tomek325e46 Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Witam, niedawno kupilem swoje drugie e46 tym razem prawie najmocniejsza wersja 3.0 m54 z 2000r i tak sie zastanawiam nad pewnym detalem dlaczego tlumik ma pojedyncza rure od katalizatorow do konca chocby tak jak w 2.0?, jak szukam uzywane na internecie by kupic to wszedzie sa podwojne nawet w swojej drugiej beemce 2.5 mam podwojne tyle ze o 3 lata mlodsza, moze ktos wie cos na ten temat i moglby podpowiedziec czy sprzedajacy w balona zrobil czy tak fabryka zlozyla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Może założył grubszą, a jedną, a może ktoś ciął koszty i założył rury od jakiejś słabszej wersji, napisz może PW do 5oula Przema, Skrooga niech zajrzą do siebie jak tam mają, nie wiem jakie jest rozwiązani w X-się u Mirasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMO Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 u mnie na bank jest podwójna rura... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popi_90 Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 (edytowane) Co prawda ja mam 2.8 ale rura, która dochodzi do tłumika końcowego też jest pojedyncza (bycza co prawda), rocznik 99. EDIT: Według Realoem dla 330Ci są dwie wersje - z podwójną i pojedynczą rurą za katalizatorem Edytowane 30 Listopada 2013 przez Popi_90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.