Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Inpa parametry+ bład


Bimmer92

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki błąd w inpie

4222 4222 Glow plug zylinder 2, Ansteuerung

a tutaj parametry:

http://i41.tinypic.com/1zn5piu.jpg

http://i42.tinypic.com/25kk5fm.jpg

http://i40.tinypic.com/2a7fnti.jpg

http://i44.tinypic.com/iw63nl.jpg

czy to są poprawne parametry na biegu jałowym?

i spytam wchodzę w inpa activate/activate 1 i nie ma tu nic o EGR chodzi mi o to by go uchylić od 10% do 90% i są takie opcje:

e-blower Activate

e-blower switch off

elec.elec. fuel relay activate

elec.elec. fuel relay switch off

glow relay activate

glow relay switch off

elec. heater activate

elec.heater switch off

print screen

back

która jest od EGR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd to świeca żarowa na drugim cylindrze, parametry wyglądają ok, co do egr to poszukaj w activate 2 lub 3, gdzieś tam to było, ale to służy tylko do testu, a jak chcesz zmniejszyć dawkę spalin to musisz użyć disa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego przed wymianą sterownika miałem błąd 4 świec,po wymianie sterownika jest błąd 2 świecy żarowej czyli reszta musi być okej?

a kolego co o tej przepływce myślisz? i dla czego w INPA w activate 1 nie ma nic o EGR tak by tylko go uchylić na ileś tam % ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1- świece w dyszlach nie mają nic do dynamiki, bo nie pracują one tak jak świeca iskrowa, czyli non stop,

2- do jednej świecy i tak musisz rwać kolektor tak że proponuję wymienić wszystkie, bo za 2 tygodnie będziesz pomocy błąd świecy na 3 czy tam 4 cylindrze

3- daj sobie spokój z tym EGR-em ludzie specjalnie zaślepiają, a ty chcesz, żeby twój silnik dostawał więcej spalinlolol

4- widzę pod Twoim awatarem , że niechętnie stawiasz piwko :drunk: kolegom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyszedł dzisiaj mi elektrozaworek EGR i test czy puszcza powietrze i co? TO SAMO a stary nic nie puszczał,ale go rozebrałem i starego już nie założę.Dla czego puszczają te nowe powietrze?

na starym zaworku egr jak już egr zaczał działać tłoczek się wysuwał i zasuwał na biegu jałowym

A NA NOWYCH JAK SIĘ EGR URUCHOMI TO TŁOCZEK NA BIEGU JAŁOWYM NIE ZASUWA SIĘ I WYSUWA(TAK DELIKATNIE)TYLKO OTWORZY SIĘ NIE CAŁKOWICIE TAK PRZED POŁOWE I STOI OTWARTY tak jak by nie miał siły się domknąć bo powietrze ucieka z elektrozaworka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...