koko090681 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 mam pytanie, gdzie w m54b25 jest silnik krokowy ??? jakieś foto albo cos ktoś posiada ??? i jak on fachowo się nazywa bo na OEM nie moge znaleźć ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Kolektor ssący BMW 3' E46 325i Limousine ECE - Lista części matko boska -znalazłem -cena piękna nr.8 na schemacie jak mam go wyczyścić żeby go nie popsuć ???:wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Najprościej to dobrze spryskać go preparatem typu WD 40, następnie w nafcie lub benzynie ekstrakcyjnej zrobić mu kąpiel na noc, co nieraz nim lekko potrząsając, aż zacznie lekko pracować. Tu jest instrukcja zanurzaniakuog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 więc w nim nic nie grzebać tylko po prostu przepłukac i utopić na jakiś czas ????i to wystarczy PS. nie zły obrazek :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Obrazek zapożyczony, ale trzeba przyznać, że dość oryginalny. Można go delikatnie poczyścić patyczkiem do uszu, ale na początek proponowałbym nie ingerować ręcznie, a w większości przypadków pomogło. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 a jak to jest z tymi wtyczkami tam ??? czy jak poodpinam i potem już po wszystkim po podłączam wszystko nie pojawią mi się jakieś błedy które trzeba kasowac kompem ??? jak wymieniałem czujniki wałków to nie pojawiły się żadne ale jak przepływke odłącze to co w tedy ????? a może mogę to robić ,tylko że na nie włączonym zapłonie i nic w tedy nie wyskoczy ? m54-3.JPG - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Fachowo powinno się podpiąć pod kompa przy każdej ingerencji w elektrykę. Z autopsji, wymieniałem u siebie krokowy bez podpinania pod kompa. Zrobiłem na nim z 10 tys. i przypadek sprawił, że podpiąłem auto pod kompa, bo poległ mi LCM. I z krokowego nie pokazało żadnych błędów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 4 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Jeżeli w trakcie prac nie przekręcisz zapłonu to nie powinien nałapać błędów. A jak nałapie to zawsze możesz się przykulać do Namysłowa. Pokasuję Ci w ramach wsparcia klubowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 4 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Jak wyżej kolego jak nie włączysz zapłonu nie będzie błędów. Ja polecę spryskać go sprayem do czyszczenia gaźników-przepustnic i poruszać na boki w rękach aby zaczął lekko "klikać"-chodzić,pokręcić nim na wszystkie strony dość mocno nie bój się.I w między czasie możesz delikatnie nagar na ściankach usunąć wacikiem do demakijażu albo pałeczką do uszu jak kolega wyżej napisał,na koniec popsikaj solidnie tym sprayem do przepustnic i jak odparuje upewnij się,że lekko chodzi i zakładaj.Nie psikaj wd40 bo jest tłusty i potem szybko syf się przyklei do powierzchni i nie pchaj do środka nic metalowego co mogłoby porysować powierzchnie... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 zakupiłem benzyne extrakcyjną , mam w szpreju płyn do czyszczenia przepustnic ,więc dzisiaj wieczorem działam -zobaczymy czy bedzie jakaś poprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Nie psikaj wd40 bo jest tłusty i potem szybko syf się przyklei do powierzchni Popieram, sam WD40 lub coś podobnego ma takie działanie i natłuszcza,dlatego koledze zaleciłem najpierw użyć wd40 lub coś pokrewne, następnie płukanka w benzynie, która wyczyści i odtłuści. A nawiasem, nie wpadłem na pomysł dotyczący siuwaksu do czyszczenia przepustnic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 rozebrane poczyszczone a teraz się moczy w benzynce a tak wygladała po wymontowniu to cos w środku tak jakoś słabo się ruszało -poczyściłem ,popłukałem i teraz się obkręca delikatnie -a na wacikach to smołe wyciągałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 czemu mi nikt nie powiedział że ta opsaka gumowa się rozpuści w benzynie ???:lol::lol::lol::lol::lol: już zamówiłem nową :lol:róznicy po wyczyszczeniu krokowca zero zmian przy delikatnym cofaniu na pół sprzęgle obroty falują nadal nie mam pojęcia co to jest pytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmw brak pomysłów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.