Kaczmar_e30 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Mam problem z moją e30stką a mianowicie z odpalaniem, piszę tu bo potrzebuję kogoś kto ma sprzęt, który da radę się połączyć z kompem, najlepiej z okolic Wrocławia. Problem: m50b25vanos długo kręci przed odpaleniem na zimnym, po krótkiej bądź dłuższej jeździe auto nie chce odpalić. Po kilku męczarniach kręcenia z otwartą przepustnicą zapala z oporem lecz nie zawsze( 2 razy trzeba było pchać ) po sugestii niektórych osób pomierzyłem czujnik temperatury silnika a dziś go wymieniłem i jest to samo. Wymontowałem filtr paliwa i wstawiłem przeźroczysty wężyk by sprawdzić przebieg paliwa, z początku pompka uzupełniała braki paliwa, pojawiało się powietrze ale po kilku uruchomieniach i odczekaniu jakiejś godziny paliwo w przewodzie było. Mimo to problem z ciężkim odpalaniem na "lekko" ciepłym silniku pozostał. Silnik kręci się na obrotach do odciny jak trzeba-na najcie 24tego było słychać świece ok. czujnik temp wymieniony. jakieś pomysły? przydałby się komp by sprawdzić pozostałe czujniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 efendi-pisz do goscia ma kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 czunkik wałka albo wału może być nie zawsze kompem wyjdzie. jak paliwo leci to może odcina zaplon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 niech pomierzy rezystacje do tego - chociaż orientacyjnie. Dla jednego powinno być około 1400 Ohm a dla drugiego coś koło 500 o ile się nie mylę... a chyba się mylę przy tych czujnikach multimetr nie da konkretnej odpowiedzi, musisz pod kompa podpiąć, stawiam na diagnozę Domela - czujnik wałka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar_e30 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 przy tych czujnikach multimetr nie da konkretnej odpowiedzi, musisz pod kompa podpiąć, stawiam na diagnozę Domela - czujnik wałka efendi, zmierzyłem czujniki i tak: wału korbowego pokazał 500 a wałka rozrządu nic-wymieniłem i na zlocie noworocznym po jakiejś godzince nie chciał zapalić, Kosa pożyczył mi kompa ale się nie znam na tym jak odpalić tego disa itp... mogłem kogoś poprosić na zlocie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar_e30 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 podjedź do mnie jutro to podłączymya ja jutro zmierze oryginała który wala mi się w zapasie po bagażniku ) dzięki za propozycję ale nie dam rady dziś i jutro bo nie mam jakich kół założyć do e30... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar_e30 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 no to sie kontaktuj jak będziesz miał czas jo, da radę coś z rana (do 12) podziałać? w tym tygodniu, sobotę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bos172 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Witam mam Pytanie chciałem ostatnio wymienic czujnik wału w swojej e39 bo jest uszkodzony i masakra odkreciłem srubke ale niedarady go wyciagnac jakby zapieczony ma ktos moze jakieś pomysły ??? z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 17 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 oddaj na warsztat jeden pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar_e30 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Dziś z efendi udało się połączyć z silnikiem, wyszły następujące błędy w Dis'ie błędy zostały skasowane mimo to problem z odpalaniem dalej pozostał. Nie mogłem odpalić auta po około 20 minutach, kręciłem kręciłem i jakimś cudem zapalił! pompka podczas kręcenia załącza się, jakieś spaliny z rury lecą, czuć benzynę... Problem dalej pozostał! szukam dalej... :bag: Dzięki wielkie efendi pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 po tych 20 minutach patrzyliście jakie błędy wyskakują? czy dokładnie takie same? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 no na razie brak czasu. A jak paliwo dochodzi to coś z iskrą? a paliwo sprawdzić możesz jeszcze psikając samostartem w dolot i zobacz czy zapala od strzała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar_e30 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Panowie, problem zdaję się rozwiązany! eureka! kuntakinte! po przyjeździe od efendi'ego zająłem się sprawdzaniem wszystkiego, na początek świece-zmniejszyłem nieznacznie przerwy-nic... jak domel pisze na samostart go wziąłem efekt coś próbował zapalać... Wyciągnę listwę wtryskiwaczy, pierwsze co zauważyłem to brak ciśnienia paliwa na listwie po odłączeniu przewodu zasilającego, wtryskiwacze dawały paliwo choć dziwną strużkę... kiedy wracałem od efendi'ego z otwartym wiekiem od pompy dochodziły mnie dziwne dźwięki z baku, jakby hałas strugi paliwa obijający się o coś... Dobra wyciągam pompę-choć od początku byłem sceptycznie nastawiony do tego że może to być wina tego elementu. Wyciągnąłem i oto moim oczom ukazał się taki obrazek: pęknięty przewód paliwowy, którym kiedyś zastąpiłem taki zaworek ponieważ był uszkodzony. Sąsiad miał pompkę od e34 z takim zaworkiem i go zamontowałem, pojechałem na próbę odczekałem i zapalił od strzała! piszę dzisiaj dopiero ale wczoraj już nie miałem siły... dziękówa za pomoc :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 6 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 panowie a czy pompa od 2.8 rożni się od 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.