Dziki Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Mam pytanko: Czy ktos z Was mial juz kontakt z zabezpieczeniem przeciwmrozowym montowanym w bloku silnikow BMW. Jaki jest sposob na demontaz zaslepek?Jakis specjalny klucz? Czy tylko przecinak i dewastacja? Przymierzam sie do systemu skandynawskiego DEFA w E34 gdzie grzalka jest wciskana(nie wkreca sie jej/nie ma gwintu) w jedno z zabezpieczen przeciwmrozowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 a są one wbijane??? bo ja w Land Roverze spawałem śrubę łbem do zaślepki.. z długim gwintem i przez nasadkę i podkładkę wykręcałem a zaślepka się wysuwała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 7 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 chodzi Ci o brok? niestety młot i przecinak nowy to koszt ok 20 zł... nabijasz i po sprawie... :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.