Bimmer92 Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Koledzy coś się dzieje z EGR silnik pracuje,po zdjęciu węża gumowego tłoczek w EGR wgl nie chodzi,nawet po dodaniu gazu... przejechałem się 3km autem,chwilami but do podłogi wrócilem do domu zdejmuję wężyk EGR pracuje sobie,zgasiłem auto odpalam,zdejmuje wężyk i już nie pracuje co się dzieje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Sprawdz : Elektrozawor EGR przewody podcisnien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Przewody są nowe czyli co uszkodzone elektrozawor egr czy sam EGR?? bo po zdjęciu wężyka od EGR nie ma żadnego powietrza jak się palca przystawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Najczesciej elektrozawor Egr.Zeby go wymienic musisz sciagnac kolektor,przy okazji sprawdz czy masz wszystkie uszczelki pod kolektorem i czy masz klapki w kolektorze.jak masz to od razu usuwaj.kolektor tez mozna "przeplukac" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Klapki z kolektora usunięte,przewody nowe,obstawiam trzy rzeczy EGR TEN Z TŁOCZKIEM,ŻE SIĘ ZACINA?? ręcnie ten tłoczek śrubokrętem ruszyłem pare razy to się wysunął(recznie jak egr był wyjęty)to co trza by kupić?EGR TEN co jest tłoczek tam czy elektrozawor EGR? jak elektrozawór to który bo są takie dwa: ELEKTROZAWÓR EGR - BMW E36 E46 E39 E60 E90 (3675231780) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. czy ten BMW E46 E39 E60 E90 - ELEKTROZAWÓR TURBINY EGR (3680305194) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. dodam,że elektrozaworu turbiny nie mam bo mam auto z 2004r.Aha i po zdjęciu wężyka z EGR nie ma żadnego ciśnienia(powietrza nie czuć nic w tym wężyku) co się może dziać?bardzo proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 (edytowane) na pewno ten drugi RealOEM.com * BMW E46 320Cd Vacuum control-AGR dlaczego piszesz, że nie masz elektrozaworu turbiny jak w M47N były lolol u mnie jest mam furę z 2004r, a tu masz przykład to jest E46 z 2005 RealOEM.com BMW E46 320Cd VACUM CONTROL-ENGINE-TURBO CHARGER Edytowane 30 Listopada 2013 przez BASTARS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 a czy po zdjeciu wężyka podciśnienia z EGR i przystawienia palca do wężyka powinno być czyć ssanie powietrza? bo nic nie czuć nie ma elektrozaworku EGR mimo to co ta strona pokazuje.Pisali o tym na forum jest elektroniczna jakoś tak zmienna geometria sterowana i zaworka TURBINY nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Panowie podczepie sie .. Jakiej średnicy są wężyki ? Nie mam szczelinomierza a zacznę od ich wymiany bo sadzi mi : 4501 recyrkulacji spalin-ujemne odchylenie lub masa powietrza zbyt wysoka 4560 Czujnik ciśnienia Rail - Wiarygodność-ciśnienia zbyt niski 4570 Rail ciśnienia nie jest wiarygodny 4610 Rail ciśnienia nie jest wiarygodny 4B90 brak kontroli ciśnienia Rail przy rozruchu silnika 43F1 elektryczny podgrzewacz Aux - zwarcie do B- i czy zacierająca się pompa ( bo już całkiem padła i zamówiłem nową pierburga) mogła powodować DDE i problemy z zaworem CR ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 (edytowane) koledzy po dzisiejszych testach zauważyłem,auto na drodze but wracam do domu zdejmuję węża egr sobie pracuje,założyłem węża i odpiąłem kabelek od EGR od podciśnienia,dostawiłem do palca i bylo czuć jak zasysa,założyłem spowrotem i egr pracuje i zdjąłem za 2 minuty znów wężyk podcisnienia i już nie było czuć zasysania,odkręciłem węża od EGR i już nie pracował tłoczek.Czy winien jest tylko elektrozaworek?? podglądowe foty jak