Gość zuczek e36 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Mam pytanie odnośnie swapa w mojej e36 M52B20 z 98r. nie wiem czy na M50B25 czy M52b28 jak myślicie który bedzie lepszy?? i czy jeszcze trzeba coś wymieniać oprucz skrzyni ? prosze o wasze opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 (edytowane) Powiem tak sam mam zamiar po nowym roku wyjąć stary m52b20 i wstawić m52b28.Poszperaj w " Google" jest tam mase wiadomości na ten oklepany temat... Najlepiej mieć piec z osprzętem czyli komp,przepływka skrzynia zostaje ta sama co w b20...bedzie śmigać Wiadomo aby to miało wszystko ręce i nogi należało by wsadzić dyfer wał skrzynie od 2.8 ...ale każdy robi po swojemu Polecam lekturę Forum BMW3ER :: Zobacz temat - Swap silnika M52B28 do M52B20 E36 Coupe Edytowane 20 Grudnia 2013 przez sebo293 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 20 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Jasne że 2,8 Też kiedyś ogarniałem temat takiego swapa teoretycznie z literatury internetowej z tego co pamiętam to opcje są dwie. Od najprostszego wstawienia pieca z dolotem (podobno komputer sam się nauczy do nowego silnika, ale ja bym nie ryzykował), do wstawienia pieca, dolotu, wydechu, skrzyni, wału, dyfer i półośki, nowe hamulce tył. Opcja nr dwa sprawi że masz pełnoprawne 2,8. Wymiana samego silnika zrujnuje cię finansowo- nie wyrobisz na zakupie nowych opon na tył W sumie czasami o to chodzi:) Nie wiem jak u was ale moje M52B20 przy 2000rpm jest dopiero na 70km/h, z silnikiem 2,8 i wciśniętym gazem w podłogę gałki oczne mogą się przykleić do tylnej strony czaszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcmastiff Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 To zależy, czy jeszcze później chcesz grzebać przy silniku Jeżeli chcesz zostawić go bez modyfikacji, to M52B28 będzie ok, ale jeśli chciałbyś coś pomodzić na grubo, to M50B25 jest lepszą opcją M50 ma żeliwny blok. W przypadku zakładania jakiegoś turbo wytrzyma więcej. M50B25 bez Vanosa ma ostrzejsze wałki niż M52. A zrobić 2.8 z Mb0B25, to też nie jest wielki problem, bo zakłada się wał, korbowody i tłoki od 2.8 i wszystko pasuje plug&play Reasumując, M50 jest słabszy w wersji fabrycznej, ale bardziej podatny na modyfikacje. M52 jest mocniejszy, ale na aluminiowym bloku, z żeliwnymi tulejami, które jednak mogą mniej wytrzymać. Ale przy modyfikacjach nie z kosmosu też dużo wytrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 2,8 bez dwoch zdan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 popieram dcmastiff-a , jesli chcesz zostawic silnik seryjny to duzo prosciej jest wlozyc M52B28 chociazby dlatego ze masz taka sama wiazke jak u siebie i nie bedzie takiej kabelkologii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 M52B28 bez dwóch zdań. Na tym będzie śmigać jak lalakuog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 skoro masz juz m52 to tylko 2.8 bo instalacja ta sama, najlepiej to 3.2 bo tak szybko Ci sie nie znudzi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.