Stifler Opublikowano 19 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Witam. mam taki problem a mianowicie w mojej e46 320i wskażnik temperatury cieczy po odpaleniu auta strasznie wolno wstaje do pionu. Dodam że przejadę 10 czy 15 km temperatura stoi w pionie, gasze auto i po kilku sekundach odpalam a wskazówka temperatury podniesie sie do pionu po przejechaniu kilku lub kilku dziesięciu metrów. Czy to normalne czy po przekręceniu kluczyka na zapłon powinna od razu pokazać daną temperaturę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 19 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 wskażnik temperatury cieczy po odpaleniu auta strasznie wolno wstaje do pionu. może termostat się nie zamyka do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 19 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Aku w jakim stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 aku nowe kupione kilka dni temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 20 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 wskaznik powinien pokazac temp. po przekreceniu na zaplon, podepnij kompa moze cos wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 sprawdz wlasnie najpierw komputerem czujnik temperatury wody czy pokazuje na komputerze odpowiednia temperature najlepiej w tym momencie co mowisz zaraz po odpaleniu na cieplym silniku jak bedzie ok to moze licznik wariuje sam w sobie a plyn w chlodnicy masz odpowiednio duzo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Płynu jest tyle co powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 A jeszcze zauważyłem że od kiedy temperatura na dworze spadła do minus to na wolnych obrotach trzyma mi wskazówkę od obrotomierza pod tysiąc. A nie tak jak latem. Dziwna akcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Widocznie nie jest dobrze dogrzane auto, coś z układem chłodzenia albo jakiś czujnik nawalił. Najlepiej najpierw kompa podłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 17 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 U mnie jest to samo kolego mam e46 320d 136km i obroty przy odpaleniu na zimnym skacza 900/1000 przy włączonym klimatroniku,jak wylacze jest ok:/ juz mnie krew zalewa mało tego mam nowy akumulator i 3 raz go laduje bo rozladowywuje mi go coś! Alternator nowy i laduje dziś kupiłem nowy panel nawiewu zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Mam 3.0d z zaslepionym i usunietym elektronicznie egrem... zauwazylem ze strasznie dlugo sie grzeje.co to moze byc ? termostat egr ? skoro mam zaslepiony egr to on wplywa na cos ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.