przewody podpiete: http://i40.tinypic.com/2qavj10.jpg zaworek jest tymi dyszami do dołu(tak był jak kupiłem umiejscowiony) jak by go do góry postawił wtyczka by nie dosięgła.. http://i43.tinypic.com/2ih6ngk.jpg mechanik do tego zaworka?? bo nie wiem co to jest tak podłączył przewody podciśnieniowe http://i44.tinypic.com/6giyx2.jpg trojnik 1 po lewej zaślepka ori,2 po lewej do elektrozaworka do vacum,3 od lewej zaślepiony śrubką ktoś zaślepił i pierwszy z prawej do tego: http://i43.tinypic.com/2ih6ngk.jpg Edytowane 1 Grudnia 2013 przez Bimmer92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 (edytowane) koledzy co obstawiać zawór EGR czy elektrozaworek? prosze o pomoc bo jutro będę w Wawie i chciałbym kupić elektrozaworek jeżeli to on prosze o pomoc dodam,ze po przejechaniu okolo 2km i wróceniu do domu egr pracuje po zdjęciu węża lekko przysysa palca ale za chwile to przysysanie mija i już egr nie pracuje dla czego? Edytowane 1 Grudnia 2013 przez Bimmer92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Panowie proszę o poradę... przejechałem sie dzisiaj autem i wrażenia coś jak by lepszy dół aż dziwne... sprawdzam czy egr pracuje,odpiąłem pierw wężyk od niego-0 reakcji jak i zero powietrza w wężyku nic nie zasysa.Zdjąłem wąż gumowy i EGR nie pracuje(jest zamknięty) i teraz najważniejsze pytanie bo nie wiem sam czy to zrobić.... prawdopodobnie zacina się tłoczek ale nie w EGR tylko w elektrozaworku EGR i nie puszcza powietrza i tu pytanie kupić elektrozaworek ale... jak założę działajacy elektrozaworek i EGR będzie poprawnie pracował a przyspieszenie będzie gorsze? i tu dylemat co robić bo nie,że on jest wiecznie zacięty... po np 3km on pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 co robić Zalozyc nowy inaczj sie nie dowiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Koledzy zakupiłem nowy zaworek EGR dzisiaj,sprawdziłem filterek nówka czyli nie regenerowany,podłączyłem,uruchamiam auto ściąga wężyk z EGR i lipa zero ssania,a śćiągnąłem z ciekawośći wężyk z elektrozaworka ten co idzie do VACUM i ssało tam czyli zaworek pracuje więc o co kaman.... EGR tez sprawny nie zacina się to dla czego nie ma podciśnienia? czy tak ma być? dodam uruchomiłem teraz auto po całej nocy dopiero teraz i po odpaleniu EGR nie pracuje więc koledzy o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zamontowałem dzisiaj nowy zaworek przejechałem się 2km i to egr pracuje,wróciłem do domu i juz nie pracuje do tego zauważyłem takie zamulenie.Odpiąłem wężyk od EGR i ten od ''OUT'' z elektrozaworka egr,skróciłem je obydwa tak po 5cm założyłem a z drugich stron wkręciłem śrubki(egr sprawdziłem był w pozycji zamkniętej) i się przejechałem i jak przy 1500 na 2 biegu dam pełny gaz od 1700,1800 już się włącza turbo i kop od 2200 tak do 2500 jest więc co nie halo? można tak jedzić z zaślepionym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 1 - YouTube czy ten zawór się zacina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 tak było zanim zacząłem tam grzebać: egr na luzie - YouTube jak widać na biegu jałowym się wysuwał delikatnie i zasuwał a teraz co się dzieje: 1 - YouTube jak by się zacinał na biegu jałowym bo na pierwszym filmiku widać,że pracuje a tutaj nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Nie dawał mi EGR spokoju.Odpaliłem auto rano EGR nie działa(jak i brak podciśnienia) przejechałem się 2km auto totalny muł,2 bieg gaz na chwile do dechy i nic... i wtedy EGR wgl nie pracował ssania nie było w wężyku a po 1km znów 2bieg gaz do dechy i auto torpeda i wtedy EGR chodził bo było podciśnienie w wężyku ale co dziwne po zdjęciu rury z IC tej od EGR tłoczek na biegu jałowym nie pracuje jak wcześniej(wcześniej się delikatnie wysuwał i zasuwał i to było na zimnym silniku na pewno)tylko jest otwarty,po przegazowaniu do 2500obrotów i przytrzymaniu na tych obrotach zamyka się jak powinien więc dla czego wcześniej na biegu jałowym chodził dobrze,a teraz jest otwarty?