radzio Opublikowano 15 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 mam taki dylemat,pisałem juz o tym w postach,podczas przyspieszania mocno terkocze mi z tyłu yak jakby most,a jak przycisne wiecej gazu to az samochód cały wibruje.sprawdzałem krzyzaki i podpore i są ok.ale mechanik powiedział że mam zerwane jakies 2 poduszki co sa w tylnej belce te pionowe co do nich most jest przykrecony.i nie wiem czy to moze jest tego wina ze jak przyspieszam to on jakos inaczej sie układa i dostaje bicia jakiegos?,doradzcie bo ja to juz jestem zielony.pozdrowienia. [ Dodano: 15 Styczeń 07, 19:02 ] aha chodzi mi o te z tyłu 2(to chyba tuleje gumowo metalowe),nie wiem.doradzcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 16 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Prawdopodobnie półośka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 16 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Ja bym stawial na poduszke podpory wału,ja mialem w swojej e30 identyczny problem tyle ze u mnie trzeba bylo wymienic i podpore i poduszke podpory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 16 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 a moze walnieta opona,bania na biezniku? kiedys tak mialem,telepalo calym autem. a moze podniesc auto z tylu na lewarku,odpalic na biegu i zobaczyc czy bije wal lub poloska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...