Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Problem z ABS/ASC


Gość DeeTee

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , Posiadam BMW serii 5 E39 1999r. z silnikiem 2.0 w benzynie (150km) -- Sedan

Otóż mam problem ponieważ miałem awarię sterownika ABS , po wymianie sterownika na nowy kontrolki na desce rozdzielczej zgasły, ale w trakcie jazdy kontrolka ASC zaczęła migać i blokować koła , po włączeniu ASC problem znikał ale po chwili zapaliła się kontrolka ABS i nie gasła. Po podłączeniu na komputer wykazało błąd Czujnika prawego przód . Wymieniłem czujnik i kontrolki dalej nie gasły , znów po podłączeniu do komputera wykazało ten sam błąd - Czujnik prawy przód , po skasowaniu błędu kontrolki zgasły i po 50-100m znowu się zapaliły. W czym tkwi problem ??

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem problem ze sterownikiem pompy .Dałem do naprawy dla gościa i po 7 km jazdy okazało sie że znów świeci kontrolka po podłączeniu do kompa pokazywało błąd prawy przód czujnik zmieniłem na inny sterownik i było ok . czujunik ok

A finalnie ścieżka na sterowniku odpowiadająca za prawe przednie koło była przepalona i nie zdatna do naprawy ...wymieniłem na inny sterownik i jest GIT

Jest kolo w zielonej Górze i robi temat na 5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie przerabiałem ten problem. Carsoft wskazywał lewy przedni czujnik, jakoś mi się ubzdurało, że lewy patrząc od przodu auta i wymieniłem go na zamiennik GETZ za całe 49 zł z przesyłką. Oczywiście objawy pozostały i dzisiaj żeby tknęło sprawdzić drugą stronę, moim oczom ukazała się przetarta a w sumie jak by zsunięta izolacja z kabli które się zwierały.Wstawiłem stary czujnik i jest ok. Zamiennik też na razie działa i myślę że w tym przypadku można było zaryzykować jego kupno bo oryginał jak wiecie to koszt ok 300zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jakiś czas później padł czujnik prawy tył i wstawiłem znowu zamiennik GETZE od innego sprzedawcy, no i lipa, później firmy GETZ (tej samej firmy co przód ) i też lipa, czyli 100zl w plecy. W miedzy czasie padł drugi z przodu, wstawiłem DELPHI 80zł i hula więc i na tył dzisiaj dałem DELPHI, jest ok. Jak łatwo policzyć za tył w sumie dałem prawie 180zł czyli i tak sporo mniej niż za oryginał a licząc w sumie za trzy czujniki padające mi po kolei( jeszcze lewy tył został:-) ) mniej niż 300zł. Warto ryzykować kupno zamienników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...