Kamcio Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Kupiłem do E61 kompletny hak z modułem (oczywiście oryginalny Westfalia) taki jak idzie na pierwszy montaż. Chcę się wziąć za jego zamontowanie, mechanika to nie problem, ale jak podpiąć elektrykę, chciałbym to zrobić tak, aby było to najbardziej zbliżone do oryginału, gdzie jest oryginalnie zamontowany moduł i jak go wpiąć w wiązkę? Ktoś może poratować jakimiś schematami, czy informacjami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 23 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 W mojej e46 był po prawej stronie zaraz przy kostkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 E46 znam na pamięć. Chodzi o E61 Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Poradzilem sobie. Polecam oficjalna stronę Westfalii Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 A więc sukces. Hak zamontowany, podłączony, wyskakuje jeszcze kilka błędów, bo został mi jeden kabelek do podpięcia, ale wszystko działa (światła i odłączanie PDC przy podłączonej przyczepie). Niestety nie odbyło się bez dodania AHM do wyposażenia Może się komuś przyda na przyszłość. NIE DA SIĘ PODPIĄĆ HAKA BEZ KODOWANIA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.