Bimmer92 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Koledzy miałem wymienioną lewą tuleje przednią i mechanik mówi pasuje jechać zbieżność sprawdzić... pojechałem i mówi pierw na płytę wiadę sprawdzimy komputerowo i według diagnosty i mechanika komputerowo idealnie wyszło a ściąga w lewo nadal i pytam nie trzeba ręcznie ustawić tej zbieżność nie bo jest dobra na kompie i tu pytanie zmienić warsztat i jechać do kogoś innego by ręcznie ustawial czy wszystko jest okej jak na kompie wyszło,ze jest dobrze??? czy po mimo tego,że na kompie wyszło,że jest dobrze trzeba ręcznie ustawiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 20 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 takie badanie kontrolne nie pokaze dokladnego wyniku ! jesli sciaga a nie sciagalo ( jesli przy okazji wlozyles gumy zimowe - to moze byc przyczyna), zbierznosc ustaw bo inaczej bedziesz kolejnym gosciem zamieszanym w afere znikajacego bieznika :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 sęk w tym kolego,że ściągało tez na letnich... czyli zmienić warsztat i jechać ustawić zbieżność?? bo Ci się uparli,że tu nic ruszać nie trzeba bo jest perfekcyjnie na kompie jak na płytę wjechałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 20 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 bmw to nie jest jakiś vw czy inne gowno :lol: jedź na zbieżność do kogoś kto się zna i ma sprzęt w e46 ustawia się zbieżność z dociążeniem przodu mi zawsze wrzucają do środka odważniki , ustawiane są najpierw kąty przód i tył później zbieżność tył i przód i auto ma leciec prosto :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 20 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 dziwny warsztat ktory nie chce zarobic na regulacji :bag: przyczyny przez ktore moze "sciagac" (wg mnie ): - nierowno zuzyte opony ( skoro na letnich i zimowych to samo to raczej odpada) - luzy w zawieszeniu - zla geometria (niekoniecznie przodu) - zapieczony tloczek w zacisku hamulcowym lub zle wyregulowane szczeki hamulcowe (po stronie w ktora sciaga - czasami mozna to wyczuc, kolo bedzie sie nagrzewac podczas jazdy) bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 hmmm jakas slaba ta stacja, tez jestem tego zdania by pojechac w jakies sprawdzone miejsce i tam powiedza w czym lezy wina najprawdopodobniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 20 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Z tymi warsztatami to tez jak białe kruki, znaleźć kogoś kto robi dobrze to wyczyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.