BartE46 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Hej! Jestem na kolejnym etapie wymiany zawieszenia w mojej E46 320d 2003 sedan i napotkalem sie na problem, z ktorym nie wiem co zrobic. Kupilem amortyzatory Meyle o nr 3266230000 i 3266230016 i okazuje sie ze maja krotsze tloczysko (silownik) o okolo 5cm od tych co mialem zalozone tzn Bilstein o nr 2110VNEA314BG (VNE-A314) i 27 10VNEA313BG (VNE-A313).Dodam ze zamawiane byly po nr VIN. Teraz sie zastanawiam czy szukac innych amortyzatorow czy moze dokupic sprezyny obnizajace. Prosze o wszelkie konkretne sugestie co z tym fantem moge zrobic. Pozdro 4all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 16 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 gazowe?? czy olejowe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 16 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 CZy wg producenta będzie pasowało? Sprawdz na stronie producenta i porównaj w realom.com. Długość tłoczyska to jedno a zakres pracy roboczej amora to drugie. Może amor ma inna charakterystykę pracy i nie potrzebuję takiego długiego tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 17 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 lub miales u siebie dolozone (nie w fabryce) zawieszenie M-pakieowe, teraz przy zmianie wg Vinu wyszedl pasztet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartE46 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Sprawa rozwiazana! Wszystko bylo sprawdzane z numerami org amorow,i niby te meyle to ich zamienniki. Zamowilem w innym sklepie takie same amorki jak mialem na aucie tzn Bilstein VNEA-313 i VNEA-314 czyli zamiennik odpowiadajacy numerom org i sa identyczne, wiec Meyle ma jakis blad w oznaczeniach i one prawdopodobnie sa do zawiechy M-pakiet. Pozdro 4all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek200411 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 B4 mają dłuzszy tłok w porównaniu do Sachs i Meyle i to w zawieszeniu zwykłym, niewiem dlaczego tak jest ale stosowałem je i trzymały bardzo dobrze, tyle że po roku zaczeły stukac na dołkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.