Chacko e30 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Witam zauważyłem że z pompy wtryskowej kapie mi ropa (narazie delikatnie),udało mi się mniej więcej zlokalizować wyciek,pisze mniej więcej ponieważ leci od strony bloku silnika,do tego mam problem z uruchamianiem na ciepłym (na zimnym mimo wycieku pali idealnie),i tu moje pytanie czy warto samemu próbować uszczelnić pompe? kwestie odpalania narazie zostawiam ponieważ problem wyszedł wraz z wyciekiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 "ponoć" da się ją uszczelnić bez demontażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 W głowicy są dwa czujniki temperatury. Jeden idzie do licznika drugi do ecu. Jak odepniesz ten od ecu to komp nawet na ciepłym grzeje świece zarowe, dzięki czemu lepiej strtuje na ciepłym. Może Ci się to przyda. Co do pompy to Ci nie pomogę. Na pewno trzeba ją regenerowac jak cieknie i są problemy z odpalaniem na ciepłym, ale co do sposobów regeneracji to nie mam pojęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 jak chciałbym ją zreanimować "na chwile" to szarpną bym się na te magiczne chipy ułatwiające rozruch,ale nawet super ekstra czip nie uszczelni pompy,a to mnie dużo bardziej martwi jak ciężkie odpalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 jak cieknie to pewnie z pod nastawnika i pokrywypompy ,przestawiacza wtrsku i ekektromagnesu przestawiacza :bag::bag: ,lepiej zrobic z wyciągnieta ,jak masz sciągacz do pompy to żaden problem btw zapamiętaj tds to jest złooooo :lol::lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 zapamiętaj tds to jest złooooo zależy dla kogo;D ja sobie chwale;D: a większego zła od m40 i francuzów nie widziałem! a jak wygląda sprawa z rozrządem,łańcuchem? jak potem ustawić nastawnik żeby nie było problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Ja robilem kreske na pompie srubokretem a co do lancucha to po to jest sciagacz zeby wypchnal pompe i "siedzial w zebatce i ja trzymal " https://www.luminar.pl/img_midi/2008-01-15_16-06-18-903_280_00.jpg Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 a widzisz;D cenna informacja! stawiam piwko! jutro biore się za ogarnianie pompy! a lepiej samemu czy oddać na uszczelnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 zapamiętaj tds to jest złooooo chcesz bana :) ja tam sobie też chwale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba 1974 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Lepiej oddać do uszczelnienia bo są wszyskie oringi wymieniane najczęściej cieknie z tyłu pompy na dużym oringu a co do odpalania na ciepłym silniku można założyć oszusta i świece grzeją cały czas przy każdym odpalaniu miałem to i zdawało egzamin w 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 problem odpalania zakończył się jak przegoniłem auto po autostradzie wrocław-legnica-wrocław z prędkością 180-200km/h. ;p;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.