Bimmer92 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Mam taki błąd w inpie 4222 4222 Glow plug zylinder 2, Ansteuerung a tutaj parametry: http://i41.tinypic.com/1zn5piu.jpg http://i42.tinypic.com/25kk5fm.jpg http://i40.tinypic.com/2a7fnti.jpg http://i44.tinypic.com/iw63nl.jpg czy to są poprawne parametry na biegu jałowym? i spytam wchodzę w inpa activate/activate 1 i nie ma tu nic o EGR chodzi mi o to by go uchylić od 10% do 90% i są takie opcje: e-blower Activate e-blower switch off elec.elec. fuel relay activate elec.elec. fuel relay switch off glow relay activate glow relay switch off elec. heater activate elec.heater switch off print screen back która jest od EGR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 błąd to świeca żarowa na drugim cylindrze, parametry wyglądają ok, co do egr to poszukaj w activate 2 lub 3, gdzieś tam to było, ale to służy tylko do testu, a jak chcesz zmniejszyć dawkę spalin to musisz użyć disa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Tylko tam nie ma czegoś takiego jak activate 2 czy 3 tylko to co napisałem a ta przepływka na ostatnim zdjęciu dla czego na biegu jalowym jest taka duża masa powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 sprawdź ją disem, inpa czasami przekłamuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 a czy taka masa powietrza może mieć coś wspólnego z nie działającym egr? i dla czego w inpa nie ma tego activate 1 w sumie to jest tylko w tym nie ma nic o EGR a z tych ustawień wychodzi wszystko ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 a czy można wymienić 1 świece żarową tylko??? prosz o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 a nie będzie nic się działo? kolego a nie wpłynie to na dynamike itp,że tamte stare a ta nowa świeca? a może być jakiś objaw spadku mocy itp o jedną świece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Świeca jest albo dobra, albo spalona. Daj do mechaniora. Niech wykręci wszystkie i sprawdzi czy grzeją. To nie wpłynie na dynamikę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Kolego przed wymianą sterownika miałem błąd 4 świec,po wymianie sterownika jest błąd 2 świecy żarowej czyli reszta musi być okej? a kolego co o tej przepływce myślisz? i dla czego w INPA w activate 1 nie ma nic o EGR tak by tylko go uchylić na ileś tam % ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 23 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Przeplywka nie wiem. Ale świece nie muszą być ok. Najlepiej wszystkie wykręcić i sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 23 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 1- świece w dyszlach nie mają nic do dynamiki, bo nie pracują one tak jak świeca iskrowa, czyli non stop, 2- do jednej świecy i tak musisz rwać kolektor tak że proponuję wymienić wszystkie, bo za 2 tygodnie będziesz pomocy błąd świecy na 3 czy tam 4 cylindrze 3- daj sobie spokój z tym EGR-em ludzie specjalnie zaślepiają, a ty chcesz, żeby twój silnik dostawał więcej spalinlolol 4- widzę pod Twoim awatarem , że niechętnie stawiasz piwko :drunk: kolegom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 przyszedł dzisiaj mi elektrozaworek EGR i test czy puszcza powietrze i co? TO SAMO a stary nic nie puszczał,ale go rozebrałem i starego już nie założę.Dla czego puszczają te nowe powietrze? na starym zaworku egr jak już egr zaczał działać tłoczek się wysuwał i zasuwał na biegu jałowym A NA NOWYCH JAK SIĘ EGR URUCHOMI TO TŁOCZEK NA BIEGU JAŁOWYM NIE ZASUWA SIĘ I WYSUWA(TAK DELIKATNIE)TYLKO OTWORZY SIĘ NIE CAŁKOWICIE TAK PRZED POŁOWE I STOI OTWARTY tak jak by nie miał siły się domknąć bo powietrze ucieka z elektrozaworka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 kolego z tąd leci dym http://i42.tinypic.com/1556typ.jpg gdzieś z tamtąd leci dym jak sie silnik nagrzeje,przejedzie się z 2km z butem,zatrzyma,maska do góry i tam leci dym,smiedzi jak by się coś przypala co się tam może dziać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Koledzy gdzie taką rurkę tą od chłodniczki można dostać? i czy,żeby przeczyścić chłodniczkę spalin konieczne jest spuszczanie dużej ilości płynu chłodniczego? i czy po montazu chlodniczki trzeba odpowietrzać układ od nowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matheusy Opublikowano 25 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 BASTARS ma racje wymień wszystkie Świece , jeżeli padła jedna reszcie też nie pozostało za dużo życia a pracy przy tym jest sporo . W tym tygodniu wykonywałem ten zabieg w swojej , koszt 6 x 48zł NGK . a co do EGR - zaslep GO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 koledzy prosiłbym o zerknięcie na te parametry http://i42.tinypic.com/2qareq1.png na biegu jałowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 jest Ok, jak chcesz się dowiedzieć więcej o swoim silniku to zainstaluj sobie DISa, tam dowiesz się dużo więcej, możesz zrobić testy dla poszczególnych czujników, ukladów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 kolego a ta 1 rubryka doładowanie zawsze jest tak,że po lewej np przy bucie jest 2000tys a po prawej 1800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 turbo sprawdza się podczas jazdy przy pełnym obciążeniu, małymi różnicami nie ma się co przejmować, ale jak u Ciebie jest 1800 przy wymaganych 2000 to turbina już lekko nie domaga, choć tragedi nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.