Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno kupilem swoje drugie e46 tym razem prawie najmocniejsza wersja 3.0 m54 z 2000r i tak sie zastanawiam nad pewnym detalem dlaczego tlumik ma pojedyncza rure od katalizatorow do konca chocby tak jak w 2.0?, jak szukam uzywane na internecie by kupic to wszedzie sa podwojne nawet w swojej drugiej beemce 2.5 mam podwojne tyle ze o 3 lata mlodsza, moze ktos wie cos na ten temat i moglby podpowiedziec czy sprzedajacy w balona zrobil czy tak fabryka zlozyla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może założył grubszą, a jedną, a może ktoś ciął koszty i założył rury od jakiejś słabszej wersji, napisz może PW do 5oula Przema, Skrooga niech zajrzą do siebie jak tam mają, nie wiem jakie jest rozwiązani w X-się u Mirasa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda ja mam 2.8 ale rura, która dochodzi do tłumika końcowego też jest pojedyncza (bycza co prawda), rocznik 99.

EDIT:

Według Realoem dla 330Ci są dwie wersje - z podwójną i pojedynczą rurą za katalizatorem ;)

Edytowane przez Popi_90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...