latopyrz22 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 (edytowane) Witam mam problem z sekwencją a mianowicie gdy auto z rana chce sie przełączyć na gaz to z powrotem ładuje mi na benzynę. dopiero jak sie więcej nagrzeje to ręcznie przełacze i wtedy wrzuci na gaz,ale tak przerywa i szarpie ze nie można nawet ruszyć.Dopiero jak temp. rośnie to auto zaczyna lepiej pracować na gazie a na benzynie auto chodzi ładnie i równiutko.Spotkał się ktoś z takim czymś. Dodam tylko ze filtry i reduktor nówka sztuka Edytowane 15 Lutego 2014 przez latopyrz22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Witaj. Ja miałem trochę inaczej, mianowicie jak się przełączył to jechał, ale z wolnych słabo przyjmował gaz, dławił się itp. Przyczyną była źle ustawiona na sterowniku LPG temperatura przełączania się na gaz. Powinno się ustawić 40 stopni. Ja miałem ustawione 10 i w lecie działało bo ogólnie jest ciepło a w zimie lipa Więc ja bym zaczął od tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Ja u siebie z tego co pamietam mam na 30stopni ustawione.nawet jak sie nagrzeje to i tak po wydechu slychac ze nie chodzi dobrze.gazownik nie moze mi map ustawic,po ustawieniu jest dobrze a pozniej znowu sie rozjezdzaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 a układ chłodzenia masz dobrze odpowietrzony? reduktor dobrze się nagrzewa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Tak tam jest wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Na benzynie tez są jakieś objawy? Czy tylko gaz szwankuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drxz Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 zle ustawiony sterownik LPG, przewody wysokiego napiecia, filtr powietrza moze lapac lewe powietrze - u mnie powodowaly podobne objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Na benynie chodzi idealnie nic nie przerywa,cewki zmieniałem razem z fajkami i nic nie pomogło.Z rana i po długim postoju chodzi jak traktor nie można ruszyć i jakby wypada zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Wtryskiwacze lpg długo już pod maską pracują? Może dobiegł końca ich żywot lub domagają się regeneracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 właśnie gazownik powiedział ze to mogą być wtryski ale za bardzo mu nie wierzę, u mnie są to valteki czerwone i maja już swoje nalatane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Obstawiam wtryski, Valteki są tanie ale szybko się zużywają, jedyna ich zaleta to łatwo dostępne i tanie zestawy regeneracyjne:) Więc albo regeneracja albo jakies nowe wtryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 (edytowane) Jeśli chcesz lecieć po kosztach to zestaw naprawczy kup sam zrobisz,potem kalibracja i ustawienie instalacji i powinno być okej jak wcześniej było...?Jeśli nie chcesz się bawić w valteki to zainwestuj kilka stów i zmień na choćby OMVL reg i po zestrojeniu powinno być już okej. Valtek ten stary oczywiście ma to do tego,że szybko traci parametry.Oczywiście montują go do prostych silników i tam spełnia dobrze swoją rolę.Jeśli chodzi nawet o moje 2.5 na valteku to wtrysk jest za wolny i świruje przy WOT.Bo jak się jeździ jazdą emeryta wszystko jest okej. Więc kolego nie polecam reanimacji ale wymianę na to choćby co pisałem wyżej,a będzie niebo lepiej porównując z valtkiem. Edytowane 22 Grudnia 2013 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 W zestaw naprawczy nie bede inwestowal bo to sie nie oplaca ,pozniej trzeba do gazownika jechać na ustawienie.To wolę dołożyć i kupić nowe.kolega ma takie valteki roczne i przejechał około 5tys km i zmienił je bo przy jego silniku b28 przerywały,a czy u mnie będą dobrze pracowały ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 No to pisałem Ci,że po regeneracji w silniku 2,5 świrują tylko przy WOT normalnie jadąc dają radę. Jak u niego przerywały to były do regeneracji.Valtek radzi sobie w mniejszych silnikach które mają większe czasy wtrysków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 No to pisałem Ci,że po regeneracji w silniku 2,5 świrują tylko przy WOT normalnie jadąc dają radę.Jak u niego przerywały to były do regeneracji.Valtek radzi sobie w mniejszych silnikach które mają większe czasy wtrysków. No tak ale to sa prawie nowe sztuki i juz do regeneracji,moze by dobrze u mnie chodzily jak myslisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Będą jeździły ale np.u mnie przy zbliżaniu się do czerwonego nie będą już wyrabiały. Ps.a kalibrował ktoś je przed założeniem ? bo to ważne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Będą jeździły ale np.u mnie przy zbliżaniu się do czerwonego nie będą już wyrabiały.Ps.a kalibrował ktoś je przed założeniem ? bo to ważne. U mnie jak doleci do czerwonego to pozniej wyraznie silnik kuleje na obrotach. Moje byly kalibrowane ale nic to nie pomoglo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 U mnie jak doleci do czerwonego to pozniej wyraznie silnik kuleje na obrotach. Kolego pisałem przecież wyżej,że do emeryckiej jazdy są okej,a przy WOT valtek nie wydoli bo za wolny ! Więc warto by było wymienić na coś lepszego choćby OMVL Reg bo są szybsze,a wcale nie takie drogie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Czy żółte valteki 1ohm będą hulaly w moim 2.0 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Będą działać praktycznie tak samo jak szare czy czerwone... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 ale 1ohm są szybsze niż czerwone, za 500 kupisz nowe wtryski Hana, są też nowe valteki type 34, nieco droższe od hana, ale opini o nich jeszcze nie słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Są szybsze ale nie zauważalnie bynajmniej w 2.5 benzyna mówiono mi abym jak mam zmienić z tego samego na to samo tylko innej rezystancji to lepiej dać coś o niebo lepszego choćby OMVL Reg albo zainwestować w pojedyncze typu hana,barracuda lub nawet KEIHIN ale te ostatnie to ponad 200zł sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zamowilem prawie nowe valteki czerwone zobaczymy czy bedzie lepiej na nowych i podziele sie informacjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Dzisiaj zamontowalem nowe valteki i auto rowno pracuje,ale rano zobacze czy ladnie przejdzie na gaz i czy bedzie przerywalo.Mam jeszcze pytanie czy te nowe valteki bordowe cewki tak troche musza glosno cykac bo te moje stare czerwone cichutko pracowaly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Z tego co ludzie mówią waldki do cichych nie należą. Może się jeszcze dotrą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.