saneczek Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Witam, Dziś chciałem sobie sprawdzić jakie mam dyszę w spryskiwaczach.. ponieważ czeka mnie wymiana (jedna w ogóle ciśnienia nie ma) Odkręciłem kołki, które trzymają matę wygłuszenia i zobaczyłem, że z dyszy idzie główny przewód (ten którym płynie płyn) oraz kostka z kabelkami... czyli wychodzi na to, że mam podgrzewane.. Teraz pytanie, jak wyciągnąć przewód, którym płynie płyn ? na końcu ma taką malutką obejmę metalową, próbowałem siłą ale nie dało rady. Druga sprawa w zdjęciu poniżej przy dyszy są dwa bolce, ja mam jeden do którego jest podpięty wąż, który doprowadza płyn, dlaczego tam są dwa bolce ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saneczek Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 (edytowane) . Edytowane 28 Grudnia 2013 przez saneczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcmastiff Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Drugi bolec na wąż, jest od intensywnego mycia szyb. Z tego co wiem, jeżeli masz odpowiedni moduł wycieraczek, to chyba co piąte naciśnięcię spryskiwania szyb włącza się intensywne mycie szyb i do spryskiwaczy leci płyn ze zbiorniczka głównego i ze zbiorniczka z koncentratem do mycia szyb. Jeżeli nie masz drugiego wyjścia u siebie, to wystarczy zaślepić jedno wejście na wąż w nowej dyszy i po kłopocie Co do zdjęcia obejmy, ja u siebie używałem do odczepienia obcinaczek do drutu Da radę nimi i zdjąć i założyć tą obejmę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Kombinerkami lub czymś podobnym weź obróć kilka razy, dostanie luzu i z lekką siłą zejdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saneczek Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Okej, spróbuje, z racji tego, że nigdzie nie mogę dostać takich małych obejm, to użyje opaski zaciskowej. Powinny trzymać ? bo tam nie leci gorący płyn ani nic ? [ATTACH=CONFIG]27945[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcmastiff Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Gorący płyn nie leci. Ale najlepiej jakby udało Ci się nie popsuć starych obejm Ściśnięte opaską plastikową już będzie słabsze. Jak by Ci kiedyś podmarzła dysza sprysków i jakbyś chciał spryskać szybę zanim się rozmrozi, może Ci spaść przewód No ale ta opaska plastikowa też trochę przytrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saneczek Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Przed chwilką wymieniłem dyszę.. Całą operację wykonałem w zaledwie 15 minut, Drugi bolec zakleiłem mocną taśmą, a jako obejmę zastosowałem, opaskę zaciskową.. Gdy włączyłem spryskiwacz myślałem, że mi szyba pęknie, takie ciśnienie Teraz ładnie sika, nie pieni się i w ogóle Dzięki wszystkim za pomoc uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saneczek Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Niestety, ale muszę odświeżyć temat.. W nowej dyszy znów z jednej z dziur prawie w ogóle nie leci płyn.. Co może być przyczyną takiej sytuacji ? Czy da się jakoś przeczyścić pompkę spryskiwacza np wd40 ? Ma ktoś jakiś poradnik ze zdjęciami jak się do tego zabrać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcmastiff Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Przede wszystkim wymontuj zbiorniczek na płyn (może być trochę przyklejony do nadkola) i go wymyj. Przepłucz dno, bo czasem zbiera się tam muł Sama pompka też może być winna, ale nie wiem czy płukanie jej WD40 to dobry pomysł. Tłusta szyba to nic dobrego Ale możesz ją włączyć pod 12v i niech przepompuje trochę czystej wody, albo płynu do sprysków. Może jakieś syfy też tam siedzą w środku. Ale chyba lepiej wymienić całą pompkę Ja za swoją zapłaciłem 29 zł w motoryzacyjnym i od dwóch lat działa aż miło Ostatnią przyczyną mogą być stare przewody między pompką a spryskami. Jeżeli są sparciałe od środka, to mogą się od nich odrywać jakieś farfocle i z płynem lecieć do spryskiwaczy i tam je zatykać Ja w każdym razie zaczął bym od umycia zbiorniczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.