devil88 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 PROSZE POMOCY,PO WYMIANIE USCZELKI POD GLOWICA NIE ODPALA PRAWIE,JAKBY NIE CHODZIL NA WSZYSTKICH CYLINDRACH,TAK KOLEGA MI MOWIL PONIEWAZ JA NAWET AUTA NIE WIDZE JUZ MIESIAC?POMOZCIE JAK USTAWIC POPRAWNIE ZAPLON,WSZYSSTKIE NACIECIA,NA WALKU ITD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 19 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Witam ja mam podobny problem tyle że po wymianie bloku, niedawno podczas ruszania zgasł mi silniki od tego momentu a minął już tydzień nie mogę sobie z tym poradzić aczkolwiek podejrzewam ze ciągle mam źle ustawiony zapłon na wolnych chodzi jakby na 3 garach na wysokich jest lepiej ale nie dobrze jak się nagrzeje to jest git i ma wolne i się wkręca a następnego dnia pojadę w miasto i już wracam volvo a potem holowanie i znów grzebanie w silniku i tak w ogóle to się zastanawiam czemu tak wszyscy sobie chwalą tą markę skoro jest z nią tyle problemu . Wcześniej jeździłem fiatem regatą prawie 3 lata i tylko lałem paliwo,to auto mam 3 miesiące i częściej stoi niż jeździ. Porażka jak nie zapłon to sprzęgło jak nie sprzęgło to panewki i tak dalej by wymieniać eeeech co tu gadać ręce mi opadają już nie chce mi się grzebać w nim na razie , niech sobie stoi a ja dalej będe jeździł regatą nara , wiele cierpliwości i grubego portwela [ Dodano: 20 Styczeń 07, 00:46 ] Sprawdź dokładnie fazy rozrządu i dobrze ustaw zapłon powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Widzisz,auto trzeba umiec kupic.To ze kupiles wraka,to miej pretensje do siebie a nie do BMW.Nie widzialem jeszcze zadnego fiata ktory bylby solidniej wykonany od nawet 30 letniej beemki (ktore jeszcze zwawo pomykaja) PS. Proponuje teraz porownac radioodtwarzacze Tensai i Alpine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 20 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 hej moje bmw ma 19 lat 2.0 silnik! i innej marki nie chce super marka pozdrawiam wszystkich którzy też tak myśła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Skoro po zdjęciu głowicy cięzko odpala, to najprawdopodobniej przestawiony rozrząd. Wystarczy jeden ząbek i już zawory nie będą sie domykały w odpowiednim momencie za czym ida problemy z odpaleniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.