BartE46 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Czesc drodzy forumowicze,jakis czas temu padl mi tempomat w mojej E46 320d 2003r.Wlacza sie kontrolka tempomatu i na tym koniec,nie chce trzymac predkosci. Troche sie zorientowalem w tym temacie i dostalem sie do tego czujnika polozenia pedalu sprzegla o nr 6905898.9 ,okazalo sie ze jest zalany plynem z wysprzeglika.Teraz moje pytanie brzmi czy ma ktos Was przypadkowo taki czujnik lub ma do sprzedania badz tez czy nie znalazlby ktos kilku chwil zeby sie spotkac we wrocku i podmienic te czujniki zebym sie upewnil ze to on jest przyczyna niedzialajacego tempomatu. Pozdro 4all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Cześć Bartek nie znam się na tym kompletnie ale jeżeli pasuje od mojego e36 to nie ma problemu można się ustawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartE46 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Kurde w e36 nie ma takiego czujnika,ale dzieki za checi bo widze ze nikt inny nie pomorze i szalu chyba z podmianka nie zrobie :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Tempomat nie działa Ci na każdym biegu czy tylko na najwyższym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartE46 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Na kazdym nie dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...