Pecet Opublikowano 17 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Witam! Napiszcie proszę jakieś informacje na temat przedstawionego poniżej zestawu - jestem zielony w temacie, znajomy polecił mi montażystę z wielunia, o to co mi zaproponował: "Jezeli chodzi o budzet 3000 pln to jest on ciut maly jezeli chcemy zalozyc wszystko TOP. Ale z okazji nadchodzacych swiat bozego narodzenia jestem w stanie wyjatkowo zaproponowac doskonaly zestaw lpg.Oto co moge zaproponowac w tej cenie. 1.UKLAD STERUJACY lpgtech 2.reduktor KME SILVER(generuje odpowiednia moc plus zapas) 3.wtryskiwacze DRAGON 4.ZBIORNIK TOR 51L Oczywiscie wlew w klapce.2 lata gwarancji.i ponad 20-letnie doswiadczenie w montazu lpg .i gratis diagnostyka elektroniki calego auta urzadzeniem LAUNCH TOOL" Zapytałem jeszcze o przewody ukryte pod plastikami na silniku - powiedział,że ok, tak się robi i tak będzie zrobione. Zaskoczył mnie bo rozmawiałem z 2 innymi gaziarzami i mówili,że mają długie wtryskiwacze i będzie je widać - nie da się tak zrobić,zeby były schowane. Za montaż zabiorę się po nowym roku, ale chciałbym już obrać jakiś kierunek Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 17 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Kompa bym polecił staga- najpopularniejsze i sprawdzone rozwiązanie na polskim rynku Parownik KME Gold- od silwera parę dyszek droższy. Wtryski- hmm byle nie valteki, dragon nie znam ale ekspertem w LPG nie jestem, rzadko ktos by to polecił. Ogólnie koleś leci po cenie żeby zamknąć się w 3k. Wyślij zapytanie jeszcze do innego zakładu tak dla porównania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...