box-e Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Siemka, niestety mam niezbyt ciekawy problem z którym nie mogę sobie poradzić. Mianowicie, w moim e46 328ci jakiś czas temu(2-3miesiące wstecz) padło wspomaganie. Do wymiany poszła pompa wspomagania. Kupiłem nową firmy LUKa, i no właśnie-po przejechaniu 500km znów odcięło mi wspomaganie, lecz tym razem zaczęło wywalać płyn z odpowietrznika. Pojechałem do mechanika, gdzie wyszło że z jednej strony maglownicy(pod tą gumową karbowaną osłoną) znajduje się rdza i wrzery, co jak powiedział mechanik, pewnie dostało się do przewodów i je zapchało. Zaznacze, że z maglownicy nie ma żadnych wycieków ani luzów. W serwisie BMW w Lubinie powiedzieli mi, że nie stawiali by na ten objaw, ponieważ tak jak pisałem wcześniej-nie było żadnych wycieków. Wspomnieli też że możliwe że poprzedni właściciel albo mechanik za mocno dokręcił regulację w przekładni kierownicy co powodowało dodatkowy opór. Sam już nie wiem co robić, może ktoś ma jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 pisz do Nema miał podobny problem też czekam na info prawdopodobnie wystarczy taką śrubę o 2-3 mm przekręcić i już jest problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 no właśnie coś z tym maglem musi być -- kumpel ma po regeneracji i wspomaganie ma słabe-wymieniliśmy pompe na nową i dalej lipa---pewnie to samo bedzie że zamocno skręcony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
box-e Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 No i już wiadomo, co się stało w moim przypadku. Zajechałem na kanał, w celu sprawdzenia, czy wogóle pompa daje ciśnienie. Niestety, pompa wspomagania nie dawała znaku życia więc ją wymontowałem. Co się okazało - ukręcona ośka . Po spuszczeniu całego oleju z układu w zbiorniczku była "kasza" i jakby szlam. I tu pytanie - co mogło być tego przyczyną? Czy ośka mogła się ukręcić od jakiegoś zanieczyszczenia? I skąd ono się tam mogło wziąść? Jak pisałem wcześniej, pompa wymieniona została 2 mieśiące temu, po zmianie pompy wymieniłem olej na nowy. Jak pisałem, na maglownicy z jednej strony ukazała się rdza i wrzery, czy to mogło się dostać do pompy wspomagania? Poniżej zdjęcia zbiorniczka i magla(sorka za jakość zdjęć, ale w kanale ciężko coś dobrze uchwycić mam nadzieję że będzie widać). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.