przemal Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Co ten ekran pokazuje ? Auto to e46 320d polift, auto ma spalanie ok 14l ON po mieście. I jeszcze taki błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Drugie to błąd wiatraka, ale z tego co widzę na wykresach to wtryski te po prawej są DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Niekoniecznie, może leją te po lewej, a te po prawej minusują , żeby wyszła suma bliska zeru, trzeba by je chyba wytarmosić i dać do sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Raczej umierają, jak ci to pali rano. Jakiś kolorek z tyłu się pojawia? Wysłano z Sony S za pomocą TapaTalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Przy takim spalaniu i korektachto raczej minimum jeden wtrysk do wywalenia (ale raczej obstawiam minimum dwa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Auto kolegi, no odpala słabiutko, telepie ją na początku zaraz po odpaleniu, no i spore spalanie jak na ten motor. Nie zaobserwował znacznego dymienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 No jak widać z wykresów żywot wtryskow dobiegł końca. Wysłano z Sony S za pomocą TapaTalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Telepanie na zimnym po odpaleniu to standard przy walniętym wtrysku bądź wtryskach. Nie ma innej opcji jak wywalenie wszystkich i oddanie do sprawdzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.