przemal Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 e46 320d 150KM ciężko odpala na zimnym silniku, wywaliło błąd ,, Glow plug zylinder 2 '' Po wymianie wszystkich świec na nowe (tak zażyczył sobie właściciel), jest dalej to samo, ciężko odpala i w dalszym ciągu pojawia się błąd informujący o wypadaniu zapłonu na 2-gim cylindrze... Macie jakieś pomysły co można jeszcze sprawdzić od strony diagnostycznej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 trzeba sprawdzić czy do świec dochodzi prąd po przekręceniu zapłonu... być może uwalony starownik świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 albo fajka nie dociśnięta , albo sterownik świec, jak chcesz to znajomy rozbiera fury i ma sterowniki mogę zapytać po ile chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 pojawia się błąd informujący o wypadaniu zapłonu na 2-gim cylindrze... Chyba nie w dieslu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 99% sterwnik świec żarowych. NIE KUPUJ UŻYWEK! Zadzwoń do Rogera z Nysy, chłopak regeneruje Twój za 90zł i masz "dożywotnią" gwarancję, a fabryczne mają jakąś wadę, przez co często padają. Sam kupowałem i jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 pojawia sie na dluzej (przy obecnych temp) info o grzaniu swiec ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Też stawiał bym na sterownik ale warto by sprawdzić ciśnienie. Wysłano z Sony S za pomocą TapaTalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 pojawia sie na dluzej (przy obecnych temp) info o grzaniu swiec ? Auto kolegi, zapytam go i dam znać. Sprawdzę jeszcze to napięcie na świecy. Czyli możliwe że świece np w ogóle nie grzeją jeżeli sterownik uwalony ? Bo nie wydaje mi się że przez jedną ,,nie sprawną'' świece jest taki problem z odpaleniem. 99% sterwnik świec żarowych. NIE KUPUJ UŻYWEK! Zadzwoń do Rogera z Nysy, chłopak regeneruje Twój za 90zł i masz "dożywotnią" gwarancję, a fabryczne mają jakąś wadę, przez co często padają. Sam kupowałem i jestem zadowolony. Ok, jeżeli to będzie sterownik to wyśle go do Rogera, dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 jeśli jedna świeca np daje zwarcie to odłącza sterownik... więc trz sprawdzić każdą po koleii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 14 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 A to nie taka prosta sprawa sprawdzić w dyszlu czy świece grzeją, można tylko to zrobić na 1szym cylindrze bo jest dostęp, do reszty trzeba rwać kolektor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 15 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 kolektor to 15min roboty..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 15 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 tak kolektor tak wykręcić 13 śrubek dwie wtyczki i 2 wężyki, zgadza się 15 min lolol ale wcześniej kilka osłon, potem czyszczenie wszystkiego wykręcanie świec o ile nic się nie ukręci, piwko pizza piwko i tak schodzi ze 4 godzinki :4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Nie będę już śmiecił i zakładał nowego tematu ponieważ dotyczy on tego auta, czy po wymianie wtrysków na nowe należy przeprowadzić ich adaptację ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 17 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Nie. Ale należy przypisać kody ima. Można to zrobić inpa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 17 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Z ciekawości co się stanie jeśli kody nie będą przypisane? Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 czy po wymianie wtrysków na nowe należy przeprowadzić ich adaptację ? trzeba je dokodować do sterownika Można to zrobić inpa Inpą nie, trzeba zrobić to DISem Z ciekawości co się stanie jeśli kody nie będą przypisane? wtryski nię będą pracowały prawidłowo, często objawia się to np. telepiącym lub mułowatym silnikiem... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Stawiam po browarku, sporo mi to rozjaśniło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.