(nie całkowicie,trochę uchylony)elektrozaworek nowy,EGR raczej się nie zacina bo wyczyszczony i śrubokrętem go spokojnie dam radę otworzyć to co się dzieje.Dodam wcześniej nawet po 3km było minimalnie nagaru już a teraz po 20km wgl nagaru nie ma co się mogło porobić? wężyki nowe,dobrze podłączone,elektrozaworek sprawny bo... jak silnik osiągnie temperaturę 90stp(rzadko się zdarza bo mam termostaty do wymiany dwa dla tego osiąga minimalnie nad niebieskie pole tylko temperaturę) to ssanie jest cały czas a na zimnym nie dla czego na zimnym nie ma ssania? i EGR nie pracuje??? do tego ten mul dzisiaj nie wiem czy nie jest od tego,że jak się jedzie to przeważnie obroty są 1800,1700 i wtedy EGR jest otwarty tak to rozumie bo wcześniej jak kupiłem auto i wyczyściłem to zeszło 2h więc silnik ostygł i pracował od razu po odpaleniu uchylał się itp a teraz jak jest to ssanie to nie pracuje na biegu jałowym tylko wysunie się trochę i tyle a nic nie było więcej grzebane więc co się porbilo??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 A wężyki na pewno dobrze dałeś ? nie zamieniłeś Vac z out ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Tak,wężyki dobrze podpiętę od EGR wężyk do ''OUT'' od trójnika do VAC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 16 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 1. Sprawdź poprawność podłączenia wężyków 2. Spróbuj zassać i dmuchnąć ustami tą "rurkę" na zaworze na którą nachodzi wężyk od podciśnienia, jeśli swobodnie możesz dmuchać i zasysać, to znaczy, że membrana w EGR pęknięta (miałem tak dwa razy) 3. Jeśli nic z w/w to podmień elektrozaworek i sprawdź. Raczej więcej możliwych przyczyn nie ma. 4. Możesz jeździć z zaślepionym, niczemu to nie przeszkadza (dużo ludzi celowo go zaślepia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Zapłon włączony na wtyczce jest 9.3v po uruchomieniu silnika jest 11.3v na wtyczce Rezystencja(sprawdzaliśmy w domu zaworki) oby dwa mają po 15.8/16.3 czyli elektryczne sprawy można wykluczyć? Czy to są poprawne parametry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZAJU Opublikowano 19 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 miałem kiedyś taki problem w vectrze proponuje kupno zmywacza do hamulców w sprayu i przeczyszczenie nim przewodu od podciśnienia i wlotu i wylotu zaworu może jeździłeś gdzieś po wodzie i tam może być wilgoć u mnie zadziałało a nawet serwis opla nie dał rady hehe buraki w tym oplu w Lubinie:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Tylko,że wszystkie przewody podciśnienia mam nowe sylikonwowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 sdss - YouTube napiecie na wtyczce mierzone: -pierw zapłon i test jak widać nie dochodzi do 10v po odpaleniu jest 11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 dodam jeszcze tak: http://i43.tinypic.com/2rpywwo.jpg -Kolor zielony,zatykam otwór -Kolor Czerwony wprowadzam ustami powietrze -Kolor Niebieski z okolicy filtra ucieka powietrze(na starym zaworku nie uciekało) czyli ten nowy popsuty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.