Gość DeeTee Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Witam , Posiadam BMW serii 5 E39 1999r. z silnikiem 2.0 w benzynie (150km) -- Sedan Otóż mam problem ponieważ miałem awarię sterownika ABS , po wymianie sterownika na nowy kontrolki na desce rozdzielczej zgasły, ale w trakcie jazdy kontrolka ASC zaczęła migać i blokować koła , po włączeniu ASC problem znikał ale po chwili zapaliła się kontrolka ABS i nie gasła. Po podłączeniu na komputer wykazało błąd Czujnika prawego przód . Wymieniłem czujnik i kontrolki dalej nie gasły , znów po podłączeniu do komputera wykazało ten sam błąd - Czujnik prawy przód , po skasowaniu błędu kontrolki zgasły i po 50-100m znowu się zapaliły. W czym tkwi problem ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Czujnik masz nie oryginalny albo syf na piaście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DeeTee Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Czujnik jest oryginalny. Może faktycznie jest syf , dzięki za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 a może gdzies po drodze jest kabel uszkodzony już miałem taki przypadek powymieniane wszystko a okazało się ze to kabelek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Pewnie piasta do wymiany, jak czyszczenie nic nie da to kup nowa piaste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loki530 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Ja miałem problem ze sterownikiem pompy .Dałem do naprawy dla gościa i po 7 km jazdy okazało sie że znów świeci kontrolka po podłączeniu do kompa pokazywało błąd prawy przód czujnik zmieniłem na inny sterownik i było ok . czujunik ok A finalnie ścieżka na sterowniku odpowiadająca za prawe przednie koło była przepalona i nie zdatna do naprawy ...wymieniłem na inny sterownik i jest GIT Jest kolo w zielonej Górze i robi temat na 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Ten przypadek to plaga w sterownikach z koncowka numeru 001, wewnatrz sa cienkie nitki ktore sie przepalaja, montuje sie je na specjalny klej, a jak ktos lutuje to potem jest tak jak u ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 właśnie przerabiałem ten problem. Carsoft wskazywał lewy przedni czujnik, jakoś mi się ubzdurało, że lewy patrząc od przodu auta i wymieniłem go na zamiennik GETZ za całe 49 zł z przesyłką. Oczywiście objawy pozostały i dzisiaj żeby tknęło sprawdzić drugą stronę, moim oczom ukazała się przetarta a w sumie jak by zsunięta izolacja z kabli które się zwierały.Wstawiłem stary czujnik i jest ok. Zamiennik też na razie działa i myślę że w tym przypadku można było zaryzykować jego kupno bo oryginał jak wiecie to koszt ok 300zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 4 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Jakiś czas później padł czujnik prawy tył i wstawiłem znowu zamiennik GETZE od innego sprzedawcy, no i lipa, później firmy GETZ (tej samej firmy co przód ) i też lipa, czyli 100zl w plecy. W miedzy czasie padł drugi z przodu, wstawiłem DELPHI 80zł i hula więc i na tył dzisiaj dałem DELPHI, jest ok. Jak łatwo policzyć za tył w sumie dałem prawie 180zł czyli i tak sporo mniej niż za oryginał a licząc w sumie za trzy czujniki padające mi po kolei( jeszcze lewy tył został:-) ) mniej niż 300zł. Warto ryzykować kupno zamienników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Moim zdaniem bardziej warto kupuć ori używke niż nowy zamiennik a Twój przypadek to potwierdza Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Mój przypadek raczej potwierdza, ze lepiej zaryzykować zamiennik, bo uzywka tez jest niewiadomą, oba czujniki DELPHI działają tylko z tymi najtanszymi po 50zl z przesyłką był problem, suma sumarum 300 za trzy nowe czujniki zamiast za ori 800zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.