zuku1987 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Witam mam pytanie, bo jestem jeszcze zielony :lol: . Czy w tym modelu 318is m42 07/93 jest juz lancuch rozrzadu. Dzieki z gory . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 O ile pamietam to tam jest pasek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 w is'ach łańcuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 pewnie że łańcuch ( lepiej niech nie znający sie nie piszą :evil: ) proponuję lekturę naszego forum i strony www.realoem.com a wygląda to tak : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jay Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Piotr już rozwiał wszelkie wątpliwości na temat łańcucha rozrządu.Ja jedynie jako posiadacz dokladnie tego modelu silnika mogę to potwierdzic.Z tego co czytałem łancuch sprawiał o wiele mniej problemów niż pasek,który dość czesto bywał przyczyną poważnych awarii;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...