Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


dymi na biało m43 - dziwny problem


szafarzszafarz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Temat dotyczy bmw e46 z silnikiem m43 benzyna + gaz

Samochód jest mojego kuzyna i sa problemy

Była robiona uszczelka pod głowicą bo auto po troche brało płyn chłodniczy ale nic wiecej sie nie działo

Po zrobieniu uszczelki wszystko było ok przez jakis czas- kilka miesięcy. I nagle problem samochód rano cięrzko odpala jak zapali jest wszystko ok, po 2 minut auto zaczyna kopcić mocno bardzo mocno na biało ( słodki zapacz spalin). Więc postanowiliśmy pomysleć co sie dzieje??. Dodam temperatura silnika cały czas ok i po troche ubywa płynu chłodniczego (nie gotuje wody ani nic z tych objawów). Pierwsze wykreciliśmy świece - są ładne ale jedna na drugim cylindreze była lekko mokra płynem i jezykiem czuć słodki smak. Wicę płyn sie dostaje do komory spalania i dlatego dymi. To idziemy dalej jak tam się płyn może dostać, pierwsze odrzucilismy problemy z głowicą czy uszczelką. To jedyna opcja że płyn sie dostaje przez kolektor ssący bo tam jest doprowadzany płyn pod przepustnice ale po rozebraniu wszystko jest ok. Jeszcze mysleliśmy że przez gaz ale są filtry i one by wyłapały płyn (gaz to sekwencja). To zaczelismy zdejmować głowice. Pierwsze kol ssący i na drugim kanale ssącym w głowicy jest wilgotno i czuć słodki smak czyli jest płyn w kanale (ale z kąd???). Zdjelismy głowice i patrzymy uszczelka idealna, głowica splanowana, wzrokowo wszystko ok. To co jest?????. dziś jedziemy przeswietlic głowice bo taka może być przyczyna, jeśli głowica sie okaże ok to co może być nie tak???????????? blok???????

Proszę o pomoc czy ktoś miał takie problemy kiedyś w przeszłości dodam że wszystkie tłoki mają taki sam nalot żaden nie jest inny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowica może być pęknięta, niech wam ją ciśnieniowo sprawdzą. Filtry gazu, a dokładniej filtr fazy lotnej nie wyłapie chłodziwa, tzn wyłapie ale może pół szklanki, jak reduktor puszcza do gazu płyn to może on potem iść do kolektorów. Sprawdźcie instalację LPG od reduktora do wtrysków. W sumie to powinniście zrobić na początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...