M_a_N_i_e_K Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Witam. Dzisiaj próbowałem podpiąć kierownicę multi do mojej e46. Robiłem wszystko zgodnie z intrukcją. Po podpięciu wszystkiego, zapaliła się na stałe kontrolka wyłączonego DSC oraz Temperatura silnika idzie od razu po przekręceniu silnika od razu na MAX. Dodatkowo cały czas przepala się bezpiecznik nr 29. Auto kręci ale nie odpala. Wypiąłem przewód który przeprowadziłem do kompa pin 27 w kostce, nic to nie pomogło. Co mogło się stać albo co mogę zrobić żeby to naprawić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 zdemontuje ta kierownice na poczatek... i zobacz czy ktorys z kabli nie robi zwarcia a temp idzie na maxa bo jest chyba spalony bezpiecznik posprawdzaj wszystkie teraz... moze to bo powiem Ci ze osatnio robiłem Land rovera i własnie jak był spalony bezpiecznik to ciagle temp szła na maxa i nie odpalał wymieniło sie bezpieczik temp. w normie i odrazu odpala.. komp.blokuje odpalenie jak temp jest na maxa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_a_N_i_e_K Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Sprawdzałem już chyba wszystkie bezpieczniki. I cały czas wywala mi bezpiecznik 29, zdjąłem kierownicę i dalej to samo ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 nie wiem kolego co oznacza bezpiecznik 29 czy ty sprawdziłeś od czego on jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_a_N_i_e_K Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 29- sterowanie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 nie urwałes gdzies kabla od masy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_a_N_i_e_K Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Nic mi na ten temat nie wiadomo, zaglądałem tam wszędzie i nic nie mogłem znaleźć uszkodzonego ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 moze cos namotałes i spaliles sterownik silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_a_N_i_e_K Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Idzie to w jakiś sposób sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 (edytowane) moze cos namotałes i spaliles sterownik silnika... Na 95% Lukson ma rację. Niestety gdzieś popełniłeś błąd i tak się stało... Tak z czystej ciekawości akumulator miałeś odpięty podczas wymiany kierownicy? Oczywiście może być tak że gdzieś jest jakaś drobnostka ale przez forum to my wróżyć możemy. Sprawdzić można kompem, INPA lub DIS prawdę Ci powie Edytowane 4 Grudnia 2013 przez 5oul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_a_N_i_e_K Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Kompa mam i inpe oczywiście też, tylko w czym mi wywali błąd? Aku był odłączony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 No to już jesteśmy w domu. Podłącz sobie kabelek, odpal INPE, kluczyk w pozycję 2-gą i wchodzisz sobie w "Engine" i wybierasz odpowiedni silnik. Odpowiedni czyli taki jak masz pod maską. Niech zgadnę, masz M52TUBxx, prawda? Czyli sterownik MS42. A może DDE? Założę się że się z nim nawet nie skomunikujesz. Jeśli połączysz się z nim (jakimś cudem) to wciskasz F4 i następnie F1 i masz wszystko jak na dłoni. W sensie błędy. Teraz jeśli się z nim nie połączysz, to... to Ci później napiszę teraz sprawdź czy da rade "byki" z kompa odczytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_a_N_i_e_K Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Niestety nieda rady się połączyć. Jedynie to tylko z body i innymi sę łączy;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Tak myślałem... Niestety, imbus (chyba 8-ka) w łapę i odkręcasz czarną obudowę przekaźników pod maską po stronie kierowcy. Jak już zdejmiesz tą pokrywę to Twoim oczom ukaże się DME lub DDE. Dokładniej to zobaczysz złącza z dużą ilością przewodów wpiętych w "coś". To coś to właśnie sterownik silnika. Odłącz aku, wypnij kostki, rozkręć moduł, zrób dobrej jakości fotki obu stron, wrzuć gdzieś gdzie będę mógł je obejrzeć... do dzieła P.S. Jakie masz oznaczenie silnika? