Gość Opublikowano 17 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 [ATTACH=CONFIG]27858[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Jeśli ktoś chce oszczędzać na samochodzie to niech sobie kupi punto jedynkę najlepiej 1.1 z gazem. Mało pali i części grosze :party: BMW nie kupuje się dla oszczędności... :2bacik:Ja za moje coupe r6 zapłaciłem nie mało, w ciągu 1,5 roku dołożyłem około 3 tyś zł. Pali między 11-15 lpg, do tego jak przychodzą zimne dni trzeba sporo benzynki tankować bo idzie jak woda. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolony że mam takie auto i nie mam zamiaru go zmieniać. Jadę wygodnie, silniczek mruczy, no i w końcu jest to BMW :bmwsexemofg3: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 ja tam nie widze jakis powaznych minusow jesli chodzi o silnik 2.0 fakt znudzi sie po jakims czasie ta moc ale kolega zaczyna przygode z BMW wiec wiadomo ze nie bedzie startowal odrazu z m3 tym bardziej ze niema prawdopodobnie jakiegos kosmicznego budzetu. Decyzja juz zreszta zapadla:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Jeśli ktoś chce oszczędzać na samochodzie to niech sobie kupi punto jedynkę najlepiej 1.1 z gazem. Mało pali i części grosze :party: BMW nie kupuje się dla oszczędności... :2bacik:Ja za moje coupe r6 zapłaciłem nie mało, w ciągu 1,5 roku dołożyłem około 3 tyś zł. Pali między 11-15 lpg, do tego jak przychodzą zimne dni trzeba sporo benzynki tankować bo idzie jak woda. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolony że mam takie auto i nie mam zamiaru go zmieniać. Jadę wygodnie, silniczek mruczy, no i w końcu jest to BMW :bmwsexemofg3: Dokładnie BMW musi palić skoro kupiłeś R6 to czemu latasz na zapalniczce bo czegoś tu nie rozumiem , przecież zagazowanie BMW to grzech . Twoja wypowiedz jest nawet nie spójna pali 11-15 LPG a Benzyna w zimie idzie jak woda , latasz w końcu na LPG czy na benzynie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 zagazowanie BMW to grzech Nie w tym kraju gdzie na litr benzyny trzeba tyrac pol godziny lolollolollolol Znalazl sie Rockefeller :4: Benzyna w zimie idzie jak woda , latasz w końcu na LPG czy na benzynie Przeciez silnik musi osiagnac pewna temperature zeby przelaczyc sie na gaz. :bag: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Decyzja zapadła a oni dalej się szarpią Bmw to zawsze Bmw,LPG to zawsze LPG,Pb to zawsze Pb,ekonomia to zawsze ekonomia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Decyzja zapadła a oni dalej się szarpiąBmw to zawsze Bmw,LPG to zawsze LPG,Pb to zawsze Pb,ekonomia to zawsze ekonomia. Dodał bym jeszcze że R6 to R6 dziękuję,dowidzeniakuog koniec tematu:4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 (edytowane) Nie w tym kraju gdzie na litr benzyny trzeba tyrac pol godziny lolollolollolol Znalazl sie Rockefeller :4: Może tego nie odczułeś ale poprzedni post jest napisany ironicznie . Piszą posty o kupnie zagazowanego Tico a sami latają na gazie. Albo ktoś szuka oszczędności między spalaniem i utrzymaniem albo nie i tylko i wyłącznie oto mi chodziło. Każdy kupuje motor który będzie w stanie utrzymać . Rockefeller jeszcze nie jestem może kiedyś :lol:. Przeciez silnik musi osiagnac pewna temperature zeby przelaczyc sie na gaz. :bag: Wiem że silnik musi się rozgrzać ale ile spalisz PB na jego zagrzanie. Może faktycznie idzie na to setki litrów a ja jeszcze po prostu o tym nie wiem :lol: Edytowane 18 Grudnia 2013 przez hall Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Luzik Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Mam 320 bez vanosa i nie marudzęhappy_bmw A dźwięk 6 garnków :bmwsexemofg3: Na żadną inną markę bym nie zamienił. Fakt że przydało by się 2,5 ale jeśli planujesz kupno pierwszego to bierz 320 i ciesz się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Wiem że silnik musi się rozgrzać ale ile spalisz PB na jego zagrzanie. Może faktycznie idzie na to setki litrów a ja jeszcze po prostu o tym nie wiem Kolego nie wiem jakie robisz odcinki, ale ja np. w dni poniżej zera jeżdżę przeważnie na benzynie bo czesto robię odcinki rzędu 3-4 kilometrów i nie przełączy Ci się auto na gaz kumasz? 4 kilometry X 10 przejazdów = 40 kilometrów. Nie wiem czy wiesz ale zimny silnik chodzi na podwyższonej dawce. Więc nie bajeruj o hektolitrach. W porównaniu z okresem letnim, zimą benzyny idzie duuużo więcej. Kto jeździ na lpg ten wie. Znam takich co mieli takie podejscie do gazu jak Ty, po czym minął jakiś okres czasu i zakładali sami gaz :lol: Pozdrawiam happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Kto jeździ na lpg ten wie. Znam takich co mieli takie podejscie do gazu jak Ty, po czym minął jakiś okres czasu i zakładali sami gaz :lol: Pozdrawiam happy_bmw Ja wcale nie jestem przeciwnikiem Lpg bo chyba tak to odebrałeś , w całym temacie ciągle drążę że R6 pod każdym względem będzie droższe w utrzymaniu niż R4 . Irytują mnie wypowiedzi typu nie stać cię na R6 to kup sobie Tico . Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Irytują mnie wypowiedzi typu nie stać cię na R6 to kup sobie Tico . Spoko. Teraz rozumiem bmw_2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 ''Piszą posty o kupnie zagazowanego Tico a sami latają na gazie.'' Dokładnie kup sobie 320i i wstaw gaz bo nie masz wystarczającej ilości kasy żeby ją tankować i ból dupe zciska. Pojadę konkretnie i powiem tak: żadne wasze 320 z gazem i stożkami z chin nie objedzie mojej 318is coupe. Jak ktoś chętny i zaoszczędził na gazie to proponuję po 3000zł od łba zakład na prostej lub winklach. Pozdrawiam i życzę oby tak dalej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 I póżniej koledzy wymieniają pół osprzętu silnika bo mocy nie ma hehe. Tzw. ''Oszczędność''lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 19 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 kup sobie 2.5 bedziesz najbardziej zadowolony miałem 1.8is osiagi w miare zywotnosc słaba a 2.0 to co chwile cos jak nie vanos to przpływka itp..;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Jakoś tego nie zauważyłem a swoją pierwszą 320i przez 4 lata 100 tyś zrobiłem i ani vanos ani przepływka mi nie padły a auto było z 94 roku, wymieniłem w nim pompę paliwa, wody, termostat i visco a poza tym tylko części eksploatacyjne więc nie wiem skąd te kosmiczne koszta bierzecie!? Zresztą sebo293 nią jeździł jak sprzedawałem to może powiedzieć w jaki stanie był piec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 (edytowane) bawia mnie wasze wpisy on prosi o rade a wy sie jedziecie eheh pozatym jaki IS ^^ wciagnie na prostej b20 isy sa szybkie i tyle ale ja jadac trase do włoch zapiedalajac odczuwam róznice miedzy IS'em a r6 hehe ja was prosze wjedzcie na autostrade i pojezdzijcie troche na starcie moze i tak bo liczy sie wkładka miesna(Kierowca) ale potem. Jezdzilem is'em miałem 2.0 w coupecie,i mam teraz w kombi.. przy 200km/h hehe r6 brzmi az milo a IS chodzi jakby mial zaraz spad maski wyskoczyc. czesci sa tanie we wszystkich wersjach silnikowych bo to nie rok 2000 tylko 2013 duzo sie pozmieniało i nie mówie tu o bóg wie jakich chinskich czesciach choc polówa Febi czy ruvilla czy kij wie jakiej innej firmy jest robiona w chinach... pozdrawiam i do zobaczenia 29 Edytowane 26 Grudnia 2013 przez CzAkSs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.