motorem ,ale przeciez tu nie o przyspieche chodzi ale o Vmax. na biegach a w szczegulnosci II i III wiec zobaczymy co sie da wykszesac.zapraszam ciebie rowniez na rundke A czym Ty sie przejmujesz ?? :lol: przeciez sam widzisz ile masz na blacie w czasie jazdy a to ze ktos tam sobie pisze "a łyżka na to nie możliwe" to bierz z przymróżeniem oka przyjedziesz na spota i sie okaże mam nadzieje ze niedowiarki tez sie pojawią i moze sami postawia "diagnoze" czemu tak sie dzieje :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scraby81 Opublikowano 17 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Moja e30 z 1.8 miale tez dlugi most zlapalem nia 200 a jak wymienilem (strary sie rozsypal) na taki z 1,8 to juz inaczej sie jezdzilo. Wkrecala sie od nizszych obrotó i nie lapala juz takich predkosci, wiec musisz miec dlugi most jesli tak jezdzi ..... <bmw_1> <bmw_1> <bmw_1> <bmw_1> <bmw_1> <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 17 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 po prostu zaluje ze sie wychylilem i dalem temat do niepotrzebnych komentarzy! Nie widzę powodu aby się przejmować głupimi komentarzami :!: Według mnie forum jest po to, aby pomagać sobie na wzajem w miare możliwości, a nie krytykować za nie wiedze :!: Więc jak jeszcze czegoś nie wiesz to wal śmiało bez kompleksów :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasend Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 W sobote po założeniu 2 strumienic na 5 biegu-190km/h ale jeszcze miała troche gazu do podłogi i jechałem na gazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 sprawdz tu prędkości max na poszczególnych biegach: http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html a dane o skrzyni są tu: http://www.maxbimmer.pl/artykuly/dane-techniczne-bmw-e30.shtml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.