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 jak wskazówka od temperatury idzie na maxa i nie możesz odpalić to jedno jest pewne, że sterownik silnika nie działa, pali bezpiecznik to możliwe że gdzieś zrobiłeś zwarcie, co do samego sterownika to najprawdopodobniej (99%) jes już do wymiany. być może jakieś kable są zwarte i dlatego pali bezpiecznik, lub coś źle podpiełeś i uszkodziłeś sterownik i on sam teraz pali Ci ten bezpiecznik. diagnostyka nie pomoże bo ze sterownikiem i tak się nie połączysz. przejrzyj jeszcze raz dokładnie wiązki i jeżeli to nie pomoże to szukaj sterownika silnika, tylko pamiętaj że musisz mieć komplet (sterownik silnika, EWS i kluczyk) jeżeli chcesz zaoszczędzić na opłaceniu kogoś kto sparuję nowy sterownik z Twoim immo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_a_N_i_e_K Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Dzięki chłopaki za pomoc. Posprawdzałem wszystko dokładnie, nie poddałem się nawet jak śnieg padał Na szczęście wszystko jest ok. Po prostu w miejscu ecu gdzie wpisa się pin chyba z pośpiechu włożyłem odwrotnie kostkę tę wysuwaną. lolol Po zamianie wszystko bez problemu odpaliło, i temperatura ok kontrolki pogasły wszystkie, bezpiecznika nie przepala. Dzięki jeszcze raz chłopaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Po prostu w miejscu ecu gdzie wpisa się pin chyba z pośpiechu włożyłem odwrotnie kostkę tę wysuwaną. Po zamianie wszystko bez problemu odpaliło, i temperatura ok kontrolki pogasły wszystkie, bezpiecznika nie przepala. Dzięki jeszcze raz chłopaki. No to super że taki jest finał. Kilka razy miałem przypadek że niestety tak bezproblemowo to się nie kończyło. Ale pewnie stracha miałeś, że trzeba immo, sterownik i kluczyk wymienić, co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_a_N_i_e_K Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Strach był + jeszcze koszty wszystkiego, plułem sobie założenie tej nowej kiery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 ale mamy nadzieje ze kiera teraz normalnie działa? czy jak dajesz głosniej to z tyłu swiatła mocniej swieca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_a_N_i_e_K Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Kiera świeci i nawet wszystko działa, oczywiście kiera kupiona M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 15 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Witam. Odkopie temat. E46 2.0D 150ps. Wczoraj byłem na zakupach wróciłem zgasilem i wszystko było ok. Następny dzień wsiadam kręcę zapłon, odpalił na 1-2 sek i zgasł i kaplica.. Przekręcam kluczyk a tu temperatura idzie na max, kręci a nie odpala dodam, że auto przed wczorajszym wyjazdem na zakupy auto stało z 5 dni na rozladowanym aku gdyż zapomniałem wyłączyć wzmacniacz ale wszystko było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 15 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Bez kompa ani rusz, ale możesz spróbować: 1. Wyjmij aku z fury 2. podepnij prostownik do aku 3. naładuj porządnie. 4. podłącz aku do samochodu i sprawdź. Inny scenariusz: Moim zdaniem albo to zbieg okoliczności albo spółka z diabłem ale na pewno paliwa nie dostaje silnik. To jest diesel, nie ma mrozu, nic innego nie może być. Albo pompa w baku, albo pompa "progowa" albo pompa wysokiego ciśnienia (może czujnik na tej pompie). Niestety, komp, komp i jeszcze raz komp. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 15 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 jak temperatura idzie na maxa to nie ma komunikacji z kompem silnika, ale posłuchaj rady 5oula i porządnie naładuj aku i podłącz pod kompa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 15 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 (edytowane) Pompa progowa nowa pierburg. Aku kręci dobrze ale podladuje. Jedyne co zrobiłem to odlaczylem masę, zapalilem pozycje co by napięcie zeszło, podłączyłem i dalej to samo. Dodam, że raz miałem podobnie z tym że auto nie podpalilo jak już je zgasilem a pomógł jakiś reset kompa czy czegoś w inpie ale nie pamiętam jak to robiłem. Mam wersję eng pod USB. Jutro wezmę kompa z pracy i podepne. Jeszcze jedna rzecz to czasem przechodził w awaryjny ale to sporadycznie bardzo bo mam błąd z zaworkiem cr i egr chyba wezyki do wymiany... Edytowane 15 Września 2014 przez danieldeni20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 15 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Gdzieś wyczytałem o sterowniku silnika i jak to padło to jestem uwalony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.