Aimaray Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Witam. Jestem posiadaczem BMW E46 320D 150km polift i mam takie pytanko otóż jak wejść na recznym w zakręt? Wyłączam kontrole trakcji przytrzymując dłużej przycisk DSC zapala się ikonka ten trójkąt i wykrzyknik od ręcznego na pomarańczowo niby kontrola trakcji wyłączona bo bokiem mogę mielić ale podczas jazdy jak zaciągam ręczny to nie hamuje i piszczy czujnik ręcznego. Jak to obejść ??? pytanie_bmw pozdróweczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMO Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Witam.Jestem posiadaczem BMW E46 320D 150km polift i mam takie pytanko otóż jak wejść na recznym w zakręt? Wyłączam kontrole trakcji przytrzymując dłużej przycisk DSC zapala się ikonka ten trójkąt i wykrzyknik od ręcznego na pomarańczowo niby kontrola trakcji wyłączona bo bokiem mogę mielić ale podczas jazdy jak zaciągam ręczny to nie hamuje i piszczy czujnik ręcznego. Jak to obejść ??? pytanie_bmw pozdróweczka ile ty masz lat???????:bag: obstawiam,że 16.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aimaray Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 ile ty masz lat???????:bag: obstawiam,że 16.... Daruj sobie gościu.. pytam czysto z ciekawości auta nie męcze nie bój się szwagier. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 skoro masz dsc wyłaczone i masz dobry reczny to napewno musi wejsc dobrze w zakret wydaje mi sie ze tu wina lezy u kierowcy zbyt małe umiejetnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aimaray Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 skoro masz dsc wyłaczone i masz dobry reczny to napewno musi wejsc dobrze w zakret wydaje mi sie ze tu wina lezy u kierowcy zbyt małe umiejetnosci Rozumiesz, że jak zaciągam ręczny to włącza się piszczący dźwięk, że zaciągniety reczny został i kontrolka ręcznego zmienia kolor z pomarańczowego na czerwony i nie włącza się reczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Widocznie masz słaby. A to że kontrolka się zaświeca i piszczy to normalne i wyłączenie dsc nie ma nic do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 niemasz mocnego ręcznego z tąd takie coś..komp daje Znak że ręczny zaciągnięty a ty masz słabego i i ni staną koła... a tak btw to jeszcze nigdy nie miałem BMW z dobrym ręcznym a miałem sztuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aimaray Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 niemasz mocnego ręcznego z tąd takie coś..komp daje Znak że ręczny zaciągnięty a ty masz słabego i i ni staną koła... a tak btw to jeszcze nigdy nie miałem BMW z dobrym ręcznym a miałem sztuki Może i przez to.. ręczny niby trzyma na postoju ale na stromym podjeździe już nie stane na ręcznym.. ciężko doprowadzić do porządku ten ręczny? bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Problem by wejść w zakręt bokiem napędem na tył? Zmień silnik Prawdopodobnie szczęki ręcznego do regulacji lub wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Kadetem tera lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 (edytowane) Przytrzymaj OKOŁO 10 sec DSC aż zapalą się dwie kontrolki na pomarańczowo .. od kontroli i od ręcznego .. wyłaczysz ABS Pewnie auto ojca no i ręczny to wiocha nad wiochami .. jeszcze w bmw gdzie tył napęd to buractwo wręcz ;p Edytowane 8 Grudnia 2013 przez danieldeni20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Domyślam się ze jesteś słabym kierowcą skoro otworzyłem się zostać takie pytanie. Zmień E46 na VW Golf II rocznik 90 jak zawinięte na drzewie nie będzie szkoda. Wysłano z Sony S za pomocą TapaTalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Jestem juz chyba za stary na takie zabawy i powiem tak ... Nie wchodz na "recznym" w zakret-szkoda bmki.Niech dozyje do wiosny w jednym kawalku. Lepiej opanuj emocje,jedz pojezdzic gokartami,pograj na ps3. I nie odbieraj mojego postu jako atak,tylko dobrze radze. Masz 150 KM to uzywaj ham.recznego do tego do czego sluzyhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Dodam że facet nie po to ma wał by musiał na ręcznym latać. Wysłano z Sony S za pomocą TapaTalk 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Dodam że facet nie po to ma wał by musiał na ręcznym latać. :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aimaray Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Domyślam się ze jesteś słabym kierowcą skoro otworzyłem się zostać takie pytanie. Zmień E46 na VW Golf II rocznik 90 jak zawinięte na drzewie nie będzie szkoda.Wysłano z Sony S za pomocą TapaTalk 2 danieldeni20 Przytrzymaj OKOŁO 10 sec DSC aż zapalą się dwie kontrolki na pomarańczowo .. od kontroli i od ręcznego .. wyłaczysz ABS :wink: Pewnie auto ojca no i ręczny to wiocha nad wiochami .. jeszcze w bmw gdzie tył napęd to buractwo wręcz ;p Ludzie ogarnijcie ból dupy... auto jest moje nie ojca nie mam 18 lat jak w waszym mniemaniu. Jestem w jej posiadaniu, auta z pełną kontrolą trakcji od nie dawna stąd moja ciekawość i brak wiedzy. Nie męcze jej nie jeżdże 24/7 bokiem nie kupiłem Bmki dla szpanu, spokojnie.. Wczoraj jakoś mnie naszło i na chwile puściłem ją bokiem a ta sytuacja z ręcznym zaciekawiła mnie i postanowiłem się dowiedzieć jak to działa... Forest Problem by wejść w zakręt bokiem napędem na tył?Zmień silnik :)Prawdopodobnie szczęki ręcznego do regulacji lub wymiany. Nie ma z tym problemu pytanie dotyczyło ręcznego. PawelDSW Jestem juz chyba za stary na takie zabawy i powiem tak ... Nie wchodz na "recznym" w zakret-szkoda bmki.Niech dozyje do wiosny w jednym kawalku. Lepiej opanuj emocje,jedz pojezdzic gokartami,pograj na ps3. I nie odbieraj mojego postu jako atak,tylko dobrze radze. Masz 150 KM to uzywaj ham.recznego do tego do czego sluzyhappy_bmw No i dzieki za normalną sensowną odpowiedź i pozdrawiam Cie bmw_1 SoulRea Dodam że facet nie po to ma wał by musiał na ręcznym latać. Wysłano z Sony S za pomocą TapaTalk 2 Hahah zacne :lol: Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie sensowne odpowiedzi bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 wyłaczysz ABS A ile razy trzeba trabic ze ABSu nie da sie wylaczyc!!!! No chyba ze bezpiecznik wyciagniesz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 A ile razy trzeba trabic ze ABSu nie da sie wylaczyc!!!! No chyba ze bezpiecznik wyciagniesz. hmm to dlaczego po wyłączeniu wszystkie koła stają w miejscu jak w polonezie po zahamowaniu ? Może myślisz o ASC a nie DSC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 A sprawdzales czy masz absy wogole? Moze nie dzialaja? Sprawdz na wlaczonym ASC/DSC. Znam przypadek ze na kompie nic nie pokazuje, kotrolki nie swieca a ABS raz dziala a raz nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 (edytowane) A sprawdzales czy masz absy wogole? Moze nie dzialaja? Sprawdz na wlaczonym ASC/DSC. Znam przypadek ze na kompie nic nie pokazuje, kotrolki nie swieca a ABS raz dziala a raz nie. Oczywiście, że mam abs .. nie raz musiałem skożystać .. a ASC różni się od DSC właśnie wyłączeniem ABSu jak dobrze czytałem gdzies tylko jak to się ma przy ręcznym .. hmm Edytowane 8 Grudnia 2013 przez danieldeni20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Aaa to ciekawstka. Skoro tak masz to teraz pozostalo sciagnac tylne tarcze i podregulowac reczny badz ewentualnie wymienic szczeki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 zeby wyregulowac szczeki recznego nie trzeba sciagac tarczy panowie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMO Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 u mnie nawet całkowite wyłączenie DSC [dwie kontrolki ] nie powoduje wyłączenia ABS...bmw_0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Lukson przy drazku od recznego nie zawsze robi robote. Ja bym sciagnal tarcze i obejrzal szczeki ew. wlasnie tam podregulowal